Hitlersnor boven mijn lul

09-04-2018 12:06 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.
Na het zien van een eindeloze hoeveelheid seksfilmpjes besloot ik mijn schaamhaar te laten groeien. Kaal is namelijk uit. Ook bij vrouwen. Je hebt pech als je ooit je schaamhaar hebt weg laten laseren.

Maar goed, daar gaat het nu niet om. Het haar boven mijn piemel was al weer een aardige bos geworden. Tijd voor het scheermes derhalve. Onder de douche ging ik aan de slag. Eerst mijn ballen weer netjes kaal. Toen boven mijn piemel. Hier een haal, daar een haal. Het leek me wel voldoende zo. Maar toen ik onder de douche vandaan kwam en mijzelf in de spiegel bekeek viel het me op dat mijn schaamhaar qua vorm net een Hitlersnor was. Zo'n blokje. Zou iemand met wie ik seks heb dat ook opmerken?

Ik mag me gelukkig prijzen dat ik geen knalharde erectie meer heb, anders zou het net zo'n opgeheven Sich Heil groet zijn.
Je bent nu voer voor types die overal tegen demonstreren, dus ik zou hem niet in publiek eruit laten hangen Willem, want dan zit je al snel met een gebakken peer.
Maak er een hartje van.
Het vermindert de variatie aan potentiële sekspartners natuurlijk wel drastisch.
Alle reacties Link kopieren
He bah blokjes schaamhaar! Kun je er niet een scheiding in kammen? Of doe er een staartje in dan valt het niet meer zo op dat het een blokje is. Anders is dit natuurlijk de genadeslag voor je seksleven..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Zonder foto's is dit topic natuurlijk niet compleet dus kom maar door Willem! :popcorn:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
09-04-2018 12:20
Zonder foto's is dit topic natuurlijk niet compleet dus kom maar door Willem! :popcorn:
Ik kan geen foto's plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Stuur maar fotos via pb dan, zo makkelijk kom je er niet mee weg hoor willem!
Zoooo, dat is wel weer genoeg internet voor vandaag.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
09-04-2018 12:20
Ik kan geen foto's plaatsen.
doe maar een linkje naar je facebook
Alle reacties Link kopieren
Je had toch al geen sexpartners, dus het maakt niet uit.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik zie liever een krulsnor
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
09-04-2018 12:22
Stuur maar fotos via pb dan, zo makkelijk kom je er niet mee weg hoor willem!
Plaats ik ze wel voor je!
koekies zijn lekker
Kijk Willem het is heel gemakkelijk:
als je vriend je achterlangs neemt ziet hij niets
als je vriend je pijpt tja.....dan valt het op
Alle reacties Link kopieren
Zeg ouwewijsneus, van anale seks moet ik niks hebben. Vind het ook bij vrouwen not done. De meeste mannen die aan anale seks denken, denken aan het nemen van een vrouw. Iets in hun eigen poepert zouden ze niet willen.

Een man die mij pijpt zou het wel zien inderdaad. Nu is het zo dat dat al enige tijd geleden is.

Nee, in de praktijk zou het een vrouwtje zijn dat het ziet.
Mijn vraag bij dezen is dus, zouden de vrouwtjes hier op het forum de link tussen de bloksnor boven mijn lul en Hitler leggen?
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
09-04-2018 13:14

Mijn vraag bij dezen is dus, zouden de vrouwtjes hier op het forum de link tussen de bloksnor boven mijn lul en Hitler leggen?
maakt toch niet uit, de 'vrouwtjes' hier zijn niet jouw doelgroep
lilalinda schreef:
09-04-2018 13:15
maakt toch niet uit, de 'vrouwtjes' hier zijn niet jouw doelgroep
Dat zeg jij nou, maar ik ben al jaaaaaaren stiekem verliefd. :love:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er helemaal geil van worden Willempie :love:
Was ik trouwens vergeten Willem:
mijn complimenten voor dit topic, hoe krijg je het verzonnen?
Hè getver!!!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-04-2018 13:23
Dat zeg jij nou, maar ik ben al jaaaaaaren stiekem verliefd. :love:
En zéker na het lezen van dit topic? Zou leuk zijn. Zou dat het eerste forum huwelijk worden?
On topic, ik zou het blokje veranderen in een soort streepjescode o.i.d. Is wat creatiever.
Jufjoke schreef:
09-04-2018 13:45
En zéker na het lezen van dit topic? Zou leuk zijn. Zou dat het eerste forum huwelijk worden?
On topic, ik zou het blokje veranderen in een soort streepjescode o.i.d. Is wat creatiever.
Dit topic is het summum van wat ik tot nu toe gelezen heb van mijn Willempie.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-04-2018 13:47
Dit topic is het summum van wat ik tot nu toe gelezen heb van mijn Willempie.
Snap ik helemaal. Ik denk dat we allemaal wel een secret crush hebben op Willem.
Jufjoke schreef:
09-04-2018 13:55
Snap ik helemaal. Ik denk dat we allemaal wel een secret crush hebben op Willem.
Jaja, dat kan wel zijn, maar ik tolereer geen concurrentie, dat je het weeheet.
Hamsterweken schreef:
09-04-2018 13:41
Zes miljoen potentiële bedpartners minder? :wtf:


:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven