cuckolding

15-04-2018 03:00 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

wij zijn een stel rond de 30
gaan al aantal jaar met elkaar. maar nu lijkt ons cuckold w wat..

iemand tips of iets dergelijks altijd welkom??
grt
Fetlife.com
Veel expertise daar.
Alle reacties Link kopieren
Wat willen jullie precies, is hij een cuckold dus dat hij wil kijken hoe jij met een andere man neukt of wil hij juist een cuckold erbij dus dat hij de vrouw van een andere man neukt terwijl die man toekijkt?
Alle reacties Link kopieren
Zeer spannende tijd komt eraan voor jullie :-)
Is iets dat hier reeds 15j geleden beetje bij beetje gegroeid is..
Alle reacties Link kopieren
Kwamen jullie allebei met dit idee? Zo niet, dan heb ik als advies dat dat je eerst zeker weet dat de ander niet alleen maar instemt om de ander een plezier te gunnen. Wij hebben het sinds kort ook een aantal keren gedaan, maar we hebben eerst nog even gewacht tot we allebei zeker waren dat we het wilde doen. Het was het idee van mijn vriend en ik wist eerst niet zeker hoe ik me er bij voelde ondanks dat ik al eerder goede ervaringen had met trio's. Ik had er nooit eerder aan gedacht om iemand erbij te betrekken zonder mijn vriend mee te laten doen. Uiteindelijk was het een veel betere ervaring dan ik ooit had kunnen denken en hebben we het beide met plezier al een aantal keren herhaald. We willen de rollen nu ook om gaan draaien.

Weet je ook of jullie het allebei om dezelfde reden willen doen? Wilt je vriend zich inferieur voelen aan de persoon met wie je het doet? Want dat hoeft niet perse altijd het geval te zijn.
hankypankyshanghai schreef:
15-04-2018 20:11
Wilt je vriend zich inferieur voelen aan de persoon met wie je het doet? Want dat hoeft niet perse altijd het geval te zijn.
Dit hangt sterk af van met welke extra man je afspreekt. Sowieso is het een erg ingrijpende ervaring dat hij zijn vriendin afstaat aan iemand anders, soms zelfs heftig ziet genieten van ongekende sensaties. Hij moet echt 100% gewonnen zijn voor het idee. Communicatie is heel belangrijk om daaraan te beginnen, bijvoorbeeld door samen de bull te selecteren...
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik de volgende ervaring: ik heb een kleintje en daarom vaak problemen om mijn partner te bevredigen. Met een ex daarom ooit eens afgesproken dat zij het met de man van een bevriend stel zou doen. Het draaide erop uit dat zij een trio deden en ik mocht toekijken en me er bij aftrekken. Uiteindelijk is het misgegaan vanwege de hierdoor ontstane ongelijkheid in onze relatie want op het laatst was ik volledig onderworpen aan de bull.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die cuckolding moest googlen? Spannend idee! Mooi dat jullie zoiets overwegen.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
16-04-2018 09:41
Dit hangt sterk af van met welke extra man je afspreekt. Sowieso is het een erg ingrijpende ervaring dat hij zijn vriendin afstaat aan iemand anders, soms zelfs heftig ziet genieten van ongekende sensaties. Hij moet echt 100% gewonnen zijn voor het idee. Communicatie is heel belangrijk om daaraan te beginnen, bijvoorbeeld door samen de bull te selecteren...
Wat het voor ons juist heel spannend maakte was dat mijn vriend de bull selecteerde en wanneer we de rollen gaan omdraaien ga ik dat doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat cool dat jullie hier geen taboe op hebben hankypankyshanghai! Leuk om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
is nog steeds een fantasie en hopelijk komt het er nog eens van om dit mee te maken.
gaaf dat jullie hier in open minded zijn naar elkaar
Koffie??
Ik heb het wel eens gedaan als bull bij een stel. Ik dus met haar en haar vriend die dan toe keek.

Het is uiteindelijke niet goed afgelopen tussen hun, omdat hij er niet goed tegen kon .
Alle reacties Link kopieren
De kans op knagende en fatale jaloezie is altijd aanwezig, dus weet waaraan je begint met cuckolding. Je moet er echt beiden 100% achter staan.

Wij hebben dat een aantal keer gedaan. Één keer heeft zij (uit nieuwsgierigheid) toegekeken terwijl ik een prostituee aan het neuken was. (De dames kletsten onderwijl over het weer en het beroep van prostituee. Wat het alleen maar leuker maakte voor mij.)
Daarnaast heb ik vaak (masturberend) toegekeken terwijl mijn vrouw door een ander man geneukt werd. Zelf heb ik een nogal kleine penis. Wanneer we samen seks hebben is neuken alleen een deel van het voorspel, het meest geniet ze toch van het beffen, alleen zo kan ze bij mij klaarkomen. Dus het is erg geil te zien hoe ze overduidelijk geniet en heftig klaarkomt van een grote(re) penis.

Onze relatie heeft er nooit onder geleden, die is er alleen maar beter op geworden door de openheid hierover. Sindsdien heeft zij vaker met andere mannen het bed gedeeld (de laatste jaren niet meer; minder behoefte?) en heb ik nog regelmatig seks met prostituees. We gunnen het elkaar, en delen elkaars fantasieën. "Het is maar seks/genot".
Alle reacties Link kopieren
florint schreef:
18-04-2018 01:14
De kans op knagende en fatale jaloezie is altijd aanwezig, dus weet waaraan je begint met cuckolding. Je moet er echt beiden 100% achter staan.

Wij hebben dat een aantal keer gedaan. Één keer heeft zij (uit nieuwsgierigheid) toegekeken terwijl ik een prostituee aan het neuken was. (De dames kletsten onderwijl over het weer en het beroep van prostituee. Wat het alleen maar leuker maakte voor mij.)
Daarnaast heb ik vaak (masturberend) toegekeken terwijl mijn vrouw door een ander man geneukt werd. Zelf heb ik een nogal kleine penis. Wanneer we samen seks hebben is neuken alleen een deel van het voorspel, het meest geniet ze toch van het beffen, alleen zo kan ze bij mij klaarkomen. Dus het is erg geil te zien hoe ze overduidelijk geniet en heftig klaarkomt van een grote(re) penis.

Onze relatie heeft er nooit onder geleden, die is er alleen maar beter op geworden door de openheid hierover. Sindsdien heeft zij vaker met andere mannen het bed gedeeld (de laatste jaren niet meer; minder behoefte?) en heb ik nog regelmatig seks met prostituees. We gunnen het elkaar, en delen elkaars fantasieën. "Het is maar seks/genot".
Mooi dat jullie er zo mee omgaan. Naar mijn idee is toekijken hoe je vrouw geneukt wordt door een man met een grotere lul de ultieme vernedering, een man die dat toelaat noem ik geen man, zeker niet als hij zich er nog bij aftrekt ook. Dit kan volgens mij alleen werken bij vrouwen die liever gebeft worden dan geneukt, die zijn inderdaad geen zeldzaamheid maar veel vrouwen willen toch ook regelmatig stevig genomen worden en dat kan nu eenmaal niet met een kleintje :"-(
hankypankyshanghai schreef:
16-04-2018 23:35
Wat het voor ons juist heel spannend maakte was dat mijn vriend de bull selecteerde en wanneer we de rollen gaan omdraaien ga ik dat doen.
Klinkt inderdaad alsof je man er helemaal achter staat. Was de selectie van je bull ‘veilig’ en geen bijzondere man of net wel iemand met grote troeven? Het kan toch erg intimiderend zijn wanneer jij bijvoorbeeld een ongeziene extase beleeft door iemand met een veel knapper lijf, grotere pik of je feller kan neuken...
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
28-04-2018 17:46
Klinkt inderdaad alsof je man er helemaal achter staat. Was de selectie van je bull ‘veilig’ en geen bijzondere man of net wel iemand met grote troeven? Het kan toch erg intimiderend zijn wanneer jij bijvoorbeeld een ongeziene extase beleeft door iemand met een veel knapper lijf, grotere pik of je feller kan neuken...
De selectie was tot nu toe alles behalve 'veilig'. Het gaat hem er trouwens niet om om zich overtroffen te voelen door een andere man en er kwam verder geen vernedering jegens hem bij kijken. Hij wilde mij zien genieten van "andere speeltjes" die hij naar me brengt.
Alle reacties Link kopieren
ik ben niet echt een cuckold omdat mijn vrouw ook sex met mij heeft.
wij doen dit een jaar of 3 ongeveer en vanaf de eerste keer wisten we dat dit goed voor ons was.
onze ervaring is wel dat je niet te lang dezelfde man erbij laat komen.
dan gaat de spanning weg tenminste voor mijn vrouw was dat het geval.
ik heb geen behoefte aan een andere vrouw mijn behoefte aan sex is ook niet zo hoog als dat van mijn vrouw vandaar dit idee.
maar doordat wij nu cuckold doen ben ik wel vaker in voor sex samen dus goed.
het is ook niet altijd nodig dat ik erbij ben, het weten dat zij met een andere man is wind mij ook enorm op.
ook vind ik het heel leuk als zij de voorbereiding maakt leuke lingerie en kleding uitzoeken en make up en haar haar doen .
ik kijk dan naar haar en denk altijd wat is ze toch mooi.
mijn vrouw zoekt de man uit via speurders. dan ga ik hem eerst ergens ontmoeten en een gesprek met hem hebben.
daarna gaan we samen nog een keer ergens ontmoeten en koffie drinken en als het klikt komt hij bij ons thuis of wij naar hem.
ik hoop dat het voor jullie ook zo leuk wordt. bij ons is het alleen maar beter geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven