Vriend heeft seks met mij terwijl ik slaap

15-04-2018 13:14 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals titel aangeeft heb ik een relatie, en ben ik er onlangs dus achter gekomen dat vriendlief mij wel eens penetreert wanneer ik slaap. Dit kwam aan het licht nadat ik diverse filmpjes op zijn telefoon aantrof van de handelingen in kwestie.

Nu ben ik ook nog eens een vrij diepe slaper en willen wij ook nog wel eens stevig drinken (al gebruiken we ook wel eens ghb of slaapmiddelen) en dan ben ik vrijwel onmogelijk wakker te krijgen en kan hij zich dus ook flink uitleven.

Nadat ik hem hiermee confronteerde ontkende hij het ook niet, en zei dat hij het wel spannend vindt. Ik gun hem zijn plezier natuurlijk, maar ik voel me er ook enigszins ongemakkelijk bij. Aan de andere kant vind ik seks met hem als ik wakker ben toch niet zo heel denderend, dus misschien moet ik me niet zo aanstellen, en is het beter dat hij op deze manier aan z'n trekken komt?

Tips, gedachten en opmerkingen welkom!
is dit geen vorm van verkrachting? Het onrechtmatig binnendringen van het lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Wat???
Life is short. Eat dessert first.
Girl you get raped And you know it.
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat wel een beetje verder dan hem zijn pleziertje gunnen. En hij filmt het ook nog?! Die kon serieus heel snel vertrekken. Wat een griezel.

Alle reacties Link kopieren
Tip 1. Ik zou stoppen met veel alcohol en GHB/slaapmiddelen.
Tip 2. Iemand die seks met iemand heeft zonder dat dat wederzijds gewenst is, zou ik nooit meer in mijn buurt hoeven te hebben, het is zelfs strafbaar
Tuurlijk. En ik heb dit al eens eerder gelezen ook.
Alle reacties Link kopieren
Dit is Verkrachting.
Als je niet kan toestemmen (dronken, bewusteloos zijn,...) word het automatisch gezien als verkrachting.

Hij klinkt echt als een creep, wie wilt nu seks met zijn partner terwijl degene er niets van doorheeft...
Jij gunt hem zijn plezier ? Koekoek .
En hij filmt het ook nog?
Maar jij vindt het geen punt, dus vanwaar dit topic?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens iets uitgespookt terwijl ik sliep, maar daar werd ik altijd wel wakker van, ruim voor er ook maar sprake is van penetratie.

En bij die filmpjes zou ik de spullen van mijn partner gepakt hebben en naar buiten smijten. Zonder toestemming filmen dat je seks hebt met iemand die geen toestemming kan geven... WOW

Mijn partner zou het niet meer zijn! Nogmaals: WOW
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Heel normaal.
Alle reacties Link kopieren
Verder is onze relatie op alle vlakken heel prima hoor. We ondernemen veel leuke dingen samen en heb ook het gevoel dat hij me respecteert. Maar toch ben ik bang dat als ik het uitmaak, dat hij dan die filmpjes gaat doorsturen of ergens online zetten :-?
Meen je dit nu serieus?
Hij doet dingen met je waar jij geen weet van hebt, maar vindt het toch oké omdat jullie slechte seks hebben?
Jij bent een diepe slaper, maar hebt ook slaapmiddelen nodig?
Dit kan toch niet kloppen? Zeg dat het een grapje is
oh, dus het gaat je om chantage in plaats van je eigen lichamelijke integriteit?
Als hij de filmpjes online zet, doe jij aangifte van verkrachting. Die filmpjes maken dat genoeg duidelijk hoor.

De seks is niet denderend en hij doet het ook nog zonder jouw mentale aanwezigheid. Mag hij daarom maar alles met je doen? Wat heeft hij allemaal nog meer gedaan wat niet op de filmpjes staat? Blijven er ook wel eens anderen logeren?

wegwezen met deze gast. En niet denken dat dit normaal is!
Vreemd. Het deel in de slaap kan ik nog enigszins in komen, maar meer dat je dan begint en de ander enthousiast wakker wordt zeg maar.
Dit klinkt vanuit jou niet tof, liever zo sex dan bij bewustzijn, ik zou zwaar beledigd zijn zeg.
En dat filmen en zich uitleven op een bewusteloos persoon klinkt ook niet gezond, maargoed, de bewusteloze vindt het achteraf niet erg dus tja.
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
15-04-2018 13:24
Verder is onze relatie op alle vlakken heel prima hoor. We ondernemen veel leuke dingen samen en heb ook het gevoel dat hij me respecteert. Maar toch ben ik bang dat als ik het uitmaak, dat hij dan die filmpjes gaat doorsturen of ergens online zetten :-?
Zal wel aan mij liggen, maar wat hij je flikt en het dan ook nog vrolijk filmt heeft i.m.o. bijzonder weinig met respect te maken. Hij respecteert je juist níet!

Possa schreef:
15-04-2018 13:24
Verder is onze relatie op alle vlakken heel prima hoor. We ondernemen veel leuke dingen samen en heb ook het gevoel dat hij me respecteert. Maar toch ben ik bang dat als ik het uitmaak, dat hij dan die filmpjes gaat doorsturen of ergens online zetten :-?
Je hebt het gevoel dat hij je respecteert?
Echt hoor, ik sta niet snel ergens van te kijken maar dit slaat alles!
Eerst eisen dat hij die filmpjes wist incl. de back ups en het dan uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
15-04-2018 13:24
Verder is onze relatie op alle vlakken heel prima hoor. We ondernemen veel leuke dingen samen en heb ook het gevoel dat hij me respecteert. Maar toch ben ik bang dat als ik het uitmaak, dat hij dan die filmpjes gaat doorsturen of ergens online zetten :-?
Zo snel mogelijk die filmpjes vernietigen dan! Bizarre toestand zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Possa schreef:
15-04-2018 13:24
Verder is onze relatie op alle vlakken heel prima hoor.
Echt?
en heb ook het gevoel dat hij me respecteert.
dat lijkt me sterk
Maar toch ben ik bang dat als ik het uitmaak, dat hij dan die filmpjes gaat doorsturen of ergens online zetten :-?
Je spreekt jezelf tegen.
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
15-04-2018 13:24
Verder is onze relatie op alle vlakken heel prima hoor. We ondernemen veel leuke dingen samen en heb ook het gevoel dat hij me respecteert. Maar toch ben ik bang dat als ik het uitmaak, dat hij dan die filmpjes gaat doorsturen of ergens online zetten :-?
Goede reden om bij iemand te blijven idd.
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi schreef:
15-04-2018 13:31
Zo snel mogelijk die filmpjes vernietigen dan! Bizarre toestand zeg!
Juist niet .Dat is bewijs.
Alle reacties Link kopieren
O en iets met aangifte doen enzeau.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
15-04-2018 13:31
Ik ook.
Ai....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven