Seks met vriendin lukt niet; tips nodig

16-04-2018 12:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Mijn naam is Rick en ik heb vrouwelijk advies nodig. Ik heb nu een superleuke relatie met een te gekke meid. Ze is begripvol, we zijn open en communiceren sterk. We zijn erg gelukkig met elkaar.

Er is alleen 1 probleempje: de (poging tot) seks met elkaar.

Mijn vriendin is nog maagd en we zijn op het punt dat we beiden seks willen. Zelf heb ik (in alle eerlijkheid; dat heb ik ook tegen haar gezegd) vrij weinig ervaring op het gebied van het ontmaagden van vrouwen. Bij haar merk ik dan ook dat ze heel erg strak is.

Het stimuleren van de clitoris werkt perfect. Het naar binnen laten glijden van een vinger is wisselend. Regelmatig heeft ze veel pijn als ik met mijn middelvinger tot ongeveer iets voorbij mijn kootje in haar zit. Ik wil dan ook niet verdergaan, omdat ik haar geen pijn wil doen. Ik heb veel gelezen over vaginisme, maar het lijkt mij persoonlijk sterk dat ze dit heeft, omdat ze aangeeft dat ze regelmatig een hele vinger bij haarzelf erin kan doen zonder pijn. Ik denk dat het zenuwen/spanning is en ik probeer haar dan ook zo veel mogelijk gerust te stellen, door te zeggen dat het vanzelf wel komt.

Af en toe probeer ik nadat ik een vinger erin heb gedaan, het topje van me op haar te drukken. Logischerwijs glijdt dat er niet in, aangezien de breedte gelijk is aan 3-4 vingers. Na dit soort pogingen praat ik altijd met haar. Ze is gefrustreerd: in haarzelf. Ze wil graag dat het lukt en dat ik haar kan penetreren. Aan de andere kant stel ik haar gerust en geef ik aan dat het aan mij ligt, omdat ik niet genoeg ervaring heb en maar ''wat doe''.

Kort gezegd zijn we op het punt dat onze relatie super verloopt, dat we beiden graag seks willen en dat ik aan jullie advies wil vragen over hoe ik nou het beste ''te werk'' kan gaan. Moet ik een beetje over de angst van het pijn doen heenstappen en mijn vinger dieper in haar duwen? Moet ik vervolgens opbouwen naar 2 vingers en ''rekt'' het dan als het ware op voor de keer erop? Of is dat oprekken altijd maar iets tijdelijks en is het de keer erop wederom weer strak?

Heeft het te maken met ontspanning en voldoende vochtig zijn? Ik hoor graag vanuit vrouwelijk perspectief wat ik nu het beste kan doen. Ik wil namelijk dat het voor m'n vriendin een goede ervaring is en ben bereid om zelf ook wat over vrouwen bij te leren :)
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie penetratie al geprobeerd of nog niet omdat jullie schrik hebben dat ze pijn heeft? Bij mij duurde het echt vrij lang vooraleer het lukte. Het deed echt veel pijn en na een aantal keer proberen (op verschillende dagen, zeker niet op één dag) lukte het opeens wel. Gebruiken jullie glijmiddel? Zeker doen hoor. Je klinkt als een lieve vriend trouwens.
Life is short. Eat dessert first.
Zo te lezen is ze erg gespannen.

Je kunt starten met een ontspannende massage waardoor ze wat relaxter wordt en de sfeer niet direct is van het moet. Glijmiddel werkt ook goed dus dit aanschaffen.
Klinkt misschien raar maar weet je of ze tampons gebruikt of lukt dat ook niet?

Ontspanning en vochtigheid zijn in elk geval heel belangrijk!
anoniem_64e4e73acf440 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 13:09
28.51% gewijzigd
Je kunt haar bovenop je zetten, dan is ze zelf wat meer in control (en de zwaartekracht helpt ook wat) Verder niet te druk om maken en vooral plezier blijven hebben met elkaar.
Klote dat jullie beiden wel willen, maar het niet lukt.
Ik heb persoonlijk geen ervaring met pijn tijdens ontmaagding, maar misschien heb je toch iets aan hoe ik de situatie zou aanpakken

Je geeft aan dat het haar zelf wel lukt om verder met haar vinger in haar vagina te gaan. Hebben jullie al eens geprobeerd of ze dat ook kan in jouw bijzijn?
Ik denk dat ze inderdaad te gespannen is en dat het mogelijk kan helpen als ze zelf ervaart dat penetratie wel lukt door haar vingers of door speeltjes. Doordat jij er wel bij bent en haar aanraakt, raakt ze mogelijk sneller gewend aan het idee dat het fijn is. Vooral met speeltjes kan zij eerst de controle hebben en jij die later overnemen.
Geen waterdicht plan, want misschien lukt het haar zelf ook niet. Maar wellicht net iets minder druk op haar.

En verder vooral niet te belangrijk maken. Bef haar, laat je aftrekken/pijpen, zoek andere manieren om allebei toch plezier te beleven aan seks
anoniem_344137 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 13:14
3.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net hetzelfde "probleem" gehad. Het zou kunnen dat je vriendin wat gespannen is, waardoor ze zichzelf opspant. Dit kan soms ook heel onbewust gebeuren. Belangrijk is dat je dan niet zomaar gaat "doorduwen", want dat kan haar nog meer pijn doen waardoor haar spieren zich nog meer opspannen en je nog verder van huis bent. Beter is om uitgebreid de tijd te nemen, zodat je vriendin zich kan ontspannen en kan wennen en eventueel de controle aan je vriendin te geven (zij bovenop). Vooral geen druk leggen bij elkaar, maar blijven genieten. Indien het na een aantal keer nog steeds niet lukt, kan je altijd eens langsgaan bij de dokter natuurlijk, al was het maar om zeker te zijn dat alles in orde is :). Vooral geduld hebben zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt wel als (een vorm van) vaginisme moet ik zeggen.
Het heeft niets te maken met oprekken van de vagina ofzo maar met spieren die daar zitten die zij (onbewust!) toch aanspant.
Hou op met zeggen of denken aan wie het ligt en wiens 'schuld' het is, dat helpt zeker niet.
Neem vooral heel veel tijd voor voorspel, gebruik veel glijmiddel (stel dat ook van tevoren aan haar voor), doe eerst eens 1 vinger, stel als het goed gaat eens voor 2 vingers te gebruiken enz. Vooral overleggen en praten!
Als het weer niet lukt, zeg dan hooguit: dan komt het een volgende keer wel en ga bij voorbeeld over op oraal en vergeet het hele penetreren voor die keer.
Als ze aangeeft het zelf graag te willen, dan komt het er zeker van. Goed dat jullie kunnen communiceren erover. Weet je of ze zelf - op eigen ritme - kan vingers of een dildo inbrengen? Het is natuurlijk niet zo dat eerst 4 vingers nodig zijn om seks te hebben, maar zo ontdek je misschien wel of het puur fysisch is of ze eerder verkrampt in jouw aanwezigheid door stress. Bij mij is het voorgevallen dat zelfs bij een meisje die geen maagd meer was niet lukte door de grootte of uit schrik ervan.

Besteed voldoende aandacht aan het voorspel zodat ze voldoende nat is of gebruik glijmiddel. Als man doe je goed om zo respectvol te zijn tegenover haar en direct te stoppen wanneer ze pijn ervaart. Het is een balans tussen voorzichtigheid en toch telkens kleine stapjes verder te gaan richting penetratie. Probeer het niet als een mislukking te zien wanneer het niet onmiddellijk lukt en jullie vrijpartij bijvoorbeeld op andere manieren voort te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Vergeet het hele "moeten penetreren" en geniet gewoon van elkaar met wat wel allemaal lukt. En ja, dan gaat een vingertje of twee er vanzelf wel een keer in wanneer zij opgewonden is en dan laat je het daar ook bij. En je stopt wanneer het pijn doet waarna jullie je weer samen op wat anders richten. Er komt vanzelf een moment dat zij bovenop jou ligt en zichzelf stimuleert door over jou heen te wrijven met haar heupen waarbij ze zelf controle heeft over het "naar binnen brengen" of dat die er opeens "vanzelf" in glijdt.

Jullie zijn beide zover, dus geniet van elkaar zonder het meteen een must te maken dat het ook moet gebeuren.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Je hebt een pb.
Als ze geil en nat is toch gewoon een keer door de pijn heen neuken. Daarna is ze het gewend.
Alle reacties Link kopieren
Een vervelend probleem..
Ik heb een soortgelijk probleem gehad. Mijn advies aan jullie is: Ga naar de huisarts. Ze kan haar doorverwijzen naar een bekkenbodemfysiotherapeut, zij kan oefeningen meegeven om de spieren daar te leren kennen en te leren ontspannen (en enigszins oprekken).
Mijn ervaring is dat dit probleem zelden wordt opgelost door het zelf te blijven proberen. Elke keer dat het niet lukt, en de frustratie die dat oplevert, verergert het probleem
Ik heb meer dan drie jaar met dit probleem rondgelopen omdat ik me schaamde en het te genant vond om ermee naar de huisarts te gaan. Maar ik heb echt spijt dat ik niet eerder ben gegaan. Een paar maanden oefeningen doen en het is opgelost.

Wat jij vooral kan doen in deze situatie is haar steunen. Vooral niet aandringen en het op haar tempo doen. Maar het klinkt alsof je dat ook doet.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
16-04-2018 16:14
Als ze geil en nat is toch gewoon een keer door de pijn heen neuken. Daarna is ze het gewend.
Dit dus zoiezo niet doen. Dat maakt het alleen maar erger.
Ja hangt er wel een beetje vanaf wat de oorzaak is. Bij een strakke maagd kan het gewoon nodig zijn. Maar bij vaginisme werkt het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven