Problemen in de slaapkamer

17-04-2018 18:09 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar weekjes een beetje een probleem in the bedroom om het maar even zo te zeggen. Het zit namelijk zo dat ik sinds 4 maanden een vriend heb en we hebben ongeveer 3 weken terug voor het eerst seks met elkaar gehad. Voor dat we seks hadden deden we wel dingen zoals aftrekken, vingeren, pijpen etc. en toen lukte het hem wel om mij klaar te laten komen. Dit lukt echter sinds een week of 2 niet meer. Het ligt niet aan zijn techniek want die is gewoon goed, maar meer aan de manier waarop we interactie hebben met elkaar. Zo ligt ie bv naast mij op zijn zij en dan leunt ie op z'n arm en staart ie een beetje vooruit. Dat geef mij echt de indruk dat ie het niet leuk vindt om te doen. Af en toe dan kijkt ie me wel even aan en geeft ie een paar kusjes maar voor de rest niet echt. Soms dan vraag ik of ie misschien even iets in m'n oor wilt fluisteren maar dan komt ie ook niet echt verder dan je bent sexy en mooi. Heel lief hoor maar op een gegeven moment heb je het wel gehoord. Daarnaast had ik ook gevraagd of ie misschien iets dominanter kon zijn maar hij gaf aan dat ie dat niet echt goed vindt omdat ik jonger ben.

Ik heb het echt al een paar keer gezegd en het met hem erover gehad maar er verandert niks. Wat moet ik doen??
Alle reacties Link kopieren
Ik zou opdrogen van iemand die me precies vertelt wanneer ik 'iets' in oren moet fluisteren en me al na 4 maanden vertelt dat mijn seksskills aangepast moeten worden in een richting die niet mijn natuur is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Eigenlijk is ie dus gewoon net niet goed. Maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-04-2018 18:14
Ik zou opdrogen van iemand die me precies vertelt wanneer ik 'iets' in oren moet fluisteren en me al na 4 maanden vertelt dat mijn seksskills aangepast moeten worden in een richting die niet mijn natuur is.
Ik geef gewoon aan wat ik fijn vind. Hij doet precies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-04-2018 18:14
Ik zou opdrogen van iemand die me precies vertelt wanneer ik 'iets' in oren moet fluisteren en me al na 4 maanden vertelt dat mijn seksskills aangepast moeten worden in een richting die niet mijn natuur is.
Ik geef gewoon aan wat ik fijn vind. Hij doet precies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
En hoe oud ben je? Als hij je zo jong vindt?
.
Alle reacties Link kopieren
mandylion schreef:
17-04-2018 18:25
En hoe oud ben je? Als hij je zo jong vindt?
Ik ben bijna 17, maar hij is de oudere dus omdat ik jonger ben durft ie dingen minder.
Alle reacties Link kopieren
Nu jullie neuken vingert hij opeens niet meer?
Duidelijker zijn.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
17-04-2018 18:30
Nu jullie neuken vingert hij opeens niet meer?
Jawel, alleen het lukt hem niet meer om mij klaar te laten komen terwijl dit eerst wel lukte.
Violeta schreef:
17-04-2018 18:38
Jawel, alleen het lukt hem niet meer om mij klaar te laten komen terwijl dit eerst wel lukte.
Het lukt jou niet meer om klaar te komen.
Je wil namelijk wat anders dan dat hij je kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet het doel niet zijn dat je moet klaarkomen. Je kunt toch gewoon genieten? En hij mag dus wel leren luisteren, maar jij kan ook leren beter aan te geven wat je nodig hebt. Mannen hebben meer duidelijke aanwijzingen nodig. "Fluister eens iets in mijn oor" is te open. Zeg gerichter wat je wilt horen.
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
17-04-2018 18:41
Het lukt jou niet meer om klaar te komen.
Je wil namelijk wat anders dan dat hij je kan geven.
Dat zou kunnen, het zou ook wat anders kunnen zijn. En daarom vraag ik hier ook om advies.
SmoesDePoes schreef:
17-04-2018 18:45
Misschien moet het doel niet zijn dat je moet klaarkomen. Je kunt toch gewoon genieten? En hij mag dus wel leren luisteren, maar jij kan ook leren beter aan te geven wat je nodig hebt. Mannen hebben meer duidelijke aanwijzingen nodig. "Fluister eens iets in mijn oor" is te open. Zeg gerichter wat je wilt horen.
Dat hebben mannen helemaal niet.

Hij luistert prima, maar wil niet doen wat zij wil. Dan klikt het niet en maak je het uit.
Alle reacties Link kopieren
SmoesDePoes schreef:
17-04-2018 18:45
Misschien moet het doel niet zijn dat je moet klaarkomen. Je kunt toch gewoon genieten? En hij mag dus wel leren luisteren, maar jij kan ook leren beter aan te geven wat je nodig hebt. Mannen hebben meer duidelijke aanwijzingen nodig. "Fluister eens iets in mijn oor" is te open. Zeg gerichter wat je wilt horen.
Dankjewel. Ik snap je punt en ik geniet er ook zeker van en dat vertel ik hem ook. Ik vraag me alleen af waarom het eerst wel lukte en nu niet meer. En bedankt voor de tip! Zal proberen iets duidelijker te zijn.
En jij zegt werkelijk tegen je vent: fluister nu in mijn oor dat je mijn tieten zo geil vindt!
En hij doet dat?

:rofl:
Violeta schreef:
17-04-2018 18:47
Dankjewel. Ik snap je punt en ik geniet er ook zeker van en dat vertel ik hem ook. Ik vraag me alleen af waarom het eerst wel lukte en nu niet meer. En bedankt voor de tip! Zal proberen iets duidelijker te zijn.
Meid, je bent 17. Jullie zouden elkaar kapot moeten neuken.
Jij vindt de seks saai, hij kan niet anders dan dit.
Volgende.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
17-04-2018 18:46
Dat hebben mannen helemaal niet.

Hij luistert prima, maar wil niet doen wat zij wil. Dan klikt het niet en maak je het uit.
Waarom meteen zo? Ik behandel je toch met respect? Je kent mij niet, mijn vriend niet en de band die we hebben. Hij heeft gezegd dat ie het juist fijn vindt als ik aangeef wat ik lekker vind. Ik heb nooit gezegd dat ie het niet wil doen. We zijn allebei nog aan het ontdekken en ik vraag hier gewoon op een hele normale manier om tips hoe we dit zouden kunnen verbeteren.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
17-04-2018 18:46
Dat hebben mannen helemaal niet.

Hij luistert prima, maar wil niet doen wat zij wil. Dan klikt het niet en maak je het uit.
Rustig zeg, jeetje! Niet zo kattig reageren.
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
17-04-2018 18:47
En jij zegt werkelijk tegen je vent: fluister nu in mijn oor dat je mijn tieten zo geil vindt!
En hij doet dat?

:rofl:
Nee tuurlijk niet op die manier. Ik bedoel ook niet tijdens de seks he. Maar soms dan hebben we het er gewoon een beetje over en toen gaf ik aan dat ik dat fijn vind.
SmoesDePoes schreef:
17-04-2018 18:50
Rustig zeg, jeetje! Niet zo kattig reageren.
Wat is er kattig dan?

Zinnetjes zoals ‘mannen moet je precies zeggen wat ze moeten doen’ zijn zo denigrerend.
Violeta schreef:
17-04-2018 18:50
Waarom meteen zo? Ik behandel je toch met respect? Je kent mij niet, mijn vriend niet en de band die we hebben. Hij heeft gezegd dat ie het juist fijn vindt als ik aangeef wat ik lekker vind. Ik heb nooit gezegd dat ie het niet wil doen. We zijn allebei nog aan het ontdekken en ik vraag hier gewoon op een hele normale manier om tips hoe we dit zouden kunnen verbeteren.
Je leest iets wat er niet staat.

Succes met je seksleven. Ik hoop dat het snel wat minder saai is.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
17-04-2018 18:52
Wat is er kattig dan?

Zinnetjes zoals ‘mannen moet je precies zeggen wat ze moeten doen’ zijn zo denigrerend.
Lees mijn reactie nog eens, ik gebruik het woord 'moeten' niet. Dus jij leest er zelf iets denigrerends in. Ik zeg dat mannen duidelijkere aanwijzingen nodig hebben. Als je zegt: fluister eens iets in mijn oor, en hij doet dat en het is niet goed, dan moet je dus duidelijker zijn. Zo denigrerend is dat niet hoor.
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
SmoesDePoes schreef:
17-04-2018 18:57
Lees mijn reactie nog eens, ik gebruik het woord 'moeten' niet. Dus jij leest er zelf iets denigrerends in. Ik zeg dat mannen duidelijkere aanwijzingen nodig hebben. Als je zegt: fluister eens iets in mijn oor, en hij doet dat en het is niet goed, dan moet je dus duidelijker zijn. Zo denigrerend is dat niet hoor.
Het denigrerende zit hem in dat jij zegt dat alle mannen gezegd het nodig hebben on duidelijk gezegd te worden wat ze precies moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
17-04-2018 18:59
Het denigrerende zit hem in dat jij zegt dat alle mannen gezegd het nodig hebben on duidelijk gezegd te worden wat ze precies moeten doen.
Pffff jeetje, heb je verder wel een leuk leven?
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven