Help wat moet ik nu

18-04-2018 03:27 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haihai
Ik wil me verhaal eventjes kwijt want ik weet het echt niet meer .

Een half jaar geleden woonde ik samen met mijn ex vriend er ging vanalles mis in die relatie toen kwam ik mijn huidige vriend tegen . Na een lange wat langere tijd kon ik alleen maar aan hem denken en heb ik mijn relatie voor hem verbroken .

Nu dus een half jaar verder weet ik niet of dit de man is waar ik mijn leven mee verder wil ik ben nog steeds tot over mijn oren gek op hem !! Doe alles voor hem run bijna heel zijn bedrijf administratief dan. Heb heel veel geïnvesteerd in zijn bedrijf alles wel heel goed laten beschrijven . Maar nu ga ik zo twijfelen hij is nooit optijd thuis wil geen extra tijd voor my vrij maken ookal zegt die van wel maar hij doet het niet!

En dan ook nog is als ik om seks vraag is hij moe of kan hij het niet denkt die er te veel overna en Blokkerd hij zegt die .

Ik voel me zelfvertrouwen van 10 na 2 springen ga aan mezelf twijfelen en aan onze relatie als ik het met hem hier over heb begint die te huilen en zegt die dat die het ook liever anders ziet en gaat die mijn een schuld gevoel aanpraten zodat ik sorry zeg dat ik zin in sex heb . Ook heeft die laat van psoriasis waardoor die zich onzeker voelt en het pijn doet met seks .

Wat moet ik hier nu mee ?
X
Alle reacties Link kopieren
Je bent voor hem meer een gratis werknemer voor zijn bedrijf
De grote vraag is of jij zijn administratie zou moeten doen..?

Verder, heb jij dit eens uitgebreid met hem besproken tijdens een etentje en wat zei hij toen?
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat hij overwerkt is? Een buren-out heeft? Als ik lees over het werk, het moe zijn, geen zin in seks, huilen... dan denk ik haast dat er meer aan de hand is. Misschien moet hij naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je beter eens een tijdje alleen zijn ipv in de ene naar de andere relatie te hoppen. Je hebt je vorige relatie uitgemaakt voor huidige vriend En voor je huidige vriend cijfer je je helemaal weg, maak ik uit deze post op. Kan je eigenlijk wel alleen zijn? Wie ben jij? Los van een relatie. Ik denk dat je je daar eens in moet verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
Dus:

- 6 maanden geleden woonde je samen, met je toenmalige vriend (nu ex). Die relatie liep toen niet lekker en toen kwam je je huidige vriend tegen .
- Na een ''lange wat langere tijd'' (zeg twee maanden?) kon heb je je relatie voor die nieuwe vlam verbroken.
- In 4 maanden tijd woon je al met je nieuwe vlam samen, run je (volgens jou) op administratief vlak zijn hele bedrijf en heb je financieel flink in zijn bedrijf geïnvesteerd.

En dit alles klinkt je verstandig in de oren?
Dus binnen een half jaar heb je je relatie verbroken voor dit mooie exemplaar, geld gestoken in zijn bedrijf, doe je zijn administratie (ik hoop niet de correspondentie) en blijkt dat het tóch allemaal niet zo lekker loopt?

Wat denk je van elkaar eerst eens beter leren kennen voordat je al deze stappen neemt?
Sorry Lollla, ik ben normaal niet van de taalpolitie en maak zelf soms ook taalfouten maar alsjeblieft ... gebruik in het vervolg niet het woordje “die” als je hij of hem bedoeld. Het is spreektaal en geen schrijftaal. Het is storend en het staat een beetje dommig.

Verder : Waarom blijf je bij een man die niet leuk is ? Je kent hem blijkbaar nog geen half jaar, de liefde zal niet al te diep zitten. Wegwezen ! En blijf een jaartje lekker alleen voordat je weer op zoek gaat.
Alle reacties Link kopieren
Waarom werk jij voor nop?
Alle reacties Link kopieren
Je moet niks.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
vivamien schreef:
18-04-2018 06:52
Kan het zijn dat hij overwerkt is? Een buren-out heeft? Als ik lees over het werk, het moe zijn, geen zin in seks, huilen... dan denk ik haast dat er meer aan de hand is. Misschien moet hij naar de huisarts.
Een burn-out was ook mijn eerste gedachte. Laat je vriend naar de huisarts gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven