vriend gebruikt dildo en filmt dit, ben erachter gekomen

19-04-2018 15:38 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

mijn vriend was iets aan het opslaan op zijn pc en toen kwam hij bij een verkeerde map.
daar zag ik een filmpje met een kont in beeld, zijn kamer en een wit ding wat in de kont ging
ik heb later gekeken wat dit precies was en dit was een filmpje van hem, ook deed hij een dildo in hem (van achter)
ik heb in zijn prullenbak van zijn laptop nog meer filmpjes gevonden, van 1 januari zijn er 3
wat moet ikdoen? moet ik hem confronteren en erover praten waarom hij dit en voor wie of wat?
ik snap het gewoon niet, waarom hij het filmt en alles eromheen
ik heb alle filmpjes gezien, ik heb ook de spullen gevonden die in een doos van een koptelefoon zaten verstopt
hij heeft er nog nooit wat over verteld tegen me, ik heb alleen toen perongeluk dat filmpje gezien en dat klikte hij heel snel weer weg
ik heb later zelf gekeken wat het precies was
help mij aub uit deze situatie want ik vindt dit wel lastig
anoniem_368140 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 20:52
21.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En wat zegt hij er zelf over?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
nog niks. hij weet niet dat ik de videos heb gezien en de spullen heb gevonden. hij was op dat moment niet thuis. ik moet er nog over praten met hem denk ik (is dit het beste denk je en hoe kan ik dit dan doen het beste??)
Alle reacties Link kopieren
:woa: Ik zou hier erg over schrikken en uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Eerst een goed gesprek hierover hebben over zijn extreme hobby
Alle reacties Link kopieren
ik ben er ook van geschrokken. ik had het echt niet bij hem verwacht.
ik weet niet hoe hij op het idee is gekomen en het idee dat hij het filmt vind ik al heel raar.
hij heeft toen ik hem leerde kennen gezegd dat ik m moest beloven nooit naaktfotos of videos te maken en nou doet hij het zelf...
ik weet niet of hij het voor zichzelf doet, of dat hij gechanteerd/bedreigd wordt door iemand..
hoe moet ik het gesprek aanpakken met hem hierover???
Alle reacties Link kopieren
@edda8 en hoe moet ik het gesprek aanpakken hierover?
edda8 schreef:
19-04-2018 15:43
:woa: Ik zou hier erg over schrikken en uitmaken.
Waarom dat nou weer? Hij mag toch best mastruberen??? Als hij dat lekker vind met dildo en dan filmen is toch niet erg.. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de waarheid zeggen? Dat je wat zag, daarvan schrok, en toen verder bent gaan neuzen. Waarom doet hij dit? Wat gebeurd er met die filmpjes? Is hij homo?
Ik zou er iig op afknappen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Als hij het niet heeft verteld, dan wil hij het denk ik privé houden.

Of jij de relatie die ruimte wil geven is aan jou. Hij gaat niet vreemd of zo.
Wel zou ik willen weten of die filmpjes alleen voor hemzelf zijn of deze worden verstuurd.

Mochten jullie niet samenwonen, dan zit je te neuzen in zijn privéspullen en zou ik me schamen en mijn mond houden.
Alle reacties Link kopieren
dus gewoon zeggen dat ik toen hij iets op wilde slaan (dat waszo) dat k dat filmpje snel voorbij zag komen (beginplaatje vd video)en dat het eruit zag als zijn kamer. en waarom hij dit filmt en voor wie of wat? en stel dat hij het ontkent dan kan ik altijd nog zeggen dat ik alle filmpjes gezien heb en de spullen ?
Alle reacties Link kopieren
klopt hij gaat niet vreemd. maar inderdaad ik wil weten of die filmpjes voor zichzelf zijn of wat hij hier precies mee doet.
we wonen niet samen maar zijn bijna elke dag van de week samen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, masturberen is prima... de intentie met die filmpjes ? daar zet ik mijn vraagtekens bij.
Ik denk dat het tijd wordt voor meer anale seks in jullie relatie.
En ik zou er niets mee doen, je vriend heeft niets verkeerd gedaan en die filmpjes waren niet voor jou bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
masturberen dat is inderdaad prima. maar waarom een dildo in je kont? is dat gewoon fijn voor mannen of kan er dan evt iets achterzitten (homo of bi?)
ja die filmpjes dat vind ik ook vreemd. de een duurt bijna 10 minuten eentje duurt zelfs 30 min en sommige duren maar 2-3 minuten..
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-04-2018 15:46
Gewoon de waarheid zeggen? Dat je wat zag, daarvan schrok, en toen verder bent gaan neuzen. Waarom doet hij dit? Wat gebeurd er met die filmpjes? Is hij homo?
Ik zou er iig op afknappen.
Want als een man houdt van anale stimulatie moet je daar natuurlijk wel meteen bedacht op zijn :roll:
Jeetje zeg, wat wordt hier door sommige personen overdreven op gereageerd?! Als hij dit nou leuk/lekker vindt, incl. het filmen, wat is dan het probleem?

Ik zou het pas een probleem vinden als hij deze filmpjes met andere vrouwen/mannen zou delen.

Praat er gewoon met hem over!
Alle reacties Link kopieren
edda8 schreef:
19-04-2018 15:49
Ja, masturberen is prima... de intentie met die filmpjes ? daar zet ik mijn vraagtekens bij.
Tja, dan nog weet je niet wat zijn gedachten erbij waren. Misschien vindt hij het juist opwindend om zichzelf bevredigend te zien, weet jij veel. Het kan best heel onschuldig zijn. Als mijn vriend dit zou doen zou ik het jammer vinden als hij dit voor mij zou verzwijgen, uit angst voor mijn oordeel.

Praat er met hem over, to. En ik denk niet dat dit per sé iets is om je zorgen over te maken. Anale stimulatie kan voor mannen nou eenmaal ook gewoon prettig aanvoelen.
Alle reacties Link kopieren
klopt de filmpjes waren niet voor mij bedoeld. maar ik heb toch wel vraagtekens hierbij, voo wiedeze dan zijn of waarvoor
Alle reacties Link kopieren
claudjexoxo123 schreef:
19-04-2018 15:52
klopt de filmpjes waren niet voor mij bedoeld. maar ik heb toch wel vraagtekens hierbij, voo wiedeze dan zijn of waarvoor
Die vragen kunnen wij niet beantwoorden. Het enige wat je kan doen, is het aankaarten bij je vriend.
Madeliefjees schreef:
19-04-2018 15:46
Gewoon de waarheid zeggen? Dat je wat zag, daarvan schrok, en toen verder bent gaan neuzen. Waarom doet hij dit? Wat gebeurd er met die filmpjes? Is hij homo?
Ik zou er iig op afknappen.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Bij de volgende keer seks met hem, eens je vinger in zijn kont steken en zijn prostaat masseren. Wanneer hij dan vraagt hoe jij wist dat hij dat lekker vond, hem zeggen dat je dat in een filmpje hebt gezien.

Qua filmpjes zelf, is een beetje exhibitionistisch gedrag.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
claudjexoxo123 schreef:
19-04-2018 15:51
masturberen dat is inderdaad prima. maar waarom een dildo in je kont? is dat gewoon fijn voor mannen of kan er dan evt iets achterzitten (homo of bi?)
Oh kom òp zeg, dit is de 21e eeuw, moeten we nu echt zo achterhaald reageren met dit soort vermoedens? Veel mannen houden van anale stimulatie vanwege de druk op de prostaat. Waarom geaardheid hierbij halen?

Mijn enige zorg zou zijn of hij het gewoon geil vindt om die filmpjes te hebben of ze op een platform deelt. Over dat laatste zou ik wel willen praten en dat zou ik niet waarderen.
Alle reacties Link kopieren
jufank, hoe kan ik het het beste aankaarten bij mijn vriend? gewoon vertellen dat ik dievideo snel voorbij zag komen en ik me afvraag waarom en waarvoor hij dit doet / filmt ?
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik zou willen weten is of die filmpjes ergens gedeeld worden of dat ze privé zijn. Prostaat stimulatie is voor veel mannen nou eenmaal erg lekker en kan een heel intens orgasme opwekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven