Eerste keer seks

20-04-2018 22:44 26 berichten
Hooi,

Sinds kort heb ik een vriend die wat ouder is dan mij. Hij heeft al een paar keer seks gehad. Nou heb ik misschien een stomme vraag..
Hebben jullie misschien nog do's en don't's voor mij? Want ben best zenuwachtig (Ben dan ook nog maagd) Ik loop bijv. in een boxer want ik vind een string totaal niet lekker zitten. Maar moet ik dan iets anders aan of?

Tips?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je een vriend hebt. :)

Sowieso kun je op seksueel gebied alles stap voor stap doen hè, je hoeft niet meteen de eerste keer dat je elkaar met wat minder kleren ziet te neuken (bij gebrek aan beter woord). Het is gewoon heel leuk om elkaar te ontdekken. :)

Gewoon ontspannen, geen dingen doen waar je je niet fijn bij voelt en wel dingen dragen waar je je fijn in voelt.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor je hoeft niets andes aan. Je kan gerust in je boxers blijven lopen.

Het belangrijkste voor je vriend is dat het uit kan.

Ik zou wel aangeven dt je nog maagd bent dan kan hij rekening met je houden.
Alle reacties Link kopieren
Doe het rustig aan, het klinkt alsof je er nog niet helemaal klaar voor bent. Vertel het ook aan je vriend, dan kan hij er rekening mee houden :)
sugarmiss schreef:
20-04-2018 22:58
Nee hoor je hoeft niets andes aan. Je kan gerust in je boxers blijven lopen.

Het belangrijkste voor je vriend is dat het uit kan.

Ik zou wel aangeven dt je nog maagd bent dan kan hij rekening met je houden.
Ik zal de les ‘hoe hou ik rekening met het feit dat ze nog maagd is’-101 wel gemist hebben op de middelbare school.

Hoe zou hij daar rekening mee moeten houden dan, precies? Draagt hij verantwoordelijkheid voor hoe zij zich voelt na de eerste keer neuken?
Ondergoed maakt niet zoveel uit, niet elke man valt op strings, evenzoveel mannen vinden een hipster of boxer sexy. Wat dat betreft, blijf jezelf. Zorg er wel voor dat je schaamhaar netjes bijgehouden is, kaal hoeft niet maar netjes getrimd is wel zo fijn.

Zorg dat er condooms en eventueel glijmiddel onder handbereik zijn, met name wat extra glijmiddel kan het de eerste keer iets makkelijker maken.
Geef inderdaad aan dat je maagd bent en een beetje zenuwachtig, hij zal vast rekening met je houden. Verder: doen waar jij je goed bij voelt. En niks doen waar jij je niet goed bij voelt.
Wat is dat ‘rekening houden met’ nou? Wat verwacht jij daarvan, TO? Hoe wil jij dat hij ‘rekening met je houdt’ omdat je nog maagd bent?
Amant schreef:
20-04-2018 23:24
Ik zal de les ‘hoe hou ik rekening met het feit dat ze nog maagd is’-101 wel gemist hebben op de middelbare school.

Hoe zou hij daar rekening mee moeten houden dan, precies? Draagt hij verantwoordelijkheid voor hoe zij zich voelt na de eerste keer neuken?
Jij bent soms zo ontzettend raar. Je stelt een ongelofelijk domme vraag. En dat terwijl ik durf te stellen dat je niet dom bent. Dat maakt het nog irritanter.

Hij draagt inderdaad verantwoordelijkheid voor haar eerste ervaring, aangezien hij degene is die haar neukt. De manier waarop hij dat doet, heeft uiteraard veel invloed op hoe zij zich na het neuken voelt.

Ik had de eerste keer helaas intens veel pijn. Ik ben erg blij dat mijn toenmalige vriend wist dat het mijn eerste keer was en dus voorzichtig was. Als hij meteen diep of te hard (lees: harder dan heel rustig, geleidelijk en voorzichtig) was gegaan, was de ervaring zeer traumatisch geweest (ondragelijke pijn: voelt als marteling). Dan had ik waarschijnlijk nooit meer seks durven hebben daarna. Dus ja, de manier waarop je met een meisje/vrouw omgaat de eerste keer kan heel erg veel effect hebben.

Gelukkig is het bij de meeste meisjes/vrouwen niet zo extreem qua pijn. Toch kan het nooit kwaad als een man de eerste keren wat voorzichtiger te werk gaat en tussendoor even checkt of ze het (nog) prettig vindt.
Amant schreef:
20-04-2018 23:43
Wat is dat ‘rekening houden met’ nou? Wat verwacht jij daarvan, TO? Hoe wil jij dat hij ‘rekening met je houdt’ omdat je nog maagd bent?
Vind je dat echt zo moeilijk voor te stellen? Sowieso kan hij natuurlijk wat zachter doen. Daarnaast zal hij begrijpen waarom ze wat zenuwachtig kan zijn.
Mosterd
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 23:49
Reden: mosterd
92.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind van wel. Hij zou dan zijn best moeten doen dat haar eerste keer een fijne ervaring wordt.

Zijn eigen genot even ondergeschikt maken aan dat van haar.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
20-04-2018 23:43
Wat is dat ‘rekening houden met’ nou? Wat verwacht jij daarvan, TO? Hoe wil jij dat hij ‘rekening met je houdt’ omdat je nog maagd bent?
Nou, misschien niet meteen er op los beuken? Ik noem maar wat...
Niet meteen de eerste keer gaan proberen of ze moet kokken?
Er zijn heus een hoop manieren of daar even wat rekening mee te houden, maar dat weet jij ook wel. Zelfs als je die les gemist hebt :)

TO: Boxers zijn leuk!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar je wel ervaring mee hebt, maar ik was heel blij dat ik eerst wat ervaring heb opgedaan met vingeren, aftrekken, pijpen en beffen. Ontdek elkaar eerst maar eens een beetje. Wat voelt lekker, hoe krijgen jullie elkaar opgewonden en het zorgt er ook voor dat je je heel erg op je gemak kan voelen de eerste keer dat het echt van penetratie gaat komen. Als hij weet hoe hij jou op kan winden en het voor jou al heel vertrouwd voelt omdat jullie al zo vertrouwd zijn met elkaars lijf dan is de kans veel groter dat jij gewoon goed nat bent en het dus ook veel prettiger voelt. Daarbij zijn die eerste keren voelen en proeven ook gewoon heel erg leuk. Zonde om alle nieuwe dingen in 1x te beleven ;)
Het leven is niet eerlijk
Wat me opvalt is wel dat dit meisje 17 is, haar vriend 24.
Kort geleden werd een zelfde leeftijdsverschil als reden gezien om die jongen (volwassen man was het toen) aan te geven wegens het verkrachten van een klein kind.
To, ik heb je even geloept en je komt over als jonger dan 17.
Heb je wel nagedacht over condooms, slik je de pil, weet je wat een SOA is en dat je moeder kan proberen aangifte te doen wegens verkrachting van haar dochtertje?

Just saying... hou daar ook rekening mee. En viel je niet op meisjes eigenlijk?
Weet je wel zeker dat je seks met hem wil, je HOEFT niks hoor.
Mijn ex-vriend stelde me helemaal op mijn gemak en hij was erg lief. Hij merkte wel dat ik zenuwachtig was en me een beetje onzeker voelde. En hij wist dat ik nog geen ervaring had. Hij gaf me veel complimentjes. Dit heeft mijn zelfvertrouwen enorm goed gedaan. Daarvoor ben ik hem nu nog steeds dankbaar! :)

@TO: doe aan waar jij je lekker bij voelt. Er zijn gelukkig heel veel soorten boxershorts. Misschien leuk om een paar mooie nieuwe setjes te kopen. Voor je vriend zal het waarschijnlijk niet zoveel uitmaken.

Het is m.i. erg belangrijk dat je je volledig op je gemak voelt en lekker ontspannen bent. Ik ging de eerste keer eerst samen met hem douchen en het voorspel was uitgebreid. Ontdek wat je zelf prettig vindt en durf het aan te geven als je iets niet fijn vindt of (nog) niet wil. Veel plezier!
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 21-04-2018 00:06
0.61% gewijzigd
Ik ben trouwens pas na 6 maanden ontmaagd door mijn toenmalige vriend. We hebben de eerste tijd alleen gezoend (dat had ik ook nog nooit eerder gedaan), daarna vingeren/aftrekken, daarna pijpen en beffen. En toen ik voor het eerst bleef slapen hebben we echt seks gehad. Deze opbouw was voor mij erg fijn. Uiteraard is dat voor iedereen anders en kan het tempo een stuk hoger liggen: zolang jij je er maar prettig bij voelt.
Ik heb even geloept en heb zo mijn vraagtekens.

Wat ik vooral wil zeggen, safety first. Dus anticonceptie èn condooms. En bovenal, heb pas seks (dus ook vingeren, pijpen, etc.) als jij dat zelf wil. Niet omdat hij dat graag wil.
Amant schreef:
20-04-2018 23:24
Ik zal de les ‘hoe hou ik rekening met het feit dat ze nog maagd is’-101 wel gemist hebben op de middelbare school.

Hoe zou hij daar rekening mee moeten houden dan, precies? Draagt hij verantwoordelijkheid voor hoe zij zich voelt na de eerste keer neuken?
Ben je nu echt zo'n arrogante hond, of doe je maar alsof? Natuurlijk heeft die gozer verantwoordelijkheid. Het meisje is maagd, en spreekt haar onzekerheid uit. Een eerste seksuele ervaring kan lijdend zijn. Bizar dat je dat niet ziet.
Lucylucille schreef:
21-04-2018 00:46
Ben je nu echt zo'n arrogante hond, of doe je maar alsof? Natuurlijk heeft die gozer verantwoordelijkheid. Het meisje is maagd, en spreekt haar onzekerheid uit. Een eerste seksuele ervaring kan lijdend zijn. Bizar dat je dat niet ziet.

+1000

Echt Jezus Armant wat laat je je weer van je kansloze kant zien in dit topic. Stuitend gewoon.
lise1985 schreef:
21-04-2018 00:12
Wat ik vooral wil zeggen, safety first. Dus de pil èn condooms. En bovenal, heb pas seks (dus ook vingeren, pijpen, etc.) als jij dat zelf wil. Niet omdat hij dat graag wil.
Dit!
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je seks met een jongen als je lesbisch bent?
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
20-04-2018 23:43
Wat is dat ‘rekening houden met’ nou? Wat verwacht jij daarvan, TO? Hoe wil jij dat hij ‘rekening met je houdt’ omdat je nog maagd bent?
op zich vind ik het nog niet een hele onlogische vraag. Wij gaan er allemaal vanuit dat die jongen rekening met haar moet houden, maar de kans is groot dat die jongen (ook al is hij vast van goede wil) geen idee heeft hoe hij dan precies rekening met haar moet houden. Wat hij moet zeggen, wat hij wel of niet moet doen etc.

TO, je vraagt om do en don'ts:
DO: zeggen wat je niet wil, zeggen wat je prettig vindt, zeggen wat je niet prettig vindt, aangeven dat je wat langzamer wil gaan als jij dat voor jou zo voelt. Niet alleen is het belangrijk dat je niet over je grens gaat, maar op die manier help je je vriend ook rekening met jou te houden. Als hij niet weet wat jij niet fijn vindt, kan hij er ook geen rekening mee houden

DONT's: niet denken dat alles vast wel zo hoort, elke vrouw is anders, dus als jij iets niet fijn vindt, of iets op een bepaald moment niet fijn vindt: gewoon zeggen. Je hoeft het niet te 'ondergaan', je mag het ook leuk vinden, ook al is het misschien een beetje spannend.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Don't: open straks geen topic dat je zwanger bent maar voorkom dat.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Lenn12345 schreef:
20-04-2018 23:54
Wat me opvalt is wel dat dit meisje 17 is, haar vriend 24.
Kort geleden werd een zelfde leeftijdsverschil als reden gezien om die jongen (volwassen man was het toen) aan te geven wegens het verkrachten van een klein kind.
To, ik heb je even geloept en je komt over als jonger dan 17.
Heb je wel nagedacht over condooms, slik je de pil, weet je wat een SOA is en dat je moeder kan proberen aangifte te doen wegens verkrachting van haar dochtertje?

Just saying... hou daar ook rekening mee. En viel je niet op meisjes eigenlijk?
Weet je wel zeker dat je seks met hem wil, je HOEFT niks hoor.
Soms ben ik een beetje in de war met wat ik voel. Ben het nog een beetje aan het ontdekken. Alles is wel geheel vrijwillig.

Ik slik wel gewoon de pil en wil gewoon condooms gebruiken. Sorry als ik niet als 17 overkom haha maar het is zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven