Leer/latex/rubber fetish

21-04-2018 11:45 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand die voor leer latex of rubber een Fetish heeft of het gewoon heel mooi vind. En zou die gene er ook over willen praten?
Ik sta voor gesprekken open,
Alle reacties Link kopieren
Nee
Internagelaktisch
Wat voor gesprekken denk je aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind latex wel iets stouts en opwindends hebben (zowel bij vrouw als man)
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Yakatani schreef:
21-04-2018 12:46
Wat voor gesprekken denk je aan?
Kan sexueele gesprekken zijn maar ook gesprekken overwat je het mooist vind
Wat is in hemelsnaam "stout"? We zijn volwassen mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet hoe je van een oude fietsband een penisring kunt knippen.
Hey Hoi,
Wij als jong stel delen samen die fetish
We vinden het allebei mooi om te zien en kunnen er in zekere mate ook opgewonden van worden.
Ik draag veel leren broeken en leren jas.
Ook af en toe met een latex legging en leren blouse uitgaan doen we vaak.
Mijn man vind dit geweldig en ik draag het graag, vind het lekker zitten en sexy en stoer staan.
Alle reacties Link kopieren
JongBoy schreef:
21-04-2018 11:45
Is er nog iemand die voor leer latex of rubber een Fetish heeft of het gewoon heel mooi vind. En zou die gene er ook over willen praten?
Ik sta voor gesprekken open,
Ik heb zelfde fetisj als u nepleer lak jassen
Alle reacties Link kopieren
Waauw wil graag in contact komen met mensen die deze fetisj ook hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fetish voor latex leder pvc rubber en lak
ik liep al een geruime tijd mee rond met het idee maar ik durfde niks omdat ik me er voor schaam en me vriendin wil er helemaal niks van weten ik heb er goed over nagedacht en toch wat dingetjes aangeschaft zoals een lak laken lak dekbed en lak kussensloop ik lig er elke nacht onder dat geeft mij een opgewonden gevoel heel erg alleen je gaat er behoorlijk liggen zweten maar dat vind ik niet erg maar ik wil nu meer dingen zoals kleding want zoals je weet zie je vaak buiten vrouwen met leder broek aan ik word er behoorlijk door geprikkeld ik wil graag met leder of met latex of pvc of rubber ook openbaar dragen maar ben bang dat ik negatieve reacties over me heen krijg of hebben jullie zoiets van je moet er maling aan hebben en doen wat je zelf prettig vind want het is voor mij niet gemakkelijk om er over te praten met mensen die denken van die is gestoord in zijn hoofd en ik wil ook kijken naar iemand die ook zo fetish heeft vooral vrouwen want ik heb zoveel dingen dat ik er mee wil doen met mijn fetish ik weet alleen de wegen niet hoe je met zulke mensen in contact kan komen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-06-2019 21:37
Reden: bericht 4 keer geplaatst (in verschillende topics) - maatregelen getroffen Mvg Moderator Viva forum
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Johan, het is serieus een probleem. Je opent 2 oude topics over latex en leer fetisj.
Tja, doet het er wat toe wat anderen vinden?
Voor de ene persoon wel, de andere niet.
Ik kan latex wel waarderen (bij mijzelf), maar zou niet willen dat mijn vriend daar openbaar mee rondliep. Een latex dekbed e.d. zou ik me ook niet in kunnen vinden. Als je vriendin dat wel ok vindt dan mag je in he handjes knijpen. Dan laat ze best al veel toe voor iemand die er niets van moet weten.
Ik weet niet of een relatie dtand kan houden als 1 een extremere fetisj heeft en de ander helemaal niet. Wordt je daar gelukkig van? Geen idee. Elke relatie is uniek.
Ik zou het iig niet forceren.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Soww wat een lange zin hé!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er helemaal niks mee maar vraag me dan wel af of je dan ook zo ver gaat dat het leer van een bankstel of rubberen afwashandschoenen een bepaald (seksueel) gevoel bij jullie te weeg brengt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Er is één groot voordeel aan vrouwen die een leren broek dragen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven