1x een ervaring voor haar, 1x een ervaring voor ons

22-04-2018 12:57 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Deels op fictie geschreven voor onkenbaarheid)

Zit momenteel in een relatie van 10 jaar, we hebben lastige tijden gehad zoals elke relatie. afgelopen 3 jaar is echt top geweest, geen ruzie/discussie alleen af en toe een meningsverschil zoals het hoort.

Nu komt dus het verhaal van afgelopen 3 maanden.

Mijn vriendin en ik hebben een sterke monogamie relatie en spreken dit ook samen uit, ook naar andere mensen.
Afgelopen jaar heb ik mijn vriendin een beetje gek gemaakt door kleine hints te geven dat ze wel eens een ervaring mag delen met een vriendin van haar (lesbisch vrijgezel vriendin)
Nu heeft ze daar nooit wat mee gedaan tot ze samen een keertje dronken op een feestje waren en het vriendin liet blijken geïnteresseerd in mijn vriendin.
Hierdoor heeft mijn vriendin gevoelens gekregen/nagdacht hoe het zou zijn om een keer de ervaring met een andere vrouw te delen, een week later heeft ze het mij allemaal verteld hoe het begon.

Als muziek in mijn oren mocht ze van mij de ervaring delen met haar voor 1x.
Nu blijk dus dat we samen ook een keertje een trio hebben gehad om samen een keer de ervaring te delen.
(flinke delen van het verhaal niet getypt maar zo is het gebeurd)
we hebben duidelijke grenzen afgesproken dat dit 1x zou gebeuren en daarna niet meer. (wellicht ooit als we met elkaar daar over eens zijn)

Helaas heeft dit verhaal bij mij een flinke blijvende spanning opgelopen.

De twee dames hebben nog elke dag contact op de whats app en zien elkaar regelmatig langdurig.
(ik mag het ook lezen van beide dames, dit is besproken om het allemaal zo open mogelijk en duidelijk voor iedereen te houden voor we er aan begonnen)

Wat mij stoort is dat ze samen elke dag nog goedemorgen zeggen met een kus op whats app en wachten op elkaar voor het slapen gaan zodat ze mekaar nog spreken.
Het vriendin stuurt naar mijn vriendin regelmatig: ik wou dat ik bij jou was/in bed lig.
Ook dat ze wel eens nadenkt over hun ervaring samen en dat ze sexueel handeling doet terwel ze daar over nadenkt.

Ik vind het niet erg dat de dames zoveel contact hebben maar mijn grens is eigenlijk wel dat ik had aangegeven na de avond met zijn 3e, dat ik wel lekker burgelijke wilde verder gaan met alleen mijn vriendin.

Het vriendin is nog een keertje bij ons op visite geweest en heb toen aan beide dames gevraagd of hun die avond met elkaar nog een keer zouden willen beleven.

Beide dames zeiden hierop "geen idee" en "wie weet ooit" en "ja"

Ik heb aangeven dat dat mijn grens zou overschrijden en dit als vreemdgaan wordt bestempelt.

Mijn vraag is nu:

Gaan de dames nu te ver of zijn ze de grenzen aan het opzoeken samen?
Wat zou ik nog kunnen doen om te zorgen dat ik hier geen spanning krijg als ik weet dat de dames lekker met elkaar aan het kletsen zijn?

Zou mijn vriendin dan toch nog een keer de ervaring (nodig) hebben, ze heeft aangegeven gewoon hetro te zijn en een beetje bischierig geweest te zijn.

Mijn vriendin geeft ook dat ik en zij close geworden zijn hierdoor, voor mij voelt het meer aan dat hun closer geworden zijn.

en wat vinden jullie, Samen een hele leuke avond afspreken zonder grenzen (zonder mij), een trio afpreken voor pure lichamelijke contact met elkaar maar toch de whats app gesprekken blijven houden met intieme whats app berichten. Ik krijg hiervan het idee van dat het niet alleen maar lichamelijke is gebleven maar deels gevoel is komen kijken. het voelt ook aan als een soort 3 hoeks verhouding.
Ligt dit aan mij of is mijn vriendin niet geheel duidelijk naar mij toe met haar gevoelens?

Mannen ik laat jullie hierbij ook weten dat het heel veel spanning in een mooie leuke relatie geeft en strepen veroorzaakt.
Hoop dat het bij mij alleen geen blijvende strepen veroorzaakt.
Alle reacties Link kopieren
Het vriendin?!
Internagelaktisch
Heb jij jezelf even mooi in je voet geschoten, met je voorstel dat ze samen wel een keer wat mochten doen als jij ook een keer wat mocht doen. Dom, dom, dom.
Alle reacties Link kopieren
Het vriendin = de 3de persoon wellicht had ik haar een naam kunnen geven.

Verhip, het was voor mij nooit de bedoeling geweest dat ik een uitje zou krijgen net als mijn vriendin, ik vind het voor haar al leuk genoeg om een keertje die kant te ervaren.
De trio was ook nog niet voorgesteld toen ik mijn toestemming gaf voor hun avondje uit, dit was natuurlijk een leuke verassing.
Het vriendin = geen correct Nederlands
Alle reacties Link kopieren
Dus jij wilde met alle geweld dat je vriendin 1x sex met een vriendin van haar had zodat jij een trio kon doen met beide dames, en nu heb je spijt omdat beide dames door deze ervaringen een nog betere band met elkaar hebben gekregen ipv dat jij het middelpunt bent geworden?
Jij bent degene die dit alles is begonnen en dit soort manipulaties kunnen soms minder plezierige verrassingen in petto hebben. Gun je vriendin haar goede vriendin. En wees eerlijk over wat jij wilt maar doe niets uit egoïsme, omdat jij de dames hun goede band niet gunt.
anoniem_348263 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 13:20
Reden: correctie
1.71% gewijzigd
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
Dreamchild: sorry dat ik dit niet duidelijk had uitgelegd dat de trio niet op de planning stond, ikzelf was ook niet geïnteresseerd in het andere meisje en of nadacht over een trio. ik heb mijn vriendin niet met alle geweld gepushed.
Het ging meer met opmerkingen: dat ik het niet erg zou vinden als jullie wat zouden doen " luchtige sfeer" Ik gun de dames alle plezier en zal ook niks verbieden behalve dat als ze weer een leuke avond "samen willen" dat dit mijn grens wel zou zijn. het is dan niet meer een relatie tussen 2 mensen. Enne waarom zou ze nog een keertje die ervaring willen doen zonder mij, ik sta er toch ook open voor? De relatie zou dan een open relatie zijn alleen aan de kant van mijn vriendin? want het is alleen maar een vrouw? dat is niet vreemdgaan?
Tja joh, curiosity killed the cat.
Alle reacties Link kopieren
royvanbeek schreef:
22-04-2018 13:26
Dreamchild: sorry dat ik dit niet duidelijk had uitgelegd dat de trio niet op de planning stond, ikzelf was ook niet geïnteresseerd in het andere meisje en of nadacht over een trio. ik heb mijn vriendin niet met alle geweld gepushed.
Het ging meer met opmerkingen: dat ik het niet erg zou vinden als jullie wat zouden doen " luchtige sfeer" Ik gun de dames alle plezier en zal ook niks verbieden behalve dat als ze weer een leuke avond "samen willen" dat dit mijn grens wel zou zijn. het is dan niet meer een relatie tussen 2 mensen. Enne waarom zou ze nog een keertje die ervaring willen doen zonder mij,
Waarom moet je er perse bij zijn? Dan is het toch jullie ervaring? Ze mag het dus wel doen maar alleen als jij erbij bent.
ik sta er toch ook open voor? De relatie zou dan een open relatie zijn alleen aan de kant van mijn vriendin? want het is alleen maar een vrouw? dat is niet vreemdgaan?
Je weet ervan, sterker nog je hebt het aangemoedigd dus waarom noem je het vreemdgaan?
Alle reacties Link kopieren
royvanbeek schreef:
22-04-2018 13:12
Het vriendin = de 3de persoon wellicht had ik haar een naam kunnen geven.
Een naam is niet nodig. de vriendin.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
22-04-2018 13:30
Ja dan zouden we samen de ervaringen delen omdat we samen ook hadden aangeven (ik vooral) dat hun "date" ëënmalig was om die kant van haar te ontdekken.

Ik noem het vreemdgaan omdat de afspraak duidelijk was dat mijn vriendin 1x die kant van haar mocht ontdekken van mij op 1 avond/ochtend zonder regels. (zonder in details te vallen de dames hebben genoten van elkaar, alle ervaringen dat je met een andere vrouw zou kunnen hebben zijn in die avond uitgevoerd, we voelen ons hierbij ook prima bij)
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
22-04-2018 13:35
Een naam is niet nodig. de vriendin.
Mijn exuus, ik heb een beetje last van dyslectie vandaar dat mijn zins opbouw ook niet klopt in het verhaal.
Het blijkt dat je samen een trio hebt gehad? Dat wist je niet meer of zo?
Alle reacties Link kopieren
Yakatani schreef:
22-04-2018 14:04
Het blijkt dat je samen een trio hebt gehad? Dat wist je niet meer of zo?
ik begrijp je punt niet?
Alle reacties Link kopieren
Nu blijk dus dat we samen ook een keertje een trio hebben gehad om samen een keer de ervaring te delen.

Dat vertelde ze je achteraf, je weet er zelf niks meer van?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
22-04-2018 14:26
Dat vertelde ze je achteraf, je weet er zelf niks meer van?
Zoals ik zei in het verhaal (grote delen tussen uitgeknipt)

tot mijn verbazing hebben we dus ook een trio gehad, dit was niet besproken eerst toen ze aan mij haar gevoel uitlegde en ik haar de ervaring gun.
Ik ken een zelfde soort situatie....vrouwen wonen nu samen. Man heeft niks meer.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 08:45
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anoniem123456123456 schreef:
22-04-2018 14:48
Je verandert het verhaal om onherkenbaar te blijven maar je naam is Roy van Beek?
Op deze forum wel;)

De dames vinden elkaar erg leuk alleen lichamelijk, de vrijgezelle dame komt net uit een langdurige relatie en wilt ook voorlopig plezier maken.
Alle reacties Link kopieren
Je oogst wat je zelf hebt gezaaid, je hebt kennelijk in je enthousiasme over de lesbische fantasie over het hoofd gezien dat daar logischerwijs gevoelens bij komen kijken die niet weg zijn als de seks afgelopen is. Leermomentje. Datgene waar je mannen nu voor waarschuwt aan het eind van je openingspost had je vooraf kunnen bedenken.
Alle reacties Link kopieren
kerol schreef:
22-04-2018 16:18
Je oogst wat je zelf hebt gezaaid, je hebt kennelijk in je enthousiasme over de lesbische fantasie over het hoofd gezien dat daar logischerwijs gevoelens bij komen kijken die niet weg zijn als de seks afgelopen is. Leermomentje. Datgene waar je mannen nu voor waarschuwt aan het eind van je openingspost had je vooraf kunnen bedenken.
Helemaal mee eens.

To,

Oud spreekwoord: De kat op het spek binden. (Of was het poes).
Je hebt vanuit je eigen geiligheid. De doos van Pandora open gezet.
Je mag de Whattsapp berichten lezen tussen de "vriendinnen". Wat een Mindfuck zeg. Helaas speel je met gevoelens van mensen. Dus ook van je partner.
Het zou mij niet verbazen dat je op de lange termijn een hele andere of geen relatie meer hebt met je huidige vriendin.
Lijkt mij niet onverstandig om alvast een KOMO oprolkoffer achter de hand te hebben.
Alle reacties Link kopieren
:HA:

[quote=
Lijkt mij niet onverstandig om alvast een KOMO oprolkoffer achter de hand te hebben.
[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Deamon schreef:
22-04-2018 16:55
Helemaal mee eens.

To,

Oud spreekwoord: De kat op het spek binden. (Of was het poes).
Je hebt vanuit je eigen geiligheid. De doos van Pandora open gezet.
Je mag de Whattsapp berichten lezen tussen de "vriendinnen". Wat een Mindfuck zeg. Helaas speel je met gevoelens van mensen. Dus ook van je partner.
Het zou mij niet verbazen dat je op de lange termijn een hele andere of geen relatie meer hebt met je huidige vriendin.
Lijkt mij niet onverstandig om alvast een KOMO oprolkoffer achter de hand te hebben.
Wat bedoel je met mindfuck, is het erg dat ik af en toe eens mee lees als de dames intieme gesprekken hebben gehad zonder oordeel?
Wat vinden de dames hiervan, zouden jullie je vaste vriend laten meelezen of ga ik en mijn vriendin hiermee te ver en zou ik niet meer mee moeten lezen?

Ja ik ben begonnen en wist in het begin niet dat het ooit zou uitkomen op dit, toch de overweging gemaakt om het door te laten gaan wat er ook gebeurd, ik gunde het mijn vriendin ook al zou het ons relatie uiteindelijk niet overleven hoe zeer het ook zal zijn.
Het vriendin is gewoon lesbisch
Alle reacties Link kopieren
royvanbeek schreef:
22-04-2018 17:31
Wat bedoel je met mindfuck, is het erg dat ik af en toe eens mee lees als de dames intieme gesprekken hebben gehad zonder oordeel?
Wat vinden de dames hiervan, zouden jullie je vaste vriend laten meelezen of ga ik en mijn vriendin hiermee te ver en zou ik niet meer mee moeten lezen?

Ja ik ben begonnen en wist in het begin niet dat het ooit zou uitkomen op dit, toch de overweging gemaakt om het door te laten gaan wat er ook gebeurd, ik gunde het mijn vriendin ook al zou het ons relatie uiteindelijk niet overleven hoe zeer het ook zal zijn.
Mindfuck:it fucks with your mind.
Oftewel, door hoe jouw verstand werkt, kun je ook voor de gek gehouden worden. Jij leest de Whattapp berichten op beide telefoons. Ben jij 24 uur 24/7 bij je partner?? o_o
Zonder oordeel? Je spreekt jezelf hierin volledig tegen. (storend,kus op whattsapp lees je eigen verhaal eens goed).

TO,
Jij bent naar mijn bescheiden mening vanuit uit jouw sexuele fantasie jouw vriendin gaan manipuleren. En je dacht dat je controle had. Die controle ben je volledig kwijt. In alle opzichten.

Dat brengt de spanning met zich mee. Je staat stijf van de adrenaline. Omdat je nu bang bent haar te verliezen.
Doe wat je ermee wilt. Maar dit is mijn bescheiden mening.

En om je vraag te beantwoorden. De dames gaan niet te ver jij hebt de grens van je vriendin overschreden.
deamon wijzigde dit bericht op 22-04-2018 18:30
Reden: spelling
0.28% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven