Dominant

22-04-2018 22:44 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar bij elkaar en elkander nog op 1001 manieren aan het leren kennen. Afgelopen week sprak hij naar me uit dat hij het ook lekker zou vinden als ik eens want dominanter/ruwer naar hem zou zijn. Meestal is hij de dom in bed en dat vind ik heerlijk. Ik lok hem graag wat uit en als hij zich dan laat gelden, hebben we t reuze naar ons zin.
Ik wil hem ook heel erg graag dit plezier doen maar ik weet niet zo goed hoe😇
Hebben jullie misschien tips voor mij? Misschien eigen ervaringen enzo? Ik ben al vrij assertief en begin ook vaak genoeg maar hij heeft het dus echt meer over tíjdens de de seks. Dirty talk wordt steeds makkelijker voor me maar ik ben niet erg creatief helaas. 😬

Ik hoor heel erg graag van jullie❤️
Ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik door de sloten lopen, het liefst in zeven tegelijk.
Geef hem opdrachten waarbij jij aan je trekken komt en hij geduld moet hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoe groot is jullie bed?
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
catskin schreef:
22-04-2018 22:58
Hoe groot is jullie bed?

Ik heb een bed van 140x200😁 we hebben speciaal touw wat goed vastgemaakt kan worden aan het frame van het bed.

En yakatani,
Ik heb zelf nog heel erg veel moeite met klaarkomen (met een ander erbij). Een maand of 1,5 geleden is het dan ein-de-lijk gelukt samen... heb je ideeën van wat voor opdrachtjes?
Ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik door de sloten lopen, het liefst in zeven tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
Het kan juist de trigger zijn voor jou om makkelijker klaar te komen. Maar mij lukt het nooit zo, Hij wil ook wel eens dat ik bovenop ga enzo maar ben daar gewoon niet goed in. Weet ook niet, zit tussen m'n oren denk ik? Heb liever dat hij stevig tekeer gaat,
Alle reacties Link kopieren
Fleur_r schreef:
23-04-2018 18:31
Het kan juist de trigger zijn voor jou om makkelijker klaar te komen. Maar mij lukt het nooit zo, Hij wil ook wel eens dat ik bovenop ga enzo maar ben daar gewoon niet goed in. Weet ook niet, zit tussen m'n oren denk ik? Heb liever dat hij stevig tekeer gaat,
Ik ga wel makkelijk bovenop enzo, ben wat dat betreft heel erg uit mn schulp gekropen. Maar dan ben ik wel wat passiever als in dat ik niet zelf met dirty talk begin (reageer er wel op) enzo.

Ik vind het moeilijk, we zijn beide wel van het iets grovere taalgebruik maar hoe pas je dat toe? (Niet alleen maar ‘oh schatje’ enzo bedoel ik)
Ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik door de sloten lopen, het liefst in zeven tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf het type wat graag de leiding neemt dus ik probeer het om te draaien en heel kort te houden. Zorg dat je in control bent. Jij bepaalt, jij doet en hij ondergaat. Dingen als edgen, bondage, niet vragen maar doen, spanking. Er is zoveel om te verzinnen. (allemaal even kort beschreven)
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
23-04-2018 19:21
Ik ben zelf het type wat graag de leiding neemt
Weet je vrouw dat ook?
Handboeien? probleem opgelost?
Alle reacties Link kopieren
Oh van die handboeien is een goede, daar had ik helrmaal nog niet over nagedacht!
Ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik door de sloten lopen, het liefst in zeven tegelijk.
Blinddoek.
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
24-04-2018 08:05
Blinddoek.

Das ook een goeie😁

Zijn er ook vrouwen hier die er wat ervaring mee hebben?
Ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik door de sloten lopen, het liefst in zeven tegelijk.
Q-tip schreef:
24-04-2018 08:35
Zijn er ook vrouwen hier die er wat ervaring mee hebben?
Nee, zijn allemaal onderdanige tiepjes hier.
Je zegt dat je hem al vaak uitlokt. Dat kun je er ook in gebruiken. Je lokt hem uit iets te doen, iets wat je normaal ook zou doen. Jezelf laten zien en weten dat hij je wil pakken, maar zodra hij probeert te penetreren grijp je hem stevig bij zijn kloten en hou je hem even op afstand. Je zegt dan, wachten mannetje, totdat ik het wil en telt langzaam af van 5 naar 1 terwijl je hem aankijkt en dan bij 1 zeg je, nu mag je neuken. En dan als hij begint vraag je harder en zeg je wat is dit nu, ik wil wel wat voelen, laat eens zien wat je waard bent.
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
24-04-2018 09:43
Je zegt dat je hem al vaak uitlokt. Dat kun je er ook in gebruiken. Je lokt hem uit iets te doen, iets wat je normaal ook zou doen. Jezelf laten zien en weten dat hij je wil pakken, maar zodra hij probeert te penetreren grijp je hem stevig bij zijn kloten en hou je hem even op afstand. Je zegt dan, wachten mannetje, totdat ik het wil en telt langzaam af van 5 naar 1 terwijl je hem aankijkt en dan bij 1 zeg je, nu mag je neuken. En dan als hij begint vraag je harder en zeg je wat is dit nu, ik wil wel wat voelen, laat eens zien wat je waard bent.
Dat is inderdaad wat meer in de richting die ik bedoel. Zoiets klinkt best goed, dat ga ik eens proberen😁
Ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik door de sloten lopen, het liefst in zeven tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
24-04-2018 09:10
Nee, zijn allemaal onderdanige tiepjes hier.
Dat zal toch niet? :P
Ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik door de sloten lopen, het liefst in zeven tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
Echt geen meiden hier die me kunnen helpen? 🙁
Ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik door de sloten lopen, het liefst in zeven tegelijk.
Q-tip schreef:
25-04-2018 09:05
Echt geen meiden hier die me kunnen helpen? 🙁
Het is niet zo lastig, gewoon op hem gaan zitten en hem bitch-slappen in zijn gezicht en wat dirty talk doen over hoe je zijn lul gaat gebruiken voor jouw eigen genot.
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
25-04-2018 09:33
Het is niet zo lastig, gewoon op hem gaan zitten en hem bitch-slappen in zijn gezicht en wat dirty talk doen over hoe je zijn lul gaat gebruiken voor jouw eigen genot.
:whip: :yes:
koekies zijn lekker
Chocolotje schreef:
25-04-2018 09:33
Het is niet zo lastig, gewoon op hem gaan zitten en hem bitch-slappen in zijn gezicht en wat dirty talk doen over hoe je zijn lul gaat gebruiken voor jouw eigen genot.
Je begint iemand maar direct in het gezicht te slaan? Voor een beginner geen goed idee.
Yakatani schreef:
25-04-2018 09:59
Je begint iemand maar direct in het gezicht te slaan? Voor een beginner geen goed idee.
Natuurlijk is het wel een goed idee. Die vriend zegt dat hij het ruw wil, dat hij haar dominant wil. Met kusjes en strelen kom je er dan niet.
Ze hoeft er niet direct op los te beuken. Als die vent niet eens een bitch-slap aan kan in zijn gezicht dan is hij niet in de wieg gelegd voor het ruwere werk.
Koop een leuk speeltje, bind hem vast, ga op, naast, what ever jij wil, hem liggen en ga aan de slag met jezelf...
Hij mag alleen toekijken.
Succes gegarandeerd :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Oke ik moet wel lachen om de reacties die hier voorbij komen😂 zie al helemaal voor me dat ik op m ga zitten en zn gezicht bont en blauw boks. Maar zulke slaps geeft hij inderdaad ook weleens, misshien moet ik daar wat minder terughoudend mee zijn. We stoeien (not-sexual related) ook wel eens en dan gaan we best ver door om de ander tot overgave te dwingen. Dat ik het meer zo moet gaan zien, want daarmee heb ik een stuk minder moeite om wat meer mijn best te doen
Ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik door de sloten lopen, het liefst in zeven tegelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven