Hij kreeg hem niet omhoog.

23-04-2018 12:52 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vrouw (22) had al een aantal jaar wat flirterig contact met een man (27)

Nooit kwam er iets van tot we onlangs hadden besloten eens af te spreken.

Na wat zoenen op de bank zijn we in bed beland en wat een tegenvaller want hij kreeg hem niet omhoog, wat ik ook probeerde. Niks hielp.

Waar kan dit door komen? Ik werd er erg onzeker van en heb dit nog nooit eerder meegemaakt bij een man.

Er was overigens geen alcohol in het spel.
Alle reacties Link kopieren
Wat zei/vond hij er zelf van? Misschien was hij enorm zenuwachtig.
zenuwen..
en dan gaat het van kwaad tot erger als het tegenzit.
volgende keer beter!!
Alle reacties Link kopieren
Lalalissy,
Sommige mannen zijn te gespannen in het eerste intieme contact. Het gevolg zag je. Hij onzeker jij onzeker. Ga rustig op herhaling als je wilt. En stel je verwachtingen bij. En dan kan jij je nog verbazen op termijn.
Zenuwen!
Ja, kan gebeuren. Zenuwen inderdaad. Ligt niet aan jou, dit overkomt elke man wel eens. Niet te zwaar aan tillen, anders is de kans groot dat hij de volgende keer nog gespannener is.
Ik krijg hem de eerste keer ook niet omhoog omdat ik dan de ervaring met diepe emotionele verbondenheid mis i.v.m. eerdere fysieke intimiteit met jou als individu. Niks mis mee. Zolang ik jou maar op weg help naar jouw orgasmen toch ... Daarvan geniet ik dan. Die stijve die komt de volgende keer of daarna wel.

Ben jij teveel gericht op penetratie bij een eerste keer? En welke reden heeft dit dan? Welke emotie riep het bij je op en wat voor gevoel zat daaronder. Ben je nu getraumatiseerd?
c-la-talpa schreef:
23-04-2018 13:12
Ik krijg hem de eerste keer ook niet omhoog omdat ik dan de ervaring met diepe emotionele verbondenheid mis i.v.m. eerdere fysieke intimiteit met jou als individu. Niks mis mee. Zolang ik jou maar op weg help naar jouw orgasmen toch ... Daarvan geniet ik dan. Die stijve die komt de volgende keer of daarna wel.

Ben jij teveel gericht op penetratie bij een eerste keer? En welke reden heeft dit dan? Welke emotie riep het bij je op en wat voor gevoel zat daaronder. Ben je nu getraumatiseerd?
TO is een vrouw...
:rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
23-04-2018 13:17
TO is een vrouw...
:rofl: :rofl:
Ja daar heeft hij het toch over ?

Misschien vond hij je toch niet zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
Hij zei er zelf niet echt wat van, vroeg alleen toen hij wegging of ik hem nog een keer wilde zien.

Hij deed zelf overigens eigenlijk geen moeite ergens voor, lag er een beetje stijf en horkerig bij terwijl ik hem oraal probeerde hard te krijgen en dus een mond vol slappe lul had.

Hij roerde een keer een beetje met zn hand in m'n flamoes en verder deed hij niks ook niet meer zoenen of wat dan ook. Toen zijn we maar gaan slapen..

Misschien is hij wel heel seksueel onervaren geen idee, zoenen kon hij m.i. ook niet goed. Al met al echt een tegenvaller en heb sindsdien geen contact meer gehad met hem (nu 3 weken geleden)

Toevoeging:

Dit terwijl hij altijd een grote mond heeft en arrogant en dominant over komt. Dat trok mij juist tot hem aan en daardoor had ik dit absoluut niet verwacht.
anoniem_368331 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 13:28
Reden: Toevoeging
12.00% gewijzigd
Nou, dat klinkt niet echt als een succes.
Maar ik zou toch proberen om er niet onzeker van te worden. Als jij een keer niet nat wordt bij een nieuwe sekspartner zou je het ook raar vinden als die kerel er drie weken later nog mee zit toch?

Wel jammer dat al die jaren opbouw dan eindigen met zo'n anti-climax. Hadden jullie elkaar al wel eens eerder fysiek ontmoet?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou na dit fiasco echt niet nog een keer met hem in bed gaan liggen, als hij ook al niet eens meewerkt...
Alle reacties Link kopieren
Lalalissy schreef:
23-04-2018 13:23
Hij deed zelf overigens eigenlijk geen moeite ergens voor, lag er een beetje stijf en horkerig bij terwijl ik hem oraal probeerde hard te krijgen en dus een mond vol slappe lul had.
Lekker plastisch beschreven. :-9 Gaat hem niet worden.
Lalalissy schreef:
23-04-2018 13:23
Hij deed zelf overigens eigenlijk geen moeite ergens voor, lag er een beetje stijf en horkerig bij

Juist niet stijf, toch?
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
23-04-2018 13:29
Nou, dat klinkt niet echt als een succes.
Maar ik zou toch proberen om er niet onzeker van de worden. Als jij een keer niet nat wordt bij een keer slechte seks zou je het ook raar vinden als een kerel er drie weken later nog mee zit toch?

Wel jammer dat al die jaren opbouw dat eindigen met zo'n anti-climax. Hadden jullie elkaar al wel eens eerder fysiek ontmoet?
Mja dat is zo.

Ja we zagen elkaar dagelijks, het heeft alleen een hele tijd geduurd tot er initiatief kwam voor een afspraakje.
Wat overigens vanuit hem kwam.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee alles wat stijf behalve zijn pik. :-?
Alle reacties Link kopieren
T probleem zit hem niet in de piemel maar het stijve en horkerige lijf.... daar zou ik op afknappen :(
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer want de aantrekkingskracht was echt heel sterk van beide kanten.

Zouden dit echt zenuwen zijn geweest?
Wat houd je tegen om het nog een keertje te proberen?
Alle reacties Link kopieren
Het gene dat me tegenhoudt is dat hij verder niet echt moeite deed.
Alle reacties Link kopieren
Deed jij wel goed je best en heb je een beetje skills?
koekies zijn lekker
Lalalissy schreef:
23-04-2018 16:04
Het gene dat me tegenhoudt is dat hij verder niet echt moeite deed.
dus exit zou ik zeggen.
een keer voor de grap lekker lui gaan liggen en je partner het "werk" laten doen is niets mis mee, in een relatie, maar dit klinkt toch niet leuk?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt vaak voort te komen uit spanning en/of onzekerheid.
Misschien staakte hij de inspanningen of deed hij minder moeite, omdat hij zich 'lullig' voelde?
Ik snap in ieder geval hoe je je voelt. Het ligt niet aan jou en laat je dit zeker ook niet aanpraten!
Alle reacties Link kopieren
Koe1 schreef:
23-04-2018 16:28
Het ligt niet aan jou en laat je dit zeker ook niet aanpraten!
Hoe weet jij dit nou? Misschien zat ze een beetje laf te sabbelen en verder niets.
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er op googlen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven