Verliefd op hulpverlener

23-04-2018 22:51 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ff een vraag is er hier iemand die wel eens gevoelens heeft gehad voor een hulpverlener, en hoe ging je hier mee om??
Je kunt ook je eigen situatie wat meer toelichten. Misschien wil ik je dan ook wat meer over mezelf vertellen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit onder seks? En wat maakt het uberhaupt uit of iemand een hulpverlener is of iets anders voor werk doet?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja ik vind het zelf best heftig als je merkt dat je sexuele gevoelens hebt voor iemand die binnen jou gezin als hulpverlener actief is. Ik weet dat het niet kan en niet mag maar ik krijg hem niet uit mijn kop
hankypankyshanghai schreef:
23-04-2018 22:55
Waarom staat dit onder seks? En wat maakt het uberhaupt uit of iemand een hulpverlener is of iets anders voor werk doet?
Ik vermoed dat het TO's hulpverlener is waar ze verliefd op is en dan maakt het wel verschil.
hankypankyshanghai schreef:
23-04-2018 22:55
Waarom staat dit onder seks? En wat maakt het uberhaupt uit of iemand een hulpverlener is of iets anders voor werk doet?
Het zal om de hulpverlener van TO gaan.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat er om dat ik mij sexueel aangetrokken voel door een hulpverlener die binnen mijn gezin werkzaam is, en hoewel het super is voor mijn fantasie is het ook simpelweg kloten omdat ok dondersgoed weet dat het niet kan en ik me hier schuldig over voel maar hem niet uit mijn hoofd krijg
Speelt dit al lang? Als het nog maar net Speelt, probeer dan per direct te stoppen met fantaseren en dromen over hem. Hij zal nooit iets met je beginnen vanwege zijn beroepscode. Echt niet? Nee echt niet. ...Maar misschien vind hij mij o- NEE ECHT NIET.

Maar hij kijkt zo lie-NEE ECHT NIET.

Sorry. Dat is de harde waarheid.

Maar verliefd worden op een hulpverlener overkomt heel veel mensen. Dat is heel normaal, vooral als je zelf veel tekort bent gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Kam77 schreef:
23-04-2018 23:07
Het gaat er om dat ik mij sexueel aangetrokken voel door een hulpverlener die binnen mijn gezin werkzaam is, en hoewel het super is voor mijn fantasie is het ook simpelweg kloten omdat ok dondersgoed weet dat het niet kan en ik me hier schuldig over voel maar hem niet uit mijn hoofd krijg
kijk dat is al wat meer informatie dan "verliefd zijn op een hulpverlener". Heb jij al een relatie? Heeft hij al een relatie? Wat is het leeftijdsverschil? Zijn jullie even oud of is hij 35 en jij 14?

Het is sowieso niet verstandig om iets met je hulpverlener te doen, maar die dingen maken ook behoorlijk wat verschil uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat je daar helemaal gelijk in hebt. Heb ook nooit het idee gehad dat misschien of ooit wat dat betreft ben ik daarin gewoon reeel, misschien toch maar kijken of het beter is dat iemand anders het over kan nemen, dit is niet iets waar ik op zit te wachten en ook nooit gedacht dat mij dit zou overkomen
Goed dat je daar reëel over bent. Heb je het al met hem besproken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een partner en kids dus ben wel iets ouder dan 14😉
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
23-04-2018 23:17
Goed dat je daar reëel over bent. Heb je het al met hem besproken?
Nee en dat was ik ook niet van plan wat niet weet wat niet deert, maar als dit aan blijft houden zal ik hier wel op een gepaste manier actie op ondernemen en evt vragen of iemand anders onze case over kan nemen
Alle reacties Link kopieren
Je kan inderdaad het beste een andere hulpverlener aanvragen en daarna al het contact met deze hulpverlener verbreken.
anoniem_211390 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 23:23
Reden: spellingsfout
0.85% gewijzigd
Hippiemeisje schreef:
23-04-2018 23:08
Speelt dit al lang? Als het nog maar net Speelt, probeer dan per direct te stoppen met fantaseren en dromen over hem. Hij zal nooit iets met je beginnen vanwege zijn beroepscode. Echt niet? Nee echt niet. ...Maar misschien vind hij mij o- NEE ECHT NIET.

Maar hij kijkt zo lie-NEE ECHT NIET.

Sorry. Dat is de harde waarheid.

Maar verliefd worden op een hulpverlener overkomt heel veel mensen. Dat is heel normaal, vooral als je zelf veel tekort bent gekomen.
+100000000000000

Ik ben zelf hulpverlener (Jeugdzorg). Dus ik kan je verzekeren dat hij, zelfs áls hij zich ook tot jou aangetrokken voelt, er niets mee gaat doen. Dat kan hem namelijk zijn baan kosten.

Ik veroordeel je niet, je gevoelens zijn menselijk. Maar je focus hoort bij je gezin te liggen. Mocht deze hulpverlener jou teveel afleiden, raad ik je aan om om een ander te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Heb al nodige maatregelen getroffen gelukkig kan ik het contact ook via derden laten lopen en dat ga ik dus vanaf nu maar doen, daarbij ligt mijn focus 100 procent bij mijn gezin en Mn bij mijn kinderen, en daar heeft t ook altijd gelegen laat ik daar duidelijk in zijn
Alle reacties Link kopieren
Kam77 schreef:
23-04-2018 23:37
Heb al nodige maatregelen getroffen gelukkig kan ik het contact ook via derden laten lopen en dat ga ik dus vanaf nu maar doen, daarbij ligt mijn focus 100 procent bij mijn gezin en Mn bij mijn kinderen, en daar heeft t ook altijd gelegen laat ik daar duidelijk in zijn
Heel verstandig en goed.
better an oops than a what if
Alle reacties Link kopieren
Kam77 schreef:
23-04-2018 23:37
Heb al nodige maatregelen getroffen gelukkig kan ik het contact ook via derden laten lopen en dat ga ik dus vanaf nu maar doen, daarbij ligt mijn focus 100 procent bij mijn gezin en Mn bij mijn kinderen, en daar heeft t ook altijd gelegen laat ik daar duidelijk in zijn
Goede beslissing.

Weet je partner er van? Hij kan er natuurlijk achter komen en zich af gaan vragen waarom je deze maatregelen hebt genomen.
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
23-04-2018 23:08
Speelt dit al lang? Als het nog maar net Speelt, probeer dan per direct te stoppen met fantaseren en dromen over hem. Hij zal nooit iets met je beginnen vanwege zijn beroepscode. Echt niet? Nee echt niet. ...Maar misschien vind hij mij o- NEE ECHT NIET.

Maar hij kijkt zo lie-NEE ECHT NIET.

Sorry. Dat is de harde waarheid.

Maar verliefd worden op een hulpverlener overkomt heel veel mensen. Dat is heel normaal, vooral als je zelf veel tekort bent gekomen.
Sorry, maar hier schoot ik ik echt even in de lach. :applause:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja weet je het is eigenlijk ook natuurlijk wel lachwekkend dacht dat ik mijn gevoel altijd heel goed onder controle had, " mij overkomt dat niet" 😂
Alle reacties Link kopieren
Kam77 schreef:
23-04-2018 23:51
Ach ja weet je het is eigenlijk ook natuurlijk wel lachwekkend dacht dat ik mijn gevoel altijd heel goed onder controle had, " mij overkomt dat niet" 😂
Niemand heeft zijn of haar gevoel onder controle. Het overkomt vrijwel iedereen wel eens, ook de mensen met een partner, maar het gaat er natuurlijk uiteindelijk om wat je met die gevoelens doet. Daar heb je wel controle over ;-)
Alle reacties Link kopieren
Kam77 schreef:
23-04-2018 23:21
Nee en dat was ik ook niet van plan wat niet weet wat niet deert, maar als dit aan blijft houden zal ik hier wel op een gepaste manier actie op ondernemen en evt vragen of iemand anders onze case over kan nemen
Niet afwachten maar nu al verzoeken om een andere hulpverlener. Dit staat in de weg van je hulp traject, en daar moet je iets mee. Je bent het aan je kinderen verplicht om dit zo succesvol mogelijk te doen en dat gaat niet als jij als een verliefde puber achter hem aanloopt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
23-04-2018 23:57
Niet afwachten maar nu al verzoeken om een andere hulpverlener. Dit staat in de weg van je hulp traject, en daar moet je iets mee. Je bent het aan je kinderen verplicht om dit zo succesvol mogelijk te doen en dat gaat niet als jij als een verliefde puber achter hem aanloopt.
Als ik het goed heb begrepen is TO daar inmiddels al mee bezig, tenzij ze het over andere maatregelen had.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja weet je het is eigenlijk ook natuurlijk wel lachwekkend dacht dat ik mijn gevoel altijd heel goed onder controle had, " mij overkomt dat niet" 😂
Alle reacties Link kopieren
hankypankyshanghai schreef:
24-04-2018 00:00
Als ik het goed heb begrepen is TO daar inmiddels al mee bezig, tenzij ze het over andere maatregelen had.
Ik lees dit toch anders denk ik.
"maar als dit aan blijft houden zal ik hier wel op een gepaste manier actie op ondernemen en evt vragen of iemand anders onze case over kan nemen"

Dus ze is er nog niet mee bezig. En dat zou ze er wel mee moeten zijn.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven