vriend verkracht door travestiet

25-04-2018 19:12 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de reacties, maar een forum werkt toch niet zo goed voor mij.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2018 22:43
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
96.50% gewijzigd
Het gaat er alleen maar om wat jij denkt.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel dat is ook waar! Ik voel echt met m'n hele hart dat ik hem volledig kan vertrouwen en dat het zo stom zou zijn dat ik hem niet hiervoor zou accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk alleen maar: jij bent 17 en hij is 28. Zitten jullie in dezelfde levensfase?
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed! Fijne jongen. Ik zou hem houden....
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht ik denk dat ik verkeerd heb gelezen, want je zegt zelf dat je al 7 jaar geen relatie had. Dan zal je iets ouder zijn dan 17 :P
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Leuk verzonnen dit verhaaltje.

Misschien stuurt het universum je nog wel meer Noorse dromen.

Gewoon een normaal stabiel iemand als vriend zonder een wild verleden van seks, drugs en rock n roll is ook maar saai. Straks komt er nog echt vastigheid uit die relatie van 2 maanden en dat is natuurlijk niet echt de bedoeling.

Sterkte met je drama's de komende periode. Dat je er maar veel van mag leren. Je vriend is trouwens bi en ook niet erg trouw waarschijnlijk.
viva-amber wijzigde dit bericht op 25-04-2018 19:25
66.61% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoplaaa en zijn hele kwetsbaarheid hier op viva. Fijn!
:rofl:

Wat een portret en wat een naïviteit, pfoei!!!
En nu is die travestiet de schuldige dat hij zich daarna liet bevredigen door mannen , goed excuus !
Wat een dramaqueen, goed verhaal voor de rechterbalk
Alle reacties Link kopieren
DuploPanda schreef:
25-04-2018 19:17
Ik denk alleen maar: jij bent 17 en hij is 28. Zitten jullie in dezelfde levensfase?
Haha het arme kind..
...
Alle reacties Link kopieren
Dus jij besluit iets wat hij heeft verteld in vertrouwen gewoon even blijvend op het internet te pleuren... :facepalm: O_O
Ik denk dat jij met verhaal behoorlijk door de mand valt door te denken dat alle travestieten homo's zijn.
Wat is dit nou toch voor verhaal? Als dit waar is, dan is het natuurlijk niet echt leuk om dit zomaar op een openbaar forum te zetten.
yourlocalhero schreef:
25-04-2018 19:32
Dus jij besluit iets wat hij heeft verteld in vertrouwen gewoon even blijvend op het internet te pleuren... :facepalm: O_O
Dit. Met welk doel eigenlijk?
Ana_Isabel2 schreef:
25-04-2018 19:33
Ik denk dat jij met verhaal behoorlijk door de mand valt door te denken dat alle travestieten homo's zijn.
Precies, dat hoeft helemaal niet altijd zo te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Dus als je met mannen seks hebt gehad ben je dús homo? Sinds wanneer?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
25-04-2018 19:33
Ik denk dat jij met verhaal behoorlijk door de mand valt door te denken dat alle travestieten homo's zijn.
Oh dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb maar één vraagje:
Hij is verkracht terwijl hij onder zeil was van iets dat in zijn drankje is gedaan. Hoe kon hij dan weten dat het een dusdanig lekkere ervaring is geweest dat hij naar aanleiding daarvan op zoek ging naar andere travestieten om daar sex mee te hebben?

Wat ik weet van bijvoorbeeld GHB verkrachtingen is dat de slachtoffers de volgende ochtend wakker worden met een vreselijke pijn in de anus en dus op die manier kunnen weten dat er iets gebeurd is dat niet in de haak is.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt behoorlijk labiel, ik geloof niet dat iemand die zoveel shit gedaan, gevoeld, gezocht en beleeft heeft zomaar relaxed gaat leven en de knop zomaar om gooit..
Die bizarre seks toestanden die hij opzocht, de drugs die schijnbaar normaal waren, de grindr scene waar hij in zat, ik zou hem bijvoorbeeld niet op mijn kind laten passen en jij wil een toekomst met hem?
Denk nog eens goed na voordat je verliefd op deze 'kwetsbare' knakker wordt, hij klinkt nl best door de wol geverfd door dat wereldje, het heeft hem gemaakt wie hij is dus niet raar opkijken als ie best apart blijkt te zijn.
MissMaran schreef:
25-04-2018 19:46
Klinkt behoorlijk labiel, ik geloof niet dat iemand die zoveel shit gedaan, gevoeld, gezocht en beleeft heeft zomaar relaxed gaat leven en de knop zomaar om gooit..
Die bizarre seks toestanden die hij opzocht, de drugs die schijnbaar normaal waren, de grindr scene waar hij in zat, ik zou hem bijvoorbeeld niet op mijn kind laten passen en jij wil een toekomst met hem?
Denk nog eens goed na voordat je verliefd op deze 'kwetsbare' knakker wordt, hij klinkt nl best door de wol geverfd door dat wereldje, het heeft hem gemaakt wie hij is dus niet raar opkijken als ie best apart blijkt te zijn.
:thumbsup:
Enn schreef:
25-04-2018 19:42
Huh? Dus als je met mannen seks hebt gehad ben je dús homo? Sinds wanneer?

Ik heb ook wel eens seks met mannen gehad en ik ben echt geen homo, gewoon hetero.
Enn schreef:
25-04-2018 19:42
Huh? Dus als je met mannen seks hebt gehad ben je dús homo? Sinds wanneer?
Ben jij ook homo?
S-Meds schreef:
25-04-2018 19:53
Ben jij ook homo?

Enn homo? Jeetje, dat had ik nou nooit gedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven