Hoe lang duurt jullie gemiddelde vrijpartij?

03-05-2018 22:26 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las een paar dagen terug dat de meeste vrijpartijen binnen een kwartier zijn gedaan. Lijkt kort, maar toen ik erover nadacht, kwamen wij ook wel in de buurt. Maximaal een half uur, voorspel niet meegerekend. Maar vanaf dat hij in me gaat tot het moment van spuiten zit ergens tussen de 15 en 30 minuten. Dan ook nog niet die hele tijd penetreren, dat wordt te gevoelig (als in ik/strak, hij/groot), dus tussen door weer even eruit voor oraal of handwerk, en dan weer naar binnen.

Het gaat er niet om dat je aan een norm moet voldoen, maar wat is jullie gemiddelde?
Alle reacties Link kopieren
Soms hebben we vrijpartijen van 7 a 8 uur. Soms van 15 minuten. Dus dat verschilt enorm
Ik neuk door totdat:

1. er blaren bij mij ontstaan op mijn eikel of
2. mijn partner bewusteloos raakt

In beide gevallen varieert dat van 1 nacht tot 1 etmaal.

Soms stoppen we even om wat te drinken en te eten maar daarna weer hoppaaaaaaaa.
Alle reacties Link kopieren
Dus je wil eigenlijk alleen de tijdsduur van de penetratie weten en niet de vrijpartij?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, wil weten. Maar inderdaad, ik ben nieuwsgierig naar de tijd tussen voor het eerst erin en klaarkomen. Voorpret en naknuffelen zal langer zijn dan een kwartier natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dus klaarkomen is het einddoel? En direct daarna zeker slapen? Man, man bij mij en mijn vriendin heeft de nacht vaak veel te weinig uren...
Enjoy the moment!
aatjuhh123 schreef:
03-05-2018 22:51
Ik neuk door totdat:

1. er blaren bij mij ontstaan op mijn eikel of
2. mijn partner bewusteloos raakt

In beide gevallen varieert dat van 1 nacht tot 1 etmaal.

Soms stoppen we even om wat te drinken en te eten maar daarna weer hoppaaaaaaaa.
Ja, of we stoppen als de telefoon gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hij krijgt er 4 minuten voor.
Lekker boeiend
Alle reacties Link kopieren
je titel klopt dus niet. Vrijpartij moet zijn penetratie.
Don't cry, buy a bag and move on.
waarom wil je dit weten?
ik kan je vertellen hoe lang een complete vrijpartij duurt, maar specifiek dit?
:bonk: :bonk:
Broodjekroket2 schreef:
03-05-2018 22:29
Soms hebben we vrijpartijen van 7 a 8 uur. Soms van 15 minuten. Dus dat verschilt enorm
Ik moet er niet aan denken. 7 uur.....
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan hoe lang jouw moeder 'alleen' thuis is.
Alle reacties Link kopieren
Yakatani schreef:
04-05-2018 00:49
Ik moet er niet aan denken. 7 uur.....
Dan heb jij geen inspiratie...het gaat dan echt niet alleen om penetratie maar ook om elkaar aan te raken, te voelen, te knuffelen, te masseren, van elkaar genieten en de seksuele energie vrij te laten stromen.
Enjoy the moment!
sensinick schreef:
04-05-2018 01:04
Dan heb jij geen inspiratie...het gaat dan echt niet alleen om penetratie maar ook om elkaar aan te raken, te voelen, te knuffelen, te masseren, van elkaar genieten en de seksuele energie vrij te laten stromen.
Ik heb best inspiratie, maar 7 uur, geen haar op mijn hoofd die daar zo lang zin in heeft. iedereen is anders. Niks mis mee.
sensinick schreef:
04-05-2018 01:04
Dan heb jij geen inspiratie...het gaat dan echt niet alleen om penetratie maar ook om elkaar aan te raken, te voelen, te knuffelen, te masseren, van elkaar genieten en de seksuele energie vrij te laten stromen.
Ik mag toch hopen dat het geen 7 uur penetratie is zeg!
Alle reacties Link kopieren
Tjeezus er wordt wat afgeneukt zeg. Ik ben 37 en mag het nogsteeds maar niet ervaren hoe dat is. De genegenheid, aanraking, in een meisje en samen klaarkomen in elkaars armen. Heb een erectiestoornis. Anders was ik wel langs een dvp geweest. Word al jarenlang elke dag gek en kwader.
Alle reacties Link kopieren
Robin-de-Goblin schreef:
04-05-2018 00:59
Ligt eraan hoe lang jouw moeder 'alleen' thuis is.
Opbokken
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Chinaman schreef:
04-05-2018 01:26
Tjeezus er wordt wat afgeneukt zeg. Ik ben 37 en mag het nogsteeds maar niet ervaren hoe dat is. De genegenheid, aanraking, in een meisje en samen klaarkomen in elkaars armen. Heb een erectiestoornis. Anders was ik wel langs een dvp geweest. Word al jarenlang elke dag gek en kwader.
Je kunt iets laten doen aan een erectiestoornis hoor.
LizBakker schreef:
04-05-2018 01:25
Ik mag toch hopen dat het geen 7 uur penetratie is zeg!

:rofl:

Stom topic verder. Wat kan jou het schelen? Daarnaast wie gaat er nu steeds op de klok kijken?
sensinick schreef:
04-05-2018 01:04
Dan heb jij geen inspiratie...het gaat dan echt niet alleen om penetratie maar ook om elkaar aan te raken, te voelen, te knuffelen, te masseren, van elkaar genieten en de seksuele energie vrij te laten stromen.

:sick:
Alle reacties Link kopieren
2 uur volop genieten en laten genieten
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
sensinick schreef:
04-05-2018 01:04
Dan heb jij geen inspiratie...het gaat dan echt niet alleen om penetratie maar ook om elkaar aan te raken, te voelen, te knuffelen, te masseren, van elkaar genieten en de seksuele energie vrij te laten stromen.

Geeuw... :zzz:
Hoe lang duurt een gemiddeld reclameblok ?
Broodjekroket2 schreef:
03-05-2018 22:29
Soms hebben we vrijpartijen van 7 a 8 uur. Soms van 15 minuten. Dus dat verschilt enorm
7 a 8 uur? Man ik kan na een half uur al niet meer lopen, na 8 uur ben ik blijvend gehandicapt.

Vroeger misschien, maar tegenwoordig vind ik een half uur met alles erbij in, meestal dikke prima. Ik moet de dag er na ook vroeg weer op dus uren seks is iets voor op weekendjes weg samen. Maar niet zomaar doordeweeks.
bendis schreef:
04-05-2018 00:25
Hij krijgt er 4 minuten voor.
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven