Dont's en Do's na afloop trio als stelletje.

07-05-2018 22:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forum leden, zit al een tijdje mee te lezen op viva (man zijnde) en blijf toch een beetje terugkomen op het forum wegens de topic starters met erg boeiende/leuke/minder leuke verhalen.

Nu is de dag gekomen dat ik mijn verhaal wil vertellen en of jullie meningen hebben over mijn verhaal zelf ervaringen zouden willen delen.

Ik heb een relatie van 6 jaar.
Nu hebben wij onlangs een trio gehad met een vriendin/klasgenoot van mijn vriendin.
De trio is heel erg goed bevallen met kleine punten waar wij als stel aan zouden moeten werken/bespreekbaar moeten maken.

Vanuit mijn ogen vergat mijn vriendin de intimiteit tussen ons de hele weekend en had ze dat in mijn ogen alleen voor haar klasgenoot. (wellicht een jaloers stukje vanuit mijn kant ik weet het niet)
De klasgenoot was ook erg hangerig naar mijn vriendin, wellicht omdat ze net uit een minder leuke relatie is gestapt.

Mijn vriendin had ook een jaloers moment omdat ik wat meer gefocust op de klasgenoot, dit omdat dit geheel nieuw en spannend was voor mij en ik dit nog een keer wilde herhalen nadat we even een kleine pauze hadden op zaterdag begin middag. (de vrijdag avond had ik mij alleen gefocust op mijn vriendin om de zaterdag en zondag wat beter te laten verlopen/meer de aandacht zou kunnen verdelen) wij hebben een kort moment gehad en om uit te praten en er voor gezorgd dat dit gewoon een heel leuk weekend blijft.

Uiteindelijk een hele leuke weekend gehad en hebben leuke herinneringen gemaakt.



Nu dus mijn vraag, hoe gaat het nu verder, ikzelf heb weinig tot geen contact met de klasgenoot, mijn vriendin zal haar 1 dag in de week nog zien.

Wat zijn jullie ervaringen om met een bekende samen het bed in te duiken en hoe is dat afgelopen? hebben jullie nog veel contact via de telefoon gehad of juist even niet.
Mijn vriendin heeft nog wel contact via de telefoon, ook natuurlijk wegens school.

Ikzelf ben van plan om nog een gesprek te beginnen met mijn vriendin hoe voor mij het weekend was en ook vanuit mijn ogen mijn jaloers momentje te delen.
Ook wil ik vragen of mijn vriendin beschierig is of dat er iets meer is bij komen kijken.
Wij kunnen gelukkig erg goed met elkaar praten, alleen kan mijn vriendin soms een beetje moeite hebben om haar gevoelens te uiten.

what are the Dont's en Do's na afloop van een hele leuke weekend.

ps: wij hadden 1 grens aangeven, na het weekend houden we het weer op een laag pitje.
Ik heb vooral een don't vooraf: geen trio met een iemand uit je nabije omgeving. Het was niet handig om dit met een klasgenoot te doen.
Maar goed, dat is te laat.

Do nu: praten! Zo snel mogelijk, gewoon vragen hoe zij het vond en vertellen wat jij hebt ervaren. Hoe langer je wacht, hoe groter de drempel.
Alle reacties Link kopieren
Praten praten praten. En over ervaringen, dat is zo persoonlijk, moeilijk om als voorbeeld te nemen. Hier regelmatig in bed gelegen met bekenden en nooit problemen mee gehad maar kan me goed voorstellen dat het bij andere wel wrijving geeft.
Alle reacties Link kopieren
Tja als je gaat delen dan krijg je minder.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een heel weekend?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
07-05-2018 22:46
Een heel weekend?
Dat klopt, we hebben over de dag gesproken 6 kleine pauze's gehad, een mens moet ook eten/hond uitlaten.

Denk dat het wel te veel van het goeie was, ook omdat we met 3 mensen in bed sliepen.

Dat was voor mij denk ook wel een Don't, misschien voor de volgende keer als het zo mag zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wow een heel weekend :woa:
naeentrio schreef:
07-05-2018 23:18
Dat klopt, we hebben over de dag gesproken 6 kleine pauze's gehad, een mens moet ook eten/hond uitlaten.

Denk dat het wel te veel van het goeie was, ook omdat we met 3 mensen in bed sliepen.

Dat was voor mij denk ook wel een Don't, misschien voor de volgende keer als het zo mag zijn.
Goed doordacht allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Zijn leuke weekenden. Maar misschien beetje teveel hooi op je vork als het de eerste keer was.
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
07-05-2018 23:21
Zijn leuke weekenden. Maar misschien beetje teveel hooi op je vork als het de eerste keer was.
Ja we hadden het wel beter moeten bespreken, zoals hoe we gaan slapen.
We hadden zelf geen problemen om in slaap te komen gelukkig, moe waren we wel.
Denk dat het verstandiger was om het bij één nacht te houden en niet van vrijdag tot zondag.

De aanloop en het weekend zelf was ik niet geheel mijzelf, voelde mij als een puber.

Zou het raar zijn als de klasgenoot nog een keer blijft slapen en wij een bed voor haar alleen hebben geregeld of is die boot nu compleet gevlogen? Hoe zou de klasgenoot zich voelen als ik dat zou voorstellen? (ikzelf heb wel een idee maar wil het niet vanuit mijn kant bekijken)
Alle reacties Link kopieren
Dat moet je haar vragen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
08-05-2018 00:14
Dat moet je haar vragen natuurlijk.
Je heb helemaal gelijk, zit een beetje over te denken ofzo haha.
Jullie kunnen goed praten alleen zij niet over haar gevoelens :-9
Dat is nou juist waarover ze moet praten. Koetjes en kalfjes heb je niet veel aan na een trio.
Alle reacties Link kopieren
Een heel weekend verbazen sommigen zich over. Sex is een oerinstinct en oerlust. Daar kunnen velen het toch wel over eens zijn. Zonder sex zou een pwrsoon helemaal gek worden. Maar een relatie van 6 jaar. Ben je nu niet inmiddels atiekem getrouwd?
En wat vond de hond ervan, wildie hij/zij niet ook even aandacht tussndoor haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven