Op je beurt wachten

18-05-2018 16:05 105 berichten
Gezien het grote aantal topics waar gewacht wordt op eisprongen en dergelijke, leek het mij wel een leuk idee om er ook een te maken voor piemels* (of vagina's voor de mannen en lesbische/biseksuele vrouwen onder ons).

Of je nu een paar uur of paar dagen of een paar weken moet wachten: schuif gezellig aan! Al leek een bar mij leuker dan een bankje, het is ten slotte vrijdag.



*van het enthousiaste soort, als onderdeel van een leuke vent.
anoniem_351455 wijzigde dit bericht op 18-05-2018 16:31
Reden: definitie van de piemel
8.14% gewijzigd
Tvp
Wachten op een piemel? Die hoef ik niet hoor, ben erg blij dat ik een vrouw ben.
Of snap ik het nou niet?
Er ligt wel elke nacht iemand met een piemel naast me in bed, dus daar hoef ik ook niet echt op te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap hem ook niet, een piemol op standby?
Dit is mijn motto
Mijn ballen zitten best vol na enkele maanden wachten op een geschikt kutje om mijn zaad in te spuiten.
ñuca schreef:
18-05-2018 16:12
Er ligt wel elke nacht iemand met een piemel naast me in bed, dus daar hoef ik ook niet echt op te wachten.
Luxe ;-D
zozoe schreef:
18-05-2018 16:16
Ik snap hem ook niet, een piemol op standby?
Of een piemel op vakantie of zakenreis of anderzins tijdelijk niet inzetbaar :P
Charles_Gentle28 schreef:
18-05-2018 16:17
Mijn ballen zitten best vol na enkele maanden wachten op een geschikt kutje om mijn zaad in te spuiten.

Je handen heb je altijd bij je neem ik aan :idee:
Alle reacties Link kopieren
dumbledot schreef:
18-05-2018 16:19
Luxe ;-D



Of een piemel op vakantie of zakenreis of anderzins tijdelijk niet inzetbaar :P
Een libidoloze man.....
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
18-05-2018 16:21
Een libidoloze man.....
Ai, ja, dat zou ook nog kunnen inderdaad.
zozoe schreef:
18-05-2018 16:21
Een libidoloze man.....

Dan wacht je dus niet precies op een piemel, maar meer op dat ie tot leven komt.
Alle reacties Link kopieren
Meer dat ie een wederopstanding krijgt.
Dit is mijn motto
ñuca schreef:
18-05-2018 16:27
Dan wacht je dus niet precies op een piemel, maar meer op dat ie tot leven komt.
Ik kan het wel even aanpassen naar wachten op een enthousiaste piemel :)

En een die aan een leuke vent vast zit natuurlijk, anders kan je die van plastic zo pakken of bestellen...
Maar goed, nog niet veel wachtenden hier. Misschien dat het vanavond wat drukker wordt :proud:
Ik moet tot dinsdag wachten.
ñuca schreef:
18-05-2018 16:33
Maar goed, nog niet veel wachtenden hier. Misschien dat het vanavond wat drukker wordt :proud:
Nee, het loopt nog geen storm, maar de wijn ligt ook pas net koud en is toch nog niet te zuuuuupen :P
Boselfje2 schreef:
18-05-2018 16:37
Ik moet tot dinsdag wachten.
Welkom! Lauwe wijn? Ik heb nog een maand te gaan (beetje blond, had het er nog helemaal niet bij gezet haha, terwijl TO af hoort te trappen hier...).

Oh ja, en ook al heb ik bij de verwachtingsvolle pijler gespiekt, ik ga geen tabel maken, just saying. Haha.
Alle reacties Link kopieren
Nog ongeveer 8 dagen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Geen tabel? :cry:

Doe mij maar ranja, ik moet nog rijden. Een maand is wel heel lang. Ik hik er nu al tegenaan dat me dat in de zomervakantie ook te wachten staat. Hoe komt het dat het nog een maand duurt?
Alle reacties Link kopieren
Dat is saai. Ik geef mijn plek in de rij aan elke wachtenthousiast.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Saai is een understatement.
Boselfje2 schreef:
18-05-2018 16:44
Geen tabel? :cry:

Doe mij maar ranja, ik moet nog rijden. Een maand is wel heel lang. Ik hik er nu al tegenaan dat me dat in de zomervakantie ook te wachten staat. Hoe komt het dat het nog een maand duurt?
Rood of Oranje?

Het is omdat ik tot het einde van het collegejaar moet wachten, omdat het anders een beetje ongepast is :whistle: ik kijk dus juist uit naar de zomervakantie wat dat betreft. Balen dat dat voor jou dus een tijd van wachten is, piemel dan de hort op? Of zelf uit de buurt?

En rij voorzichtig alvast!
Gezellige boel hier
lolapaloeza schreef:
18-05-2018 16:43
Nog ongeveer 8 dagen.
Oef, nog een lange week en niet alleen lang weekend voor de boeg dus.


Iemand toevallig al veel ervaring met wachten en wat goede tips qua afleiding? Ik kan geen Netflix meer zien ondertussen en dacht, goh, probeer het hier maar eens, die afleiding zoeken.
whitewolves schreef:
18-05-2018 16:53
Gezellige boel hier
En de drank moet nog gaan vloeien B)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven