Probleempje na anale sex

20-05-2018 17:50 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Ik vind anale sex echt heel geil. Het doet bij mij totaal geen pijn, ben erg ontspannen en kan ook erg opgerekt worden.
Ik doe het altijd wel met condoom want (heb trouwens altijd sex met condoom, omdat ik geen vaste partner heb).
Maar dan is het ook makkelijk als hij weer vaginaal wil, hup schoon condoom erom en weer verder.

Mijn voorbereidingen op anale sex is eerst goed naar de wc. Maar ik heb eigenlijk altijd vrij goede dikke ontlasting.
Daarna douch ik en met vaginal zeep ga ik met 1 vinger er zo diep mogelijk in om te kijken of ik goed schoon ben.

Tijdens de anale sex gebruik ik massage olie.

Maar het probleem is erna. Al vrij snel na de vrijpartij komt er veel lucht uit met een bruin waterig goedje. En dan nog even wachten en ik moet naar de wc.
Mijn darmen worden enorm gestimuleerd door anale sex.
En omdat het even duurt voordat je kringspier weer helemaal goed terug is, kan ik het ook niet ophouden. Moet rennen.
Soms gebeurt het dat dat bruine goedje (denk olie met ontlasting) al komt tijdens de sex.

Hebben meer mensen hier last van en hebben jullie tips?

Thuis kan ik snel naar de wc, maar vind het toch wel pijnlijk als het al tijdens de sex komt.
En ik wil graag naar clubs, maar daar durf ik geen anale sex te doen, of alleen heel kort.

Hoor graag van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Geen olie bij condooms. Was je vraag niet, maar toch.
Alle reacties Link kopieren
LadyMadonna schreef:
20-05-2018 18:09
Geen olie bij condooms. Was je vraag niet, maar toch.
Beter glijmiddel?
Alle reacties Link kopieren
Hoor je dit voor het eerst?
Waterbasis.
En misschien een soa test.
Nadine40 schreef:
20-05-2018 18:16
Beter glijmiddel?
O wauw. Olie tast het latex aan en is daardoor niet betrouwbaar.
Water- of siliconenbasis. Ben je misschien ook gelijk van de schijterij af.
LadyMadonna schreef:
20-05-2018 18:19
Hoor je dit voor het eerst?
Waterbasis.
En misschien een soa test.

Soa test? Ze zegt toch dat ze het altijd met condoom doet wegens vaste partner. Deze klacht heeft niks met soa’s te maken.

Ik vrees een beetje dat dit bij jouw lichaam hoort, TO. Als part of the game als je dit wil doen.
Perzina schreef:
20-05-2018 18:24
Soa test? Ze zegt toch dat ze het altijd met condoom doet wegens vaste partner. Deze klacht heeft niks met soa’s te maken.

Ik vrees een beetje dat dit bij jouw lichaam hoort, TO. Als part of the game als je dit wil doen.
Omdat olie latex aantast en het condoom dus niet meer betrouwbaar is :idee:
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je de man vooraf van of hij het ranzig vindt als er dunne poep uit komt.
Als hij zegt nee dat boeit me niet dan kun je lang door gaan en bij anderen kort
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
20-05-2018 18:24
Soa test? Ze zegt toch dat ze het altijd met condoom doet wegens vaste partner. Deze klacht heeft niks met soa’s te maken.

Ik vrees een beetje dat dit bij jouw lichaam hoort, TO. Als part of the game als je dit wil doen.
Er zijn juist wisselende partners. Staat er.
Alle reacties Link kopieren
Ja, eigenlijk weet ik het wel.
Maar weet je, ik vind het heerlijk om elkaar eerst te masseren met olie natuurlijk, en dan langzaam richting de sex. De olie zit dan al op onze lichamen.

Snap alleen niet helemaal je opmerking over een soa test in dit geval?
Ik heb me 2 maanden geleden voor hiv getest (had toen een vaste partner en we wilde zonder condoom, maar voordat ik de uitslag had, ging het uit).
Tevens gonorroe en chlamydien getest. Alles was goed.
Ik vrij altijd met condoom!
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
20-05-2018 18:22
O wauw. Olie tast het latex aan en is daardoor niet betrouwbaar.
Water- of siliconenbasis. Ben je misschien ook gelijk van de schijterij af.

Ga het proberen. Dank je!
Nadine40 schreef:
20-05-2018 18:28
Ja, eigenlijk weet ik het wel.
Maar weet je, ik vind het heerlijk om elkaar eerst te masseren met olie natuurlijk, en dan langzaam richting de sex. De olie zit dan al op onze lichamen.

Snap alleen niet helemaal je opmerking over een soa test in dit geval?
Ik heb me 2 maanden geleden voor hiv getest (had toen een vaste partner en we wilde zonder condoom, maar voordat ik de uitslag had, ging het uit).
Tevens gonorroe en chlamydien getest. Alles was goed.
Ik vrij altijd met condoom!
Als je masseren met olie belangrijker vindt dan een betrouwbaar condoom kan je de condooms net zo goed helemaal chterwege laten.
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
20-05-2018 18:30
Als je masseren met olie belangrijker vindt dan een betrouwbaar condoom kan je de condooms net zo goed helemaal chterwege laten.
Je hebt gelijk. Veiligheid gaat boven alles. Geen olie meer dan.
Of zijn er ook condomen die wel geschikt zijn met olie? Of zijn die minder comfortabel?
Nadine40 schreef:
20-05-2018 18:37
Je hebt gelijk. Veiligheid gaat boven alles. Geen olie meer dan.
Of zijn er ook condomen die wel geschikt zijn met olie? Of zijn die minder comfortabel?
Ja, schapendarm, maar die beschermen niet tegen soa.

Gebruik gewoon glijmiddel op siliconenbasis om mee te masseren. 1x een grote fles (Pjur of Eros) halen en je doet er jaren mee, want weinig van nodig.
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen met vinger schoonmaken van binnen maar even spoelen met water vooraf
niet loepen als je zit te eten
S-Meds schreef:
20-05-2018 18:53
niet loepen als je zit te eten
:rofl:
schaapwolf schreef:
20-05-2018 18:26
Misschien kun je de man vooraf van of hij het ranzig vindt als er dunne poep uit komt.
Als hij zegt nee dat boeit me niet dan kun je lang door gaan en bij anderen kort
Dat weet een beetje man toch best zelf? Als je geen stront aan de knikker wil, moet je niet achterlangs maar alleen de vooringang gebruiken.

En olie is idd niet handig. En hoe meer lucht erin gepompt wordt hoe sneller het eruit komt.
Alle reacties Link kopieren
Dus gewoon risico van het vak? Moet me er niet voor schamen?
Shit happens bij een open riolering.
Spoelen. Enema vooraf. Nooit problemen.
Nadine40 schreef:
20-05-2018 19:15
Dus gewoon risico van het vak? Moet me er niet voor schamen?
Yep. Maar niet meer met olie in de weer maar ander glijmiddel. En als t even kan de piemel erin houden, hoe vaker die er helemaal uit en weer in gaat hoe meer lucht erin komt en hoe harder je zal moeten rennen.
Alle reacties Link kopieren
Je endeldarm is daar gewoon niet voor bedoeld. Als bepaalde zenuwen gestimuleerd worden dan wil de ontlasting eruit, wat de enige functie is waarvoor dat deel van het lichaam dient.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Nadine40 schreef:
20-05-2018 19:15
Dus gewoon risico van het vak? Moet me er niet voor schamen?
Als jij besluit je ergens niet voor te schamen dan doet een ander daar niets aan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven