Nooit spanning met seks

25-05-2018 20:04 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,
Na lang nadenken toch besloten om mijn verhaal hier te posten voor jullie advies. Ik ben 23 jaar oud en heb al bijna 8 een vriend. We waren dus vrij jong toen we elkaar leerde kennen dus twee jaar geleden is het even uit geweest (voornamelijk vanuit mijn kant) omdat ik het gevoel had helemaal vast te zitten. Ik wilde graag vrij zijn, weten hoe het is om met een andere man te zijn en daar heb ik oprecht volop van genoten. De seks die ik in die tijd heb gehad was echt geweldig. Na een drie kwart jaar alleen zijn zijn we weer bij elkaar gekomen, omdat de liefde tussen ons er nog wel steeds is, de plannen om te trouwen en kinderen te krijgen.

De seks vond ik met hem nooit zo spannend maar ik nam er toen genoegen mee. Ik kwam aan m’n trekken en wist ook eigenlijk niet beter. Maar nu ik dat wel weet mis ik dat heel erg. Het is soms zo erg dat ik bij hem ook niet meer nat word, met alle ongemakkelijke gevolgen van dien... ik smeer maar vaak stiekem van te voren glijmiddel op maar op die manier is de seks nooit echt spontaan. Van alle ondenkbare plekken waar je het kan doen blijft het nu beperkt tot het bed omdat ik bang ben dat ik niet nat word..

Mijn vriend is een hele verlegen stille jongen en kan moeilijk praten over dit soort dingen. Misschien is het wel omdat hij ook niet beter weet. Ik weet ook echt niet hoe ik dit moet aankaarten of hoe ik het aan moet pakken. Het frustreert me echt heel erg, fantaseer vaak hoe het is en was met een ander en dat voelt als vreemdgaan.. heeft iemand advies? Ik wil graag met mijn vriend een spannender seksleven...
En praten, ook al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Je vriend is zoals hij is en zal nooit de woeste wilde sexgod worden die jij van hem verlangt. De vraag is dus: is je vriend in alle andere opzichten met wie je verder wilt in het leven, of hang je alles op aan de woeste stomende sex, die over 10-15 jaar so-wie-so minder gaat zijn, of in elk geval een andere plaats inneemt in je leven. Aan jou de keuze.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Gek idee; trek je mond eens open en communiceer met elkaar.
Kan wel eens helpen.
Oké schat
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk heb ik wel met hem geprobeerd er over te praten. Maar ik zou hem nooit kwetsen door hem te laten merken hoe de seks was in de tijd dat het uit was. Ik probeer hem meer te draaien in ‘goh, zullen we dit eens proberen?’ Maar het is bij hem net een soort schaamte, dat hij de dingen niet durft te proberen. En waarom dat krijg ik er dus niet uit
Alle reacties Link kopieren
Praten?
ik geef mn bek ook maar een douw
Tsja... hij durft niet, jij wil het bed doorgesmeten worden. Geen match. Ga er alsjeblieft geen kind mee op de wereld zetten.
Alle reacties Link kopieren
Stel hem van je sekswensen op de hoogte. De meeste mannen willen dolgraag presteren en hun vrouw gelukkig maken. Vertel hem precies wat hij moet doen.

Enne, mannen die hun vrouw in bed hardhandig behandelen kunnen nooit erg gevoelig zijn. Dus ga je voor Tarzan dan vind je geen wonder van empathie en tederheid aan je zij, óók niet als je daar naar snakt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hem accepteren zoals hij is of accepteren dat jullie toch geen goede match zijn.

Soms is het zo simpel.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
25-05-2018 20:20
Stel hem van je sekswensen op de hoogte. De meeste mannen willen dolgraag presteren en hun vrouw gelukkig maken. Vertel hem precies wat hij moet doen.

Enne, mannen die hun vrouw in bed hardhandig behandelen kunnen nooit erg gevoelig zijn. Dus ga je voor Tarzan dan vind je geen wonder van empathie en tederheid aan je zij, óók niet als je daar naar snakt.
Dus als je van lekker hard neuken houdt, dan ben je verder gevoelloos.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Als hij zich meer zou laten gaan, zou je dan wel aan je trekken komen? Zo nee dan zal dit aan je blijven vreten denk ik. Jij weet hoe het ook kan zijn en met hem heb je dat niet. Om dat de rest van je leven vol te gaan houden is heel, heel moeilijk
Alle reacties Link kopieren
Vivavivi schreef:
25-05-2018 21:04
Als hij zich meer zou laten gaan, zou je dan wel aan je trekken komen? Zo nee dan zal dit aan je blijven vreten denk ik. Jij weet hoe het ook kan zijn en met hem heb je dat niet. Om dat de rest van je leven vol te gaan houden is heel, heel moeilijk

Ik denk dat je het so-wie-so heel, heel moeilijk gaat hebben als je de rest van je leven gaat ophangen aan je ideale sexbeleving. Alsof er geen andere belangrijke waarden bestaan die een relatie de moeite waard maken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
25-05-2018 21:15
Ik denk dat je het so-wie-so heel, heel moeilijk gaat hebben als je de rest van je leven gaat ophangen aan je ideale sexbeleving. Alsof er geen andere belangrijke waarden bestaan die een relatie de moeite waard maken.
Tuurlijk draait het niet alleen om seks, zeker niet. Maar om vanaf je 23e daarvan af te moeten zien terwijl je weer hoe het ook kan zijn? Waatom? Je hebt toch geen relatie met je broer?
Hoi Strawberry,

Het kan wel. Ook met je vriend.

Binnen een relatie zul je met elkaar moeten kunnen praten. Ook als het moeilijk is. Alleen zo los je, je problemen op. Er zullen in de toekomst vast nog meer dingen komen die niet makkelijk zijn om open en eerlijk over te praten.

Dit is gewoon jullie eerste hindernis. Je hoeft je andere ervaringen niet te vertellen. Dat is niet nodig maar één van jullie zal over de brug moeten, komen. In dit geval jij. Jij moet zeggen wat je wil, wat je lekker vindt en wat je van hem wil. Uiteindelijk heeft hij er ook veel mee te winnen. Al was het alleen maar dat ie een waanzinnig goeie lover voor je wordt.
Alle reacties Link kopieren
Praat erover. Je zegt dat je hem niet wil kwetsen, maar denk je in alle eerlijkheid niet dat hij zich afvraagt of je niet vergelijkt? Dat het hem niet opvalt dat je minder opgewonden wordt van hem, of dat hij geen interesse heeft in anderen?

Hem een tijdje laten rond buitelen zou ook kunnen helpen. Dat gunde je jezelf, misschien helpt het je nog meer als hij die periode ook meemaakt?
Lemminkäinen tried to sing away the venom with a shaman spell but he knew no words of magic against watersnakes. The whirlpool of the river of death caught him and his body was ripped into pieces which sank among the underwater boulders
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij een negatieve ervaring op sexgebied gehad?
Is hij misbruikt geweest?
Is hij vernederd geweest en bang geworden?
Dan zou hij inderdaad dicht kunnen klappen.
Probeer dat wel uit te vissen.
Stille wateren hebben diepe gronden.
Ontwijkt hij dit soort vragen, word hij boos of geïrriteerd, dan is de kans groot dat er inderdaad wat loos is.

De hele andere kant kan zijn:

Misschien wil hij juist door jou (hard) aangepakt worden, dat jij de leiding neemt en houd.
Wil hij misschien "gestraft" worden op een bepaalde manier omdat hij onderdanig is?
Zou ook kunnen, dan moet jij zijn meesteres zijn.
Wie weet doet een goede facesit wel wonderen en komt hij los.

Vragen waar jij toch achter moet komen.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
25-05-2018 20:20

Enne, mannen die hun vrouw in bed hardhandig behandelen kunnen nooit erg gevoelig zijn. Dus ga je voor Tarzan dan vind je geen wonder van empathie en tederheid aan je zij, óók niet als je daar naar snakt.
Wat een onzin.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
25-05-2018 20:20

Enne, mannen die hun vrouw in bed hardhandig behandelen kunnen nooit erg gevoelig zijn. Dus ga je voor Tarzan dan vind je geen wonder van empathie en tederheid aan je zij, óók niet als je daar naar snakt.
Ter geruststelling van TO, kan ik verzekeren dat dit niet klopt. Ik ken hele lieve en zachtaardige, empathische en tedere mannen die me ook geweldig het bed door slaan. Sterker ik denk dat empathie daarbij onontbeerlijk is. Als hij daarbij oog kan houden voor haar en of het goed voelt, kunnen ze beiden optimaal genieten.

Maar een man moet dan niet verlegen zijn of dat opzij kunnen zetten, want hij moet zich wel vrij voelen om die kant van zichzelf te laten zien.

Maar het zit er niet bij iedereen in. De enige manier om dat te ontdekken, daarvoor moet hij wel willen. Anders houdt het wel op.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven