Sex met een vrouw

27-05-2018 22:59 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben een vrouw van halverwege 20 en ben al jarenlang nieuwsgierig naar intiem contact met een vrouw. Nu zat ik eerst in een relatie waarin mijn ex dit niet goed vond, nu is deze een tijdje over en wakkert de nieuwsgierigheid weer aan. Hoe zijn jullie ervaringen en hoe hebben jullie een vrouw met soortgelijke behoeften ontmoet?
anoniem_370266 wijzigde dit bericht op 27-05-2018 23:17
7.14% gewijzigd
Geen ervaring mee. Maar waarom fantaseer je al zo lang over een vrouw? Ben je biseksueel? Gaat het jou om het eenmalig contact of zoek je eventueel een relatie met die vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Het is een fantasie, een nieuwsgierigheid, ik ben niet op zoek naar een relatie met een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
"Hoe deden jullie een ander vrouw op ?" :rofl:

Als een hoed ?
nounou
zazamaenade schreef:
27-05-2018 23:13
"Hoe deden jullie een ander vrouw op ?" :rofl:

Als een hoed ?

Ik zat ook te kijken naar die zin maar dacht laat maar, mss is het een spreekwoord dat ik nog niet ken ofzo. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ibelize schreef:
27-05-2018 23:16
Ik zat ook te kijken naar die zin maar dacht laat maar, mss is het een spreekwoord dat ik nog niet ken ofzo. :rofl:
Rustig maar, het is gewijzigd 😉
Alle reacties Link kopieren
NKS2 schreef:
27-05-2018 23:07
Het is een fantasie, een nieuwsgierigheid, ik ben niet op zoek naar een relatie met een vrouw.

Zoek een andere vrouw die dit ook spannend vindt.
Hoe doe je een man op ?
Gewoon zoeken, flirten, versieren. En duidelijk zijn dat je alleen nieuwsgierig bent, niet iets serieus wilt.
Lesbische en biseksuele vrouwen hebben ook een hart !
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
27-05-2018 23:18
Zoek een andere vrouw die dit ook spannend vindt.
Hoe doe je een man op ?
Gewoon zoeken, flirten, versieren. En duidelijk zijn dat je alleen nieuwsgierig bent, niet iets serieus wilt.
Lesbische en biseksuele vrouwen hebben ook een hart !
Het is ook absoluut mijn bedoeling open kaart te spelen. Het is alleen, het versieren van een man gaat me natuurlijker af. Bij vrouwen voel ik toch terughoudendheid, meer spanning.
NKS2 schreef:
27-05-2018 23:19
Het is ook absoluut mijn bedoeling open kaart te spelen. Het is alleen, het versieren van een man gaat me natuurlijker af. Bij vrouwen voel ik toch terughoudendheid, meer spanning.
Ga je naar bi en lesbi feesten, clubs en kroegen.
Alle reacties Link kopieren
NKS2 schreef:
27-05-2018 23:19
Het is ook absoluut mijn bedoeling open kaart te spelen. Het is alleen, het versieren van een man gaat me natuurlijker af. Bij vrouwen voel ik toch terughoudendheid, meer spanning.
Misschien ben je gewend versierd te worden, door een man ?
Dat kan tussen vrouwen onderling anders zijn. Daar zul je soms meer initiatief moeten tonen ( maar niet altijd).
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
27-05-2018 23:24
Misschien ben je gewend versierd te worden, door een man ?
Dat kan tussen vrouwen onderling anders zijn. Daar zul je soms meer initiatief moeten tonen ( maar niet altijd).
Ik ben vrij direct in het afstappen op mannen, misschien mag ik richting vrouwen ook wat losser worden. Dan maar op mn bek gaan, leer ik weer van 😉 Bedankt voor je reacties!
Alle reacties Link kopieren
NKS2 schreef:
27-05-2018 23:26
Ik ben vrij direct in het afstappen op mannen, misschien mag ik richting vrouwen ook wat losser worden. Dan maar op mn bek gaan, leer ik weer van 😉 Bedankt voor je reacties!

Afbeelding
nounou
NKS2 schreef:
27-05-2018 22:59
Hoi! Ik ben een vrouw van halverwege 20 en ben al jarenlang nieuwsgierig naar intiem contact met een vrouw. Nu zat ik eerst in een relatie waarin mijn ex dit niet goed vond, nu is deze een tijdje over en wakkert de nieuwsgierigheid weer aan. Hoe zijn jullie ervaringen en hoe hebben jullie een vrouw met soortgelijke behoeften ontmoet?
Ik heb geen antwoord op je vraag..
maar ik ben zelf een meisje van 18 en ik fantaseer over intiem contact met een meisje.. betekend dit dat ik biseksueel ben? En ik ben Christelijk dus dat is ook weer een moeilijk punt..

Dit is bedoeld eigenlijk voor de anderen die meelezen die hierop kunnen reageren ik denk dat jij hier geen antwoord op weet xd

Maar hoop dat je antwoord krijgt van de mede lezers :)
Alle reacties Link kopieren
Anoniem_18jaar schreef:
28-05-2018 20:19
Ik heb geen antwoord op je vraag..
maar ik ben zelf een meisje van 18 en ik fantaseer over intiem contact met een meisje.. betekend dit dat ik biseksueel ben? En ik ben Christelijk dus dat is ook weer een moeilijk punt..

Dit is bedoeld eigenlijk voor de anderen die meelezen die hierop kunnen reageren ik denk dat jij hier geen antwoord op weet xd

Maar hoop dat je antwoord krijgt van de mede lezers :)
Ik weet niet of dit per se zegt dat je biseksueel bent, maar ik kan me voorstellen dat het gevoelig ligt wanneer je gelovig bent. Ikzelf ben niet gelovig, dus in die zin kan ik je niet echt helpen. Ik heb zelf nooit echt nagedacht over of ik hetero ben of biseksueel.
Alle reacties Link kopieren
NKS2 schreef:
27-05-2018 23:07
Het is een fantasie, een nieuwsgierigheid, ik ben niet op zoek naar een relatie met een vrouw.
Maar wel naar seks met een vrouw dus? Je zou eens op bilove kunnen kijken.
Maar eeeh, het vivaforum wil ook nogal eens een probaat bi-oppikplekje zijn ;-)

Is de girls only night van fun 4 two misschien wat voor je?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
28-05-2018 22:09
Maar wel naar seks met een vrouw dus? Je zou eens op bilove kunnen kijken.
Maar eeeh, het vivaforum wil ook nogal eens een probaat bi-oppikplekje zijn ;-)

Is de girls only night van fun 4 two misschien wat voor je?
NOU VROUWEN, meld je! Ik ben echt hartstikke leuk! 😉 Bilove ga ik eens bekijken. Zo’n avond vind ik voor nu nog een te grote stap.
Tinder
Alle reacties Link kopieren
NKS2 schreef:
28-05-2018 22:38
NOU VROUWEN, meld je! Ik ben echt hartstikke leuk! 😉 Bilove ga ik eens bekijken. Zo’n avond vind ik voor nu nog een te grote stap.
En? Is Bilove een aanrader?
Ben zelf ook een vrouw van halverwege de 20, die toch maar eens uit haar comfortzone moet/wil gaan en gehoor gaat geven aan haar nieuwschierigheid! ;-) Tips zijn welkom!
Tinder ja. Zitten heel veel vrouwen op die een bv een trio willen met hun partner of een stel zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ah, dit topic stond nog in mijn lijst.
Over Bilove weet ik niets, en ik heb geen tips voor je over feesten en cafés.
30-35 jaar geleden miegelde het ervan, in elke grotere stad.
Daar zal toch wel iets van over zijn ?
Nieuwsgierig. Gierig naar nieuws, niet schierig naar nieuw ;-)
Waar die term bischierig vandaan komt is mij een raadsel.
https://onzetaal.nl/taaladvies/nieuwsgi ... wschierig/

Veel plezier !

Dubbelanoniem, heb je deze site al gezien ? https://www.intogirls.nl/uitgaan/
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven