vriendin opgelosten, sekslust voor anderen afgenomen

02-06-2018 15:01 89 berichten
Ik heb dit om eerlijk te zijn nooit eerder echt meegemaakt. Laat ik beginnen door te zeggen dat ik mijn hele leven lang altijd een enorme sekslust (libido) heb gehad, en volop van seks heb genoten als gevolg daarvan. Bijna altijd waren het steeds weer nieuwe partners, al voelde ik wel binding met een specifieke persoon, voelde ik nooit een verplichting om bij die te blijven (trouw is het woord denk ik). Aangezien ik nooit getrouwd ben is dat ook niet moreel fout natuurlijk (want ik heb geen regels geschonden van monogamie). Maar genoeg gezeur daarover.

Wat mij opvalt en vreemd overkomt is dat ik, sinds mijn vriendin in de gevangenis is opgesloten, haar op seksueel gebied enigszins mis, en dat dusdanig veel/indringend dat mijn sekslust voor andere mensen nog maar weinig bestaat. Normaal zou ik geen 2 maanden gaan zonder een partij batsen maar om de een of rare reden wil ik alleen maar haar terug hebben om mee te seksen. We hebben over de laatste zes maanden elkaars lichamen goed leren kennen, en ik voel mij alsof de seks pas met haar leuk kan zijn (al weet ik in mijn hoofd dat dat natuurlijk niet het geval is). Maar mijn hart lijkt het gewonnen te hebben van mijn verstand.

Hebben andere mensen dit meegemaakt?
Je vriendin oplossen is strafbaar.
Alle reacties Link kopieren
Oké, even goed lezen dit... Je gaat ordinair vreemd, maar niet echt, want je bent niet getrouwd... Je vriendin zit in de gevangenis... En nu wil je niet meer vreemdgaan.

Goed verhaal!

En ja, andere mensen hebben een monogame relatie meegemaakt, om je vraag te beantwoorden.
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Eh wat?
Nemaìn’ schreef:
02-06-2018 15:03
Je vriendin oplossen is strafbaar.
mijn batterij was laag, moest het snel intypen, had niet gezien dat het fout was

als een mod dat niet snel aanpast word ik de rest van dit topic om die spelfout afgezeikt
sanjunipero schreef:
02-06-2018 15:04
Oké, even goed lezen dit... Je gaat ordinair vreemd, maar niet echt, want je bent niet getrouwd... Je vriendin zit in de gevangenis... En nu wil je niet meer vreemdgaan.

Goed verhaal!

En ja, andere mensen hebben een monogame relatie meegemaakt, om je vraag te beantwoorden.
Dat was mijn vraag niet eens. Maar leuk dat je mee komt doen.
Alle reacties Link kopieren
Jij weer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
02-06-2018 15:07
Dat was mijn vraag niet eens. Maar leuk dat je mee komt doen.
Dat was een prima antwoord op je vraag hoor

Jij bent die vent die zo blij was dat hij een uitkeringstrekker was toch? Die nooit meer iets ging bijdragen aan de maatschappij? Jullie zijn wel een droomkoppel zo saampjes.
Tjezus, wat vals
Als jullie nog maar zes maanden samen waren, het seksueel heel goed klikte en jullie seksuele ontdekkingstocht met elkaar nog lang niet was afgerond, kan me ik wel voorstellen dat je haar mist en meer van haar wil.

Hoelang zit ze nu in de gevangenis?


Edit: Laat maar. Hij koopt seks van haar. Geen sprake van een gelijkwaardige relatie.
anoniem_6407abae851fb wijzigde dit bericht op 02-06-2018 18:20
15.72% gewijzigd
Brr misschien ben je verliefd en volwassen geworden... Kijk maar uit
Je OP is wat rommelig/onduidelijk.
Mijn advies zou zijn wacht gewoon op je vriendin.
Somebody.. close the freaking gates!! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
sanjunipero schreef:
02-06-2018 15:04
Oké, even goed lezen dit... Je gaat ordinair vreemd, maar niet echt, want je bent niet getrouwd... Je vriendin zit in de gevangenis... En nu wil je niet meer vreemdgaan.

Goed verhaal!

En ja, andere mensen hebben een monogame relatie meegemaakt, om je vraag te beantwoorden.
precies.
Maar we leven nog in een vrij land hoor, dus je mag het anders zien :sarcastic:
miedo schreef:
02-06-2018 15:22
precies.
Maar we leven nog in een vrij land hoor, dus je mag het anders zien :sarcastic:
het land is wel vrij maar het indivu niet
Je vriendin zit in de bajes? Dan zou ik sowieso een andere vriendin zoeken.
ZaraZara100 schreef:
02-06-2018 15:14
Als jullie nog maar zes maanden samen waren, het seksueel heel goed klikte en jullie seksuele ontdekkingstocht met elkaar nog lang niet was afgerond, kan me ik wel voorstellen dat je haar mist en meer van haar wil.

Hoelang zit ze nu in de gevangenis?
ik weet niet of je het een ontdekingstocht kan noemen, zij is 31 en ik 38, dus seksueel zijn we beiden lange tijd actief geweest. Maar er was wel een aantrekkingskracht/lust/fysieke intimiteit en die is voorlopig vanwege haar opsluiting

Ze zit in voorarrest voor een inbraakje
Cafetière schreef:
02-06-2018 15:30
Je vriendin zit in de bajes? Dan zou ik sowieso een andere vriendin zoeken.
Bullshit. Rot op.
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
02-06-2018 15:07
Dat was mijn vraag niet eens. Maar leuk dat je mee komt doen.
Ik vind het ook leuk, dus ik ga voor poging 2 om je vraag te beantwoorden. Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn vriend in de bajes zat. Val ik nu af voor de volgende ronde?
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
02-06-2018 15:32
ik weet niet of je het een ontdekingstocht kan noemen, zij is 31 en ik 38, dus seksueel zijn we beiden lange tijd actief geweest. Maar er was wel een aantrekkingskracht/lust/fysieke intimiteit en die is voorlopig vanwege haar opsluiting

Ze zit in voorarrest voor een inbraakje

Waarom een verkleinwoord gebruiken?
Mijn_naam schreef:
02-06-2018 15:32
Bullshit. Rot op.
Oh, tokkies dus. Soort zoek soort. Lekker bij elkaar blijven. Misschien kunnen jullie samen op de inbraak-tour :puh:
anoniem_370152 wijzigde dit bericht op 02-06-2018 15:36
0.48% gewijzigd
Mijn_naam schreef:
02-06-2018 15:32
ik weet niet of je het een ontdekingstocht kan noemen,
Ontdekkingstocht met elkaar, had ik geypt. Je bent nog lang niet op haar uitgekeken. Leuk toch?
Mijn_naam schreef:
02-06-2018 15:32
ik weet niet of je het een ontdekingstocht kan noemen, zij is 31 en ik 38, dus seksueel zijn we beiden lange tijd actief geweest. Maar er was wel een aantrekkingskracht/lust/fysieke intimiteit en die is voorlopig vanwege haar opsluiting

Ze zit in voorarrest voor een inbraakje
Oh een inbraakje slechts!
Nou, dan heeft ze vast recht op bats-bezoek tijdens voorarrest. Sterkte ermee.
Mijn_naam schreef:
02-06-2018 15:32
ik weet niet of je het een ontdekingstocht kan noemen, zij is 31 en ik 38, dus seksueel zijn we beiden lange tijd actief geweest. Maar er was wel een aantrekkingskracht/lust/fysieke intimiteit en die is voorlopig vanwege haar opsluiting

Ze zit in voorarrest voor een inbraakje
Vriendin opgesloten voor een ‘inbraakje’, TO heeft besloten voor de rest van zijn leven bijstand te trekken en als klap op de vuurpijl noemt TO de maatschappij verziekt! :frusty:

Zorg er alsjeblieft voor dat jullie nooit kinderen krijgen.
miedo schreef:
02-06-2018 15:33
Waarom een verkleinwoord gebruiken?
Omdat inbraak (op zich) in Nederland meestal niet tot de zware misdaden wordt gerekend.
Doreia schreef:
02-06-2018 15:36
Oh een inbraakje slechts!
Nou, dan heeft ze vast recht op bats-bezoek tijdens voorarrest. Sterkte ermee.
Nee, hoezo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven