Open relatie, cuckold relatie, swingers

03-06-2018 14:21 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij op dat er steeds meer non exclusieve relaties vrij normaal zijn tegenwoordig. Dat men samen een relatie hebben, maar beide wel met andere mensen van het andere geslacht mogen neuken. Zowel 1 op 1, als in groepsverband(swingers). Een kleiner percentage doet aan eenzijdige cuckold relaties, waarin de vrouw vreemd mag gaan, maar de man loyaal blijft.

Hebben jullie daar ervaringen mee, of kennen jullie mensen die zo´n relatie hebben? En is er tegenwoordig nog een stigma voor mensen in dergelijke relaties, of wordt dat tegenwoordig als normaal bevonden?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
Ik ken helemaal niemand met een dergelijke relatie. Maar wat maakt het uit, als mensrn daar gelukkig van worden moeten ze dat doen.
De stellen waarvan ik wist dat ze een open relatie hadden zijn al lang uit elkaar. Verder ken ik geen stellen die met andere of meerdere mensen seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
03-06-2018 14:27
De stellen waarvan ik wist dat ze een open relatie hadden zijn al lang uit elkaar. Verder ken ik geen stellen die met andere of meerdere mensen seks hebben.
Dat verbaasd me niet nee. Want de meeste houden er dan een scharrel op na. En dan ontstaan er gevoelens, en dan gaat het mis. Ongeacht wat voor regels ze vooraf bedenken, als je verliefd bent vliegt dat allemaal uit het raam.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
Vertel eens, hoe valt jou dat op? Veel stellen in je omgeving die jou dat vertellen?
...
ik ken wel een hoop schaamteloze vreemgangers. telt dat ook mee?
De_Cynicus schreef:
03-06-2018 14:29
Dat verbaasd me niet nee. Want de meeste houden er dan een scharrel op na. En dan ontstaan er gevoelens, en dan gaat het mis. Ongeacht wat voor regels ze vooraf bedenken, als je verliefd bent vliegt dat allemaal uit het raam.
Bij het ene stel kwam het doordat de vrouw wel scharrels kon krijgen en de man niet. Dus vrouw deed het met andere mannen maar haar man kon geen andere vrouw krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ibelize schreef:
03-06-2018 14:33
ik ken wel een hoop schaamteloze vreemgangers. telt dat ook mee?
Denk het. Alhoewel ik niet denk dat hun partner het goedkeurt. Dus wat doe jij, meld jij het dan ook bij hun partner?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
03-06-2018 14:35
Bij het ene stel kwam het doordat de vrouw wel scharrels kon krijgen en de man niet. Dus vrouw deed het met andere mannen maar haar man kon geen andere vrouw krijgen.
Dus eigenlijk een onvrijwillige cuckold? Ironisch. Is voor een vrouw ook veel makkelijker om aan scharrels te komen. Tenzij de man rijk is, of een afgetraind lichaam.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
03-06-2018 14:37
Dus eigenlijk een onvrijwillige cuckold? Ironisch. Is voor een vrouw ook veel makkelijker om aan scharrels te komen. Tenzij de man rijk is, of een afgetraind lichaam.
Daar gaan we weer.
Wat wil je met dit topic, Cynicus? Wil jij ook een (open) relatie?
The eyes are useless when the mind is blind.
De_Cynicus schreef:
03-06-2018 14:37
Denk het. Alhoewel ik niet denk dat hun partner het goedkeurt. Dus wat doe jij, meld jij het dan ook bij hun partner?
Hangt ervan af. Als het een goede vriend/vriendin van me is en diegene heeft absoluut geen flauw idee dat de andere vreemdgaat dan zou ik het wel vertellen. Als die vriend/vriendin het vaker heeft vergeven dan bemoei ik me er niet mee en doe ik alsof ik van niets weet.
Dat laatste heb ik al een paar keer meegemaakt. Vriendinnen van me die om de haverklap zitten te janken om een vreemdganger om een paar weken later weer hand in hand met die cheater over straat te lopen. Wanneer ik de vriend voor de zoveelste keer tegenkom in de kroeg met zijn sidechick of ik hoor weer geruchten via via dan kijk ik gerust de andere kant op.
Alle reacties Link kopieren
Hier een open relatie. Al vijf jaar, tot beider genoegen. Momenteel gebeurt er helemaal niets. Geen tijd voor en geen zin in door drukte. Slaat misschien wel weer om, of niet. We zien wel. Geen drama of iets meegemaakt tot nu toe. En komt dat wel dan trekken we de stekker eruit, het is iets extra's maar moet niet ten koste gaan van ons twee.
Wij gaan sinds kort naar parenlubs en het heeft onze (gewone en sexuele) relatie echt een enorme boost gegeven. Ben uiteraard ook wel bang voor verliefdheid, maar in een parenclub éénmalige sex hebben met een ander is toch een wat andere situatie dan dat je vaak met iemand afspreekt. Dan zouden gevoelens van verliefdheid sneller de kop op kunnen steken, lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Dat is mij helemaal niet opgevallen, ik snap niet waarom jou wel. Verkeer jij in swingerskringen? Daarbij is het de keus van een stel, en dat moeten zij helemaal zelf weten.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
De_Cynicus schreef:
03-06-2018 14:29
Dat verbaasd me niet nee. Want de meeste houden er dan een scharrel op na. En dan ontstaan er gevoelens, en dan gaat het mis. Ongeacht wat voor regels ze vooraf bedenken, als je verliefd bent vliegt dat allemaal uit het raam.
Waar baseer jij je op? Staaf je je bewering ook met feiten? Of doe je gewoon je profielnaam eer aan?
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
03-06-2018 14:29
Dat verbaasd me niet nee. Want de meeste houden er dan een scharrel op na. En dan ontstaan er gevoelens, en dan gaat het mis. Ongeacht wat voor regels ze vooraf bedenken, als je verliefd bent vliegt dat allemaal uit het raam.
Verliefd (mogen/kunnen) zijn op iemand anders kan toch ook binnen de afspraken van een stel vallen? Wat vliegt er allemaal uit het raam dan?
Oh god, daar heb je onze cynicus weer. Waarom zou iemand uitgerekend aan jou van alles uit de doeken willen doen over zijn/haar relaties? Het is nou niet alsof je deze vragen stelt uit warme belangstelling of zo.
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
03-06-2018 14:37
Tenzij de man rijk is, of een afgetraind lichaam.
Doe er wat aan zou ik zeggen. Je hebt de oplossingen net aangedragen.
...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-06-2018 22:29
Reden: op de man
99.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
03-06-2018 18:01
[...]
Gemeld voor op de man spelen. Ik heb nergens gezegd dat mensen die ik persoonlijk ken, die dat mij hebben verteld. Er bestaat nog zoiets als internet en social media. Ook ik mag topics plaatsen, zonder jouw goedkeuring of gelijk virtueel gelyncht te worden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-06-2018 22:30
Reden: quote verwijderd ivm op de man/provoceren. Bericht verwijderd ivm dreigen
42.41% gewijzigd
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
03-06-2018 18:05
Gemeld voor op de man spelen. Ik heb nergens gezegd dat mensen die ik persoonlijk ken, die dat mij hebben verteld. Er bestaat nog zoiets als internet en social media. Ook ik mag topics plaatsen, zonder jouw goedkeuring of gelijk virtueel gelyncht te worden.
Dan zal het liggen aan de pagina’s die je bezoekt, het merendeel van de relaties die ik ken en verhalen die ik lees zijn toch echt nog van de traditionele soort. En dan nogmaals, waarom hou jij je daar zo mee bezig? Wat doet het er toe hoe een ander zijn/haar leven leidt?
Doe wat je niet laten kan wat betreft het melden en openen van topics. Ik zeg nergens dat je dat niet mag doen zonder mijn goedkeuring net zoals ik daar gewoon op mag en zal reageren. Dat “virtuele lynchen” heb je toch echt aan jouw eigen gedrag hier op t forum te danken.
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
03-06-2018 18:05
Gemeld voor op de man spelen. Ik heb nergens gezegd dat mensen die ik persoonlijk ken, die dat mij hebben verteld. Er bestaat nog zoiets als internet en social media. Ook ik mag topics plaatsen, zonder jouw goedkeuring of gelijk virtueel gelyncht te worden.
Haha en dat noem je op de man? Je hebt zelf notabene steeds een ban vanwege op de man en ongepast gedrag.
Ik vind het ook erg dat vrouwen die niet weten wie jij bent, hier aan jou over hun liefdesleven vertellen.
...
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
03-06-2018 14:29
Dat verbaasd me niet nee. Want de meeste houden er dan een scharrel op na. En dan ontstaan er gevoelens, en dan gaat het mis. Ongeacht wat voor regels ze vooraf bedenken, als je verliefd bent vliegt dat allemaal uit het raam.
Hoewel ik dat erg logisch vind is dit toch wel enigzins vreemd. Omdat vrijwel iedereen beweert dat sex en liefde wezenlijk aparte dingen zouden zijn. Waarom dan toch uit elkaar als sex maar sex is, en een relatie gaat om liefde?
Alle reacties Link kopieren
nvm
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
03-06-2018 20:58
Haha en dat noem je op de man? Je hebt zelf notabene steeds een ban vanwege op de man en ongepast gedrag.
Ik vind het ook erg dat vrouwen die niet weten wie jij bent, hier aan jou over hun liefdesleven vertellen.
Wat voor mij geldt, geldt uiteraard ook voor een ander. Dus zou nogal vreemd zijn als ik wel een ban krijg, en andere die constant mijn topic lastigvallen met off-topic reacties geen ban zouden krijgen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven