Beharing aantrekkelijk vinden (of niet)

12-06-2018 23:17 60 berichten
Als je je als vrouw aangetrokken voelt tot behoorlijk behaarde mannen, kun je dan ook wel aantrekkingskracht voelen tot een man die van nature weinig lichaamsbeharing heeft?
Hoe zou het komen dat de ene vrouw daar juist wel van houdt en de ander niet? Iets met testosteron, dat weet ik, maar hoe zou dat verschil in aantrekkingskracht komen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een man met behoorlijk beharing. Mijn ex had juist amper beharing.
Met de meeste mannen kreeg ik wat, voordat ik wist of ze wel of niet behaard waren. Ik kan ook niet zeggen dat dit invloed gehad heeft.

maar goed, dat was láng voordat vrouwen hun schaamlippen compleet kaal schoren en mannen trimden volgens mij überhaupt geen haar. Een man had haar of niet, en daar dacht ik niet echt bij na. Het was ook geen selectiecriterium.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik vind iets borsthaar, beenhaar en okselhaar wel oké, voor de rest zo min mogelijk (op het lichaam). Als ik erachter zou komen dat een mogelijke partner een tapijt op zijn rug heeft dan zou ik daar op kunnen afknappen omdat ik het onverzorgd vindt.
koffielepel wijzigde dit bericht op 12-06-2018 23:29
2.66% gewijzigd
Ik vind het wel aantrekkelijk als een man behoorlijk behaard is. Hoe het komt? Ik vind het volwassener ogen, ik bedoel dat het mannen onderscheidt van jongens. En het zachte, knuffelige. Heerlijk om dat borsthaar te aaien.

Als een man nauwelijks behaard is vind ik dat een beetje jammer, maar absoluut geen afknapper. Wat ik wel een afknapper vind is als een man zijn lichaamshaar wegscheert.
Toevoeging, ook hier weer: gelukkig vindt niet iedereen hetzelfde aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dan weer niet hoe rughaar, dat daar gewoon groeit, onverzorgd zou zijn.

Maar goed, ik vind het dus net als Lot heerlijk, om lekker doorheen te aaien. Zowel op borst, buik als rug.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik vind behaarde mannen erg aantrekkelijk. Maar als een man minder behaard is betekent dat niet dat ik niet op hem zou kunnen vallen.
Het is wel een voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
Grappig al die verschillen. Ik vind borsthaar niks. Ik knap daar heel erg op af. Ik vind dat heel vies, niet hygiënisch.
Alle reacties Link kopieren
Mannen met borsthaar :heart:

Sowieso vind ik een man met veel haar mooi, met name borst, buik en benen. Ik zou niet afknappen op een man die dat wat minder heeft maar wel als diegene alles zelf zou wegscheren. Zonde.
Alle reacties Link kopieren
Brr, beharing.
Een héél klein beetje op de borst en wat op benen, en oksels en kruis natuurlijk, vind ik wel oké, maar veel haar, en ook snorren en baarden, jasses. Op het hoofd vind ik het dan weer een voorwaarde, een flinke bos haar.
Misschien wil ik eigenlijk vooral een vrouw met een pik :P

Maar dat is niet zo (ben bi), ik houd wel meer van wat jongensachtige mannen.
Heb het zelfs weleens meegemaakt dat ik totaal afknapte op een man met wie ik min of meer wat had, toen hij snor en baard liet groeien. Wel raar, eigenlijk :roll:
zazamaenade wijzigde dit bericht op 12-06-2018 23:56
Reden: aanvulling
1.68% gewijzigd
nounou
Mijn man is behoorlijk behaard. Wij hebben een zoon van nu 13, die ook al veel donker haar op zijn benen heeft. Hij zegt dat er geen gymles voorbij gaat zonder dat hij daar commentaar op krijgt. Krijgt ook te horen dat ie zijn benen moet scheren. Dat vind ik dus echt sneu en ook raar. Er wordt te spastisch gedaan over haargroei bij jongens/mannen. Het hoort toch gewoon bij volwassen worden/zijn?
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
12-06-2018 23:41
Ik snap dan weer niet hoe rughaar, dat daar gewoon groeit, onverzorgd zou zijn.

Maar goed, ik vind het dus net als Lot heerlijk, om lekker doorheen te aaien. Zowel op borst, buik als rug.

Dat doe ik liever bij de kat :D
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik was er nooit fan van, tot ik verliefd werd op een heel harige man, die los van dat haar ook echt een plaatje was. Bij mijn ex was ik ook helemaal gek op zijn 'vacht': mooi mannelijk borsthaar maar niet te veel of te ontstuimig. Ja, ik hou er van. Lekker mannelijk.
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
12-06-2018 23:47
Ik vind borsthaar niks. Ik knap daar heel erg op af. Ik vind dat heel vies, niet hygiënisch.
Leg dat eens uit alsjeblieft? Waarom niet hygiënisch? als de beste man (zomaar een man) zich dagelijks doucht, of niet zelfs, waarom zou dat dan niet hygiënisch zijn?
Ik hou niet zo van weelderig borsthaar en nog minder van stekelig (onder)rughaar, maar de neiging van sommige mannen om sommige lichaamsdelen kaal te scheren vind ik ook niets. Van die slappe kale ballen, brrrr.
Gisselle schreef:
13-06-2018 00:13
Leg dat eens uit alsjeblieft? Waarom niet hygiënisch? als de beste man (zomaar een man) zich dagelijks doucht, of niet zelfs, waarom zou dat dan niet hygiënisch zijn?
Even offtopic, dit doet me denken aan dat topic waarin beschreven werd dat haar man beestjes in zijn borsthaar had en wat die dingen konden zijn. :D
Alle reacties Link kopieren
MissMagicx schreef:
13-06-2018 00:23
Even offtopic, dit doet me denken aan dat topic waarin beschreven werd dat haar man beestjes in zijn borsthaar had en wat die dingen konden zijn. :D

:HA: Dank je, heb even gelachen, dat had ik echt nodig.
nounou
Sinds wanneer is lichaamshaar niet hygiënisch? Daargelaten dat ik een tapijt echt niet fijn zou vinden, zou ik er een man niet op afwijzen. Mijn man heeft drie borstharen en dat is prima, eigenlijk niet echt iets om over na te denken.
Gisselle schreef:
13-06-2018 00:13
Leg dat eens uit alsjeblieft? Waarom niet hygiënisch? als de beste man (zomaar een man) zich dagelijks doucht, of niet zelfs, waarom zou dat dan niet hygiënisch zijn?
Ik denk dat het net als okselhaar ook lichaamsgeurtjes kan vasthouden.

Ik val zelf niet op behaarde mannen, ik heb liever weinig tot geen borsthaar. Ik vind het maar niks en lijkt me ook een grote zweetbende als je seks hebt.
MissMagicx schreef:
13-06-2018 00:23
Even offtopic, dit doet me denken aan dat topic waarin beschreven werd dat haar man beestjes in zijn borsthaar had en wat die dingen konden zijn. :D
Brrr...krijg hier spontaan jeuk van.
Alle reacties Link kopieren
Lichaamshaar boeit me niet, het ligt er aan hoe de vent is.

Een snor en een baard vind ik dan weer niks, dat vind ik niet lekker zoenen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind hele behaarde mannen niet zo aantrekkelijk. Ik moet niet het gevoel krijgen dat ik met een aap in bed lig. Ik vind het fijn als een man zijn oksel en schaamhaar af scheert. Baarden en snorren vind ik nog een grotere afknapper dan lichaamshaar.
Alle reacties Link kopieren
Soms wel; door de uitzondering denk ik.

Als je tien behaarde mannen hebt gehad dan ziet die enkele kale er heel anders uit en voelt ook heel anders. Dat geeft dus een aparte ervaring die hoe dan ook anders en nieuw is.

Allemaal theoretisch hoor. Als je piepjong bent dan heb je felle afkeren die ook bij je nieuwe identiteit horen. Je haat wat niet in je oh zo belangrijke image te pas komt. Later ben je veel meer geneigd om te proberen. Who cares? :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
13-06-2018 07:39
Baarden en snorren vind ik nog een grotere afknapper dan lichaamshaar.
Die vind ik pijn doen en erg afleiden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zwaar behaard is goud waard :heart:

Rug liever niet en oksels en schaamstreek mag best getrimd. Maar zo'n kaal jongensborstje. Nah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven