Op welke leeftijd waren jullie ontmaagd?

13-06-2018 15:22 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enige tijd ben ik mij steeds meer gaan afvragen naar het seksleven in het algemeen en zo ook bij anderen. Ik ben nu 24 en op een leeftijd waar ik het gewoon met vriendinnen over kan hebben.

Nu weet ik dat ik zelf heel jong seksueel actief was. Was zelf op het moment 14jaar en hij 19jaar. Nu zat ik ook al heel vroeg in de puberteit, zo kreeg mijn menstruatie bijvoorbeeld toen ik 11jaar was. Alles was dan ook snel ''gevormd''. Nu denk ik wel dat ik langer zou hebben gewacht had ik een vader figuur in mijn leven gehad hebben. Ik snakte en was ook erg nieuwsgierig naar het andere geslacht omdat ik daar thuis geen aandacht van kreeg. Ben alleen met mijn moeder opgegroeid. Herkennen andere zich hierin? En op welke leeftijd was dat bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
12
Alle reacties Link kopieren
10
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Zinloos topic
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
15-06-2018 00:50
10
Uh, wat?
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
17, bijna 18
Alle reacties Link kopieren
19
Alle reacties Link kopieren
Ik was zeventien. En het was een ramp. Eigenlijk heb ik mezelf ontmaagd, met een man die niet wilde. Eh... gênant, haha. Maar erg lang heb ik er gelukkig niet mee gezeten. Maar als ik nu terug kijk... :nope:
Alle reacties Link kopieren
De_Cynicus schreef:
24-06-2018 17:03
Uh, wat?

Een paar postings terug zegt hij/zij 36. Niet op letten dus.
Alle reacties Link kopieren
20, met een meisje.. Wist niet wat me overkwam.
Ik likken (want das wat je in de filmpies ziet) en het was ranzig, dus ging al snrl over naar mn vingers..
Zij had al veel meer ervaring maar ze deed gewoon in 1x 3 vingers keihard in me. Deed ontzettend pijn.
Overigens in die relatie geen enkele orgasme gehad.. Zij wel.

Mn 2e relatie leerde ik wat meer wat sex was.
Dat meisje was veel rustiger. En zelf een maagd. En nu zijn we saampjes aan het uitzoeken wat we beiden lekker vinden
3-HAVO, 14 jaar
Alle reacties Link kopieren
Jaditismijnnaamniet als ik het goed begrijp op je 17e een lesbische ervaring en voor jou pijnlijk en niet fijn en zij kreeg orgasmes maar ik vraag mij af dat zij als meisje dan toch voelt om tot een orgasme te komen en dan hetzelfde bij jou kon doen ? Ik heb daar zelf geen ervaring mee maar dat lijkt mij dan

Wat je hier leest ontmaagd met 10 en 12 jaar,weet niet of dat vrijwillig was maar toch echt niet normaal....
Alle reacties Link kopieren
14..
Op Mn 17e verjaardag
Ik was bijna 17
Alle reacties Link kopieren
WoepWoep schreef:
18-08-2018 17:29
Jaditismijnnaamniet als ik het goed begrijp op je 17e een lesbische ervaring en voor jou pijnlijk en niet fijn en zij kreeg orgasmes maar ik vraag mij af dat zij als meisje dan toch voelt om tot een orgasme te komen en dan hetzelfde bij jou kon doen ? Ik heb daar zelf geen ervaring mee maar dat lijkt mij dan

Wat je hier leest ontmaagd met 10 en 12 jaar,weet niet of dat vrijwillig was maar toch echt niet normaal....
Hier de 12: geheel vrijwillig met mijn eerste vriendje met wie ik toen al een paar jaar verkering had. Ja, het is jong. Maar het was absoluut geen ontprettige ervaring en nooit spijt gehad.
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
13-06-2018 15:44
Op me 15e door een man van 32
Wilden jullie dat allebei?
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
13
16, door een man van 30. Was echt heel erg leuk.

Eerste keer seks met een meisje was ook op mijn 16e, zij was ook 16.

Maar dat was niet tegelijkertijd hoor, zo erg was ik nou ook weer niet.
17. Vriendje was ook 17.


Te ranzig, al die mannen van in de dertig die tienermeisjes ontmaagden. Echt gadverdamme. Smeerlappen. Als een man die ik ken dat zou doen... ik zou de politie bellen.
Alle reacties Link kopieren
Het zou toch zó aangenaam zijn als de volwassen vrouwen die zeggen dat het wél leuk en níet erg was op jonge leeftijd met een leeftijdsverschil eens serieus genomen zouden worden.

Dat 'bah' en 'ieuw' gaat ook vervelen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik was net 17 en hij 18.
Zelf maakte ik er niet zo'n ding van, hik wel helaas. Volgens hem was ik nu voor de rest van mijn leven aan hem verbonden, zouden we gaan trouwen etc etc.
Ik heb het snel daarna uitgemaakt
Erger u niet, verwonder u slechts!
MiniMe3 schreef:
19-08-2018 00:54
17. Vriendje was ook 17.


Te ranzig, al die mannen van in de dertig die tienermeisjes ontmaagden. Echt gadverdamme. Smeerlappen. Als een man die ik ken dat zou doen... ik zou de politie bellen.
Je moet er maar druk mee zijn zeg. De politie doet trouwens niks hoor, aan een zestienjarige die zich geheel vrijwillig en vol vreugde laat ontmaagden door een meneer van 30.
Alle reacties Link kopieren
MiniMe3 schreef:
19-08-2018 00:54
17. Vriendje was ook 17.


Te ranzig, al die mannen van in de dertig die tienermeisjes ontmaagden. Echt gadverdamme. Smeerlappen. Als een man die ik ken dat zou doen... ik zou de politie bellen.
Dat heet ‘geil’
Ik was 15, vriend 21
Alle reacties Link kopieren
47
Ik ben nog maagd (42).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven