Op welke leeftijd waren jullie ontmaagd?

13-06-2018 15:22 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enige tijd ben ik mij steeds meer gaan afvragen naar het seksleven in het algemeen en zo ook bij anderen. Ik ben nu 24 en op een leeftijd waar ik het gewoon met vriendinnen over kan hebben.

Nu weet ik dat ik zelf heel jong seksueel actief was. Was zelf op het moment 14jaar en hij 19jaar. Nu zat ik ook al heel vroeg in de puberteit, zo kreeg mijn menstruatie bijvoorbeeld toen ik 11jaar was. Alles was dan ook snel ''gevormd''. Nu denk ik wel dat ik langer zou hebben gewacht had ik een vader figuur in mijn leven gehad hebben. Ik snakte en was ook erg nieuwsgierig naar het andere geslacht omdat ik daar thuis geen aandacht van kreeg. Ben alleen met mijn moeder opgegroeid. Herkennen andere zich hierin? En op welke leeftijd was dat bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
14.
En ik heb een heel normale en gelukkige jeugd gehad....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
15 met mijn eerste vriendje (16) die zelf ook nog maagd was.
Alle reacties Link kopieren
17. Had veel eerder gewild, maar de vriendjes waren te braaf. :proud:
Alle reacties Link kopieren
13 en nee,was niet fijn. Hij was 25 en hardhandig. Werden nog bijna betrapt door zijn hospita...Daarna gelijk uit zijn buurt gebleven!
Ik was 18, maar als ik het allemaal over mocht doen zou ik willen dat het met mijn huidige relatie was (inmiddels 5 jaar later nu).

Persoonlijk vind ik het juist mooi dat mensen op latere leeftijd hun eerste keer seks hebben, tegenwoordig is een leeftijd van 12-13 normaal. I can't understand!
Net 16 dacht ik. Weet het niet precies
14. Hij was 18 en had al seks gehad met zijn ex.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf niet ontmaagd, maar m'n dochters wél. De oudste 2 op hun 15e, met vast vriendje en verkering. Jongste was 14 met 'n flow. En ze hebben mij als vaderfiguur. Heb ze wel altijd van alles uitgelegd, vrnl dingen als zoek 'n beschaafde knaap, zo een die de deur open houdt voor je. Uiteindelijk kiezen ze toch zelf.
.
Manlief schreef:
26-12-2018 19:52
Ik ben zelf niet ontmaagd, maar m'n dochters wél.
Dat kan niet :P
fluttershy schreef:
26-12-2018 21:20
Dat kan niet :P
Dat kan wel, als een andere man zijn dochters heeft verwekt en hij ze heeft aangenomen als de zijne. Je krijgt dan wel een hele bijzondere relatie als vader met de moeder. Die kan dan niet van de echte genieten met haar man, omdat ze hem dan alsnog ontmaagd. En dat kan niet want dan klopt de bewering van Manlief niet meer.
Alle reacties Link kopieren
17, bijna 18. Hij was toen 19, bijna 20. Nu (12 jaar later) zijn we al een tijdje getrouwd
Doortjemarie schreef:
05-11-2018 09:00
13 en nee,was niet fijn. Hij was 25 en hardhandig. Werden nog bijna betrapt door zijn hospita...Daarna gelijk uit zijn buurt gebleven!
Ocharme! Zo jong nog en hij bijna dubbel zo oud... Niemand verdient dit.
Alle reacties Link kopieren
ik was 19
25
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter was 14 en geen gekke relatie met haar pap en mam hoor...Ik was 17...ben met hem getrouwd
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik was 14 met een veel oudere tante die kwam oppassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven