Anaal lukt niet

15-06-2018 19:01 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil weten hoe anale seks voelt voor hem bij mij en ik ben er wel nieuwsgierig na. We hebben nu al drie pogingen gedaan. Hij had een goede erectie en we gebruikte veel glijmiddel. Maar het ‘past’ gewoon niet. Wat doen we verkeerd? Wat is het beste standje hiervoor?
Een beetje tegendruk geven
Alle reacties Link kopieren
Nieuwsgierig na wat?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
15-06-2018 19:05
Nieuwsgierig na wat?
Na drie mislukte pogingen?
Alle reacties Link kopieren
De reden dat het niet lukt is waarschijnlijk omdat je te gespannen bent. Je lichaam zegt Nee tegen iets wat je je hebt laten aanpraten maar wat je blijkbaar helemaal niet wil.
Alle reacties Link kopieren
Eloa schreef:
15-06-2018 19:01
Mijn man wil weten hoe anale seks voelt voor hem bij mij en ik ben er wel nieuwsgierig na. We hebben nu al drie pogingen gedaan. Hij had een goede erectie en we gebruikte veel glijmiddel. Maar het ‘past’ gewoon niet. Wat doen we verkeerd? Wat is het beste standje hiervoor?
Kun je het niet een keer andersom doen? Jij de drukker, hij de bukker. Kan me niet voorstellen dat hij het daarna nog een keer vraagt. :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor ik wil dit ook. En misschien doen we gewoon iets verkeerd. Verkeerd standje ofzo. Dus ik hoor graag tips en geen rare reacties of wat dan ook.
werkt je google niet?
Alle reacties Link kopieren
Het zou moeten kunnen passen. Maar ben je gespannen? Als je te gespannen bent gaat het ook lastig.
Het is ook bedoeld om te poepen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan hij het eerst voor bewerken met een vinger ofzo. Of een buttplug.

Verder zal je heel goed moeten ontspannen, je kan er een glaasje wijn bij nemen als je daardoor meer kan ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
Vinger gaat wel. Alleen zijn penis dus niet.
Gewoon niet meer doen is ook een optie.
Eloa schreef:
15-06-2018 19:26
Vinger gaat wel. Alleen zijn penis dus niet.
dan moet hij een vingerhoedje om zijn eikel doen waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Achterlangs, op zn hondjes. Jezelf vaginaal stimuleren en rustig aan erin. Dan past ie heus wel :-D
Wat een gezeur hier. Als dat mens dat nou toch graag wil.

Voor mij hoeft het ook niet hoor, één keer geprobeerd en het deed zeer. Maar ik zie geen reden om flauwe opmerkingen te gaan maken tegen mensen die blijkbaar meer doorzettingsvermogen hebben dan ik.
Alle reacties Link kopieren
Kennelijk sta je er letterlijk toch minder voor open dan je dacht.
Toen ik de topic titel las dacht ik: nou en, dan doe je het toch niet. Wat is dat toch tegenwoordig dat iedereen zo nodig anaal moet?
.
Alle reacties Link kopieren
Je moet het zelf ook willen, anders lukt het niet.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de normale reacties.

Ik ga verder wel rondkijken op Google. Normaal reageren kan hier schijnbaar niet.
anoniem_360911 wijzigde dit bericht op 15-06-2018 19:33
4.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 19:31
Wat een gezeur hier. Als dat mens dat nou toch graag wil.

Voor mij hoeft het ook niet hoor, één keer geprobeerd en het deed zeer. Maar ik zie geen reden om flauwe opmerkingen te gaan maken tegen mensen die blijkbaar meer doorzettingsvermogen hebben dan ik.
Ik vind het ook flauw. Altijd bij topics over anaal zo te reageren. Zat mensen die het wel fijn vinden, lekker belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Eloa schreef:
15-06-2018 19:32
Bedankt voor de normale reacties.

Ik ga verder wel rondkijken op Google. Normaal reageren kan hier schijnbaar niet.
Succes met forceren.
.
Alle reacties Link kopieren
Eloa schreef:
15-06-2018 19:32
Bedankt voor de normale reacties.

Ik ga verder wel rondkijken op Google. Normaal reageren kan hier schijnbaar niet.
Mijn reactie was een serieuze suggestie.
Alle reacties Link kopieren
_Monti_ schreef:
15-06-2018 19:32
Ik vind het ook flauw. Altijd bij topics over anaal zo te reageren. Zat mensen die het wel fijn vinden, lekker belangrijk.
Zo reageren mensen vaak op dingen die ze ''niet normaal'' vinden. Ik vind het ook nergens op slaan. Dat je het niet normaal vindt en zelf niet wil is prima, maar als TO dat nou wil.. zeg dan gewoon niks.
_Monti_ schreef:
15-06-2018 19:34
Mijn reactie was een serieuze suggestie.
Absoluut. Tegendruk werkt ook als je voor het eerst een tampon inbrengt en dat eng vindt.
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
15-06-2018 19:34
Zo reageren mensen vaak op dingen die ze ''niet normaal'' vinden. Ik vind de reacties ook nergens op slaan. Dat je het niet normaal vindt en zelf niet wil is prima, maar als TO dat nou wil.. zeg dan gewoon niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven