Help Ik weet niet wat ik moet doen....

16-06-2018 00:41 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2018 12:40
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
Oost... west... incest is best... doe mijn volk uit Groningen de groeten :proud:
Alle reacties Link kopieren
Het is echter natuurlijk niet alleen mijn vader mijn moeder is net zo verschikkelijk. Schijnbaar toen mijn moeder op vakantie alleen was is zij vreemd gegaan en mijn vader die hier in NL bleef wilde op de koffie bij mijn zus en afspreken en meer...
ik zeg....verplaatsen naar psyche, relaties of de trollpijlerT
Ben je er weer?
Alle reacties Link kopieren
Verhuizen naar het buitenland ver weg van wat je stabiele basis hoort te zijn.
Hier hoef je niet meer voor om de tafel
Alle reacties Link kopieren
Praat hier anders even verder. overig/trollen-op-dit-forum/list_messages/412555
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Voor de duidelijkheid: je vader is de stiefvader van je zus en haar moeder jouw stiefmoeder? En hoe oud was je vader en halfzus 30 jaar geleden?
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat je moeder is vreemd gegaan op vakantie dan? En dat je vader bij je zus stond te leuren? Hebben jullie dan geen geheimen voor elkaar binnen de familie ?
Wat een onduidelijk verhaal.

Je vader is seksueel geinteresseed in de dochter van zijn vrouw (niet zijn dochter). De vrouw van deze geile man is de moeder vn TO.

Volgens mij zit het zo..?

Je hebt het over zaken van meer dan 30 jaar geleden, ik neem aan dat jullie allemaal 50+ zijn.

Mijn advies: laat gaan, jouw zus kan dit prima oplossen op die leeftijd.
Mijn_naam schreef:
16-06-2018 00:46
Oost... west... incest is best... doe mijn volk uit Groningen de groeten :proud:
Goude eerste reactie waar ik dubbel van heb gelegen! :rofl:

On topic: wat een vaag verhaal. Te complex voor een forum. Wat denk je ermee te bereiken? Zeker als je al op leeftijd bent had ik andere kanalen gezocht om advies in te winnen.
Alle reacties Link kopieren
Het kan allemaal in Volendam!

Het is een wat warrig verhaal, maar als ik het goed begrijp geilt je vader op je zus. Misschien die naaktfoto van je zus geven als vaderdagcadeau? Goedkope oplossing, iedereen blij.
Verdeel en heers.
Alle reacties Link kopieren
Meesterkees schreef:
16-06-2018 09:46
Goude eerste reactie waar ik dubbel van heb gelegen! :rofl:

On topic: wat een vaag verhaal. Te complex voor een forum. Wat denk je ermee te bereiken? Zeker als je al op leeftijd bent had ik andere kanalen gezocht om advies in te winnen.
Vaag verhaal, begrijpelijk. Ik probeerde alles in een laptekst te stoppen
Na ja, op leeftijd ik ben 24 jaar en mijn zus is 47 jaar.
Mijn moeder is 64 en mijn vader 49....
Vandaar al die leeftijds verschillen...
Alle reacties Link kopieren
OliebolmetKrenten schreef:
16-06-2018 05:03
Voor de duidelijkheid: je vader is de stiefvader van je zus en haar moeder jouw stiefmoeder? En hoe oud was je vader en halfzus 30 jaar geleden?
Mijn vader is de stiefvader van mijn zus. Haar moeder is ook mijn moeder,

Ik ben 24 jaar
Mijn vader is nu 49
Mijn zus 47
Mijn moeder 64
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
16-06-2018 06:22
Hoe weet je dat je moeder is vreemd gegaan op vakantie dan? En dat je vader bij je zus stond te leuren? Hebben jullie dan geen geheimen voor elkaar binnen de familie ?
Er zijn vele geheimen binnen dit familie waar ik gisteren het meest ben achtergekomen. Ik ben de jongste van alle waarbij ik de meeste verhalen dan hoor omdat ik dan 5 jaar pas was of er nog niet was . Hoe weet ik dat mijn moeder is vreemd gegaan doordat mijn vader en moeder ruzie hadden en hij een foto van haar te voor schijn haalde waarbij dat duidelijk zichtbaar was.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
16-06-2018 04:33
Praat hier anders even verder. overig/trollen-op-dit-forum/list_messages/412555
Dit verhaal is schijnbaar zo vaag en fucked up dat ik niet serieus genomen word.......heb voor het eerst een account aangemaakt ergens dan ook op een forum om dit te delen. Ik snap dat je me aanziet als een trol.
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
16-06-2018 04:06
Verhuizen naar het buitenland ver weg van wat je stabiele basis hoort te zijn.
Hier hoef je niet meer voor om de tafel
Is iets dat ik graag zou willen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven