Huilen na orgasme..

17-06-2018 16:22 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey vrouwen, en misschien mannen :)

Ik ben een vrouw van 28 en heb een relatie met een geweldige vriend van 30.
Afgelopen week hadden we na een stressvolle week weer eens seks. Dit ging er aardig heftig aan toe en ben ook nog nooit ze heftig klaargekomen. Ik voelde het orgasme door mijn hele lichaam gaan en heb ook moeten vragen of hij wilde stoppen, zo heftig. Na het orgasme moest ik ook even op adem komen en moest toen ook opeens huilen. Dit vond ik zo raar en mijn vriend schrok ook een beetje. Ik had helemaal geen pijn ofzo, dus ik weet ook niet waarom ik moest huilen. Mijn vriend heeft me toen wel heel lief getroost en me een knuffel gegeven, maar ik weet nog steeds niet waarom ik moest huilen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of ben ik de enige die dit heeft?

Alvast bedankt

xoxox
Ja natuurlijk, gebeurt mij best regelmatig als het er heftig aan toe gaat. Heerlijk. Is gewoon ontlading van je lichaam. Net zoals dat ik kan gaan schokken, of de slappe lach krijg en huil tegelijk. Ik geniet er maar van :)
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, is mij ook wel eens gebeurd. Niks ernstigs hoor, gewoon totale ontlading na veel stress.

Alle reacties Link kopieren
Lijkt me dezelfde reactie als huilen bij een zielige film, of huilen van ontroering, niks geks volgens mij.
die ik wilde bestaat al...
Zoals gezegd wordt; ontlading. Orgasme is vaak pure ontspanning, je lichaam kan daardoor de emoties loslaten. Heerlijk!
Ja hoor gebeurd regelmatig. Gewoon ontlading, en heerlijk om op dat moment lekker te knuffelen. Laat je lekker gaan en laat het los.
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb ik ook af en toe, niks om je zorgen over te maken.
Als de seks een beetje richting BDSM ging kan het dat er diepere gevoelens bij je zijn aangesproken, en daar kun je erna wat emotioneler van zijn.

Hier is een ouder topic over emotioneel zijn na vrijen relaties/emotioneel-tijdens-na-vrijen-n ... ges/210568
zazamaenade wijzigde dit bericht op 17-06-2018 17:02
26.03% gewijzigd
nounou
Mijn vrouw valt soms volledig weg bij een orgasme. Er komt een hoop vrij bij een orgasme.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar! Dat is gewoon de spanning die eruit komt
Alle reacties Link kopieren
Is me een paar keer overkomen bij verschillende dames.
-
Nee hoor, heb ik ook wel eens gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven