Bij ontmaagding ( voor beide ) vrouw huilen

18-06-2018 18:18 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mij toch afvraag

In mijn puberjaren leerde ik me eerste echte vriendin kennen.
We waren allebei relatief jong rond de 15/16, we mochten dus van beide ouders bij haar slapen na een aantal weken.
Op deze avond hebben wij voor de eerste keer seks gehad, voor zowel haar als mij de aller eerste keer.
Ze moet op een gegeven moment huilen, waarna we stopte ik wilde natuurlijk weten wat er was ze zei toen dat er niks was.
Ik weet dat we die zelfde avond de seks toch een soort van goed hebben afgesloten.
Eigenlijk vanaf de dag daarna heb ze nooit meer gehuild en hebben we heel veel en goede seks gehad. ( 2 jaar knipperlicht achtige relatie)
Het is toch ook een aantal keren uit geweest tussen door en kwamen toch altijd weer bij elkaar. Het is inmiddels al wel een jaar of 9 uit, en toch vraag ik me nog steeds af wat dit had kunnen zijn.
we hebben zelfs nog 1x seks gehad toen het al definitief uit was op haar verzoek.
Ik voel me er soms wat ongemakkelijk bij het idee dat ze er misschien nu over na denkt en het als een vervelende ervaring ziet.
Ik snap dat niemand kan zeggen wat er was, maar gebeurt dit vaker?
anoniem_371461 wijzigde dit bericht op 26-06-2018 17:36
12.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Huilen doe je toch niet alleen omdat je iets vervelend vind? Misschien was ze gewoon heel verrukt, verrast, geëmotioneerd, ontladen etc etc. Je kunt om allerlei redenen huilen.
Dat is gewoon ontlading en dat is juist positief.

Gebeurt wel vaker hoor. Bij mij soms ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook altijd aan m'n exen denken wanneer ik een tijdje droog sta.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
is het hek weer open?

Je hebt haar tijden sde sex toch gevraagd of er wat was en ze zgt van niet.
Dus maak je niet druk.
Get over with it
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
18-06-2018 18:22
Ik ga ook altijd aan m'n exen denken wanneer ik een tijdje droog sta.
;-))
Alle reacties Link kopieren
Je voelt jezelf wel heel speciaal als je denkt dat ze na al die jaren nog in haar maag zit met jullie eerste keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat een vriendin van mij huilde na de eerste keer. Vertelde ze op een avond vol ontboezemingen. Kwam omdat zij eigenlijk niet wilde. Hij aandrong, zij spijt had.
Nog jaren met hem samen geweest trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gehuild tijdens mijn ontmaagding. Van spanning en angst. Het deed ook wel een beetje pijn. Ik denk er niet met plezier op terug, maar wel met begrip voor mezelf. Ze is nu volwassen he? Ze heeft het vast wel weten te verwerken.
Alle reacties Link kopieren
saintjeisanoniem schreef:
18-06-2018 18:33
Je voelt jezelf wel heel speciaal als je denkt dat ze na al die jaren nog in haar maag zit met jullie eerste keer.
In me maag er mee zitten is denk een te groot woord.
Alle reacties Link kopieren
Toekomstvader schreef:
18-06-2018 18:39
In me maag er mee zitten is denk een te groot woord.
Het zit op een andere plek?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-06-2018 18:33
Ik weet dat een vriendin van mij huilde na de eerste keer. Vertelde ze op een avond vol ontboezemingen. Kwam omdat zij eigenlijk niet wilde. Hij aandrong, zij spijt had.
Nog jaren met hem samen geweest trouwens.
Spijt kan ik in bepaalde zin wel begrijpen, maar wie zegt dat die jongen aandrong dat zijn dan weer haar woorden.
Alle reacties Link kopieren
Toekomstvader schreef:
18-06-2018 18:43
Spijt kan ik in bepaalde zin wel begrijpen, maar wie zegt dat die jongen aandrong dat zijn dan weer haar woorden.

Want jij weet wel beter :wtf:
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
18-06-2018 18:58
Want jij weet wel beter :wtf:
Nee tuurlijk, met plaatsvervangende verontwaardiging namens die vrouw die het zelf liet gebeuren ben je zelf boven elke verdenking verheven. Die krans voor jou gaat komen hoor, het is slechts een kwestie van tijd! :thumbsup:
anoniem_370120 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 19:14
0.60% gewijzigd
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
18-06-2018 18:58
Want jij weet wel beter :wtf:
Nee zeker niet, maar dit word wel vaak gezegt dat de man/jongen aandrong, zijn schuld blabla, Maar wel nog jaren een relatie hebben, dat vind ik dan wel weer raar als je beweerd dat hij aandrong.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
18-06-2018 19:02
Nee tuurlijk, met plaatsvervangende verontwaardiging namens die vrouw het zelf liet gebeuren ben je zelf boven elke verdenking verheven. Die krans voor jou gaat komen hoor, het is slechts een kwestie van tijd! :thumbsup:
Hap Afbeelding

Ik vond het wat wonderlijk dat TO de ervaring van de vriendin in het verhaal van Lilalinda relativeert. Het gaat niet over hem.
Lilalinda zal er zelf wat meer over kunnen zeggen, misschien ;-D
nounou
Toekomstvader schreef:
18-06-2018 19:06
Nee zeker niet, maar dit word wel vaak gezegt dat de man/jongen aandrong, zijn schuld blabla, Maar wel nog jaren een relatie hebben, dat vind ik dan wel weer raar als je beweerd dat hij aandrong.
Hij kan haar op dat moment over haar grens gepushed hebben in zijn geiligheid, maar blijkbaar is ze daar overheen gestapt, aangezien ze nog jaren samen zijn geweest. Ik denk dus dat het meer onhandigheid van hem was dan puur naar gedrag.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
18-06-2018 19:07
Hap Afbeelding
Tuurlijk.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Toekomstvader schreef:
18-06-2018 19:06
Nee zeker niet, maar dit word wel vaak gezegt dat de man/jongen aandrong, zijn schuld blabla, Maar wel nog jaren een relatie hebben, dat vind ik dan wel weer raar als je beweerd dat hij aandrong.

Dat kan je raar vinden, maar dingen zijn vaak niet zo simpel in dit soort zaken. Er zijn nog steeds, in 2018, meiden die qua seks dingen doen die ze eigenlijk niet willen. Dat is niet de schuld van de jongen, tenzij hij geweld gebruikt, maar het is wel treurig.

Dat je vriendin destijds huilde kan ook uit emotie, ontroering zijn geweest, dus juist omdat ze gelukkig was.
Wanneer jullie twee jaar goede seks hebben gehad zou ik me niet meer druk maken over die eerste keer. Je komt er ook niet meer achter, dus je kwelt jezelf nodeloos, zou ik zeggen.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Toekomstvader schreef:
18-06-2018 19:06
Nee zeker niet, maar dit word wel vaak gezegt dat de man/jongen aandrong, zijn schuld blabla, Maar wel nog jaren een relatie hebben, dat vind ik dan wel weer raar als je beweerd dat hij aandrong.
Is dat je zorg? Dat jouw ex denkt dat jij je hebt opgedrongen aan haar? Of heb je zelf stiekem de angst/het vermoeden dat je teveel gepusht zou hebben?



Kijk, een tienermeisje kan kwetsbaar zijn, en gepusht worden door een vriendje verder te gaan, en uit schaamte/schuld besluiten toch maar ontmaagd te worden.
Ondanks dat ze eigenlijk niet wil, besluit ze het toch maar te doen, voor hem. Dit is iets wat ongetwijfeld vaak voorkomt. Zo ging het bij mij.

Ik denk dat seks een belangrijk onderwerp is om al vanaf zeer jonge leeftijd te bespreken met je kinderen. Grenzen herkennen, grenzen aan durven geven, nee kunnen zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Toekomstvader schreef:
18-06-2018 18:43
Spijt kan ik in bepaalde zin wel begrijpen, maar wie zegt dat die jongen aandrong dat zijn dan weer haar woorden.
Ja, dat zijn haar woorden. Zo heeft zij het ervaren.
Maar je voelt je blijkbaar aangesproken, je vermoedt dat dit bij je ex ook meespeelde?
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
18-06-2018 20:23
Is dat je zorg? Dat jouw ex denkt dat jij je hebt opgedrongen aan haar? Of heb je zelf stiekem de angst/het vermoeden dat je teveel gepusht zou hebben?



Kijk, een tienermeisje kan kwetsbaar zijn, en gepusht worden door een vriendje verder te gaan, en uit schaamte/schuld besluiten toch maar ontmaagd te worden.
Ondanks dat ze eigenlijk niet wil, besluit ze het toch maar te doen, voor hem. Dit is iets wat ongetwijfeld vaak voorkomt. Zo ging het bij mij.

Ik denk dat seks een belangrijk onderwerp is om al vanaf zeer jonge leeftijd te bespreken met je kinderen. Grenzen herkennen, grenzen aan durven geven, nee kunnen zeggen.

Voor mij was het evengoed de eerste keer, netzo spannend als voor haar denk ik. Ik weet zeker dat er geen gepush is geweest. Maar dat ze even moest huilen is me gewoon altijd bij gebleven en ik daar nooit een duidelijk antwoord op gehad heb, en nooit zal krijgen 😅 kijk ik zou het niet tof vinden als ik achteraf hoor dat ze het negatief heeft ervaren of iets, dan had ik dat graag zelf gehoord op het moment van, plaats van er is niks, dan in “mijn” geval kan ik er ook niks aan doen.
Hou was ze na het huilen? Van slag, boos, afstandelijk of gewoon zichzelf?

Het kan namelijk gewoon ontlading van alle emoties en spanningen zijn.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
18-06-2018 21:02
Hou was ze na het huilen? Van slag, boos, afstandelijk of gewoon zichzelf?

Het kan namelijk gewoon ontlading van alle emoties en spanningen zijn.
Gewoon zich zelf zo ver ik me kan herinneren, gewoon lekker tegen elkaar aan geslapen dat kan in me wel herinneren.
Ik weet dat we de dag er na weer seks hadden, endat er toen eigelijk helemaal niks aan de hand was, het hek was van de dam om het zo maar te zeggen 🤣
Toekomstvader schreef:
18-06-2018 21:17
Gewoon zich zelf zo ver ik me kan herinneren, gewoon lekker tegen elkaar aan geslapen dat kan in me wel herinneren.
Ik weet dat we de dag er na weer seks hadden, endat er toen eigelijk helemaal niks aan de hand was, het hek was van de dam om het zo maar te zeggen 🤣
Oh dan zou ik me totaal niet druk maken. De ene persoon ontlaadt zich dan in tranen en de andere persoon doet dat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven