Is een ruimdenkende date een pré?

19-06-2018 17:00 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik date al een 5 maanden met een leuke man, waarvan ik de indruk had dat hij enigszins
ruimdenkend is.
Mijn exen en vorige dates waren verre van ruimdenkend.
Ja, wel veel interesse bij mijn dates voor anaal maar omgekeerd.
Neej.. 'dat is een uitgang' of 'dat is gay!'... :whut: herkenbaar?
Toen ik gisteravond zijn interesse ontdekte, heb ik hem direct gevraagd of hij bi is.
Vooroordeel maar toch direct checken.! Wat hij gelukkig niet is. :-)
Date alleen met een man die echt voor mij gaat, die niet buiten de deur gaat eten.
Toys zijn voor hem in principe geen probleem, maar ik moet niet met bdsm of andere dingen bij hem
aankomen. Fijn want dit doet mij ook niks.

Naast mannendroom nummer een; een trio met twee vrouwen wil hij prostaat orgasme,
zo'n fullbody orgasme eens ervaren.
Na onze date thuis eens ingelezen wat het precies is. Niet op een
sm-achtige manier meer sensueel zou ik er geen problemen mee hebben als het onze relatie verdiept,
verrijkt.

Hoezo zou ik hem dit genot niet gunnen, als het zoals ik op het internet las hem er een intense plezier mee doe. Iets met de prostaat...
Het is intrigerend om de 'normale' rollen af en toe om te draaien. Te geven i.p.v. te ontvangen.
Indruk dat hij hierdoor ook ervaart hoe het is, hij tijdens het penetreren beter aanvoelt wat
aandachtspunten zijn, wat goed voelt en wat no-go's zijn.
Wie weet gaan we als het ons bevalt, shoppen voor zo'n voorbinddildo.

Welk effect heeft het af en toe omdraaien van de rollen in je relatie ?
Het inbrengen van zo'n voorbinddildo in ons spel. Verrijkt dit een relatie ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nooit gezien als omdraaien van de rollen en het helpt hem ook niet een vagina beter begrijpen als dat is wat je hoopt. Samen iets fijns doen verrijkt sowieso de relatie.


Enne... Jij denkt dat heteromannen niet buiten de deur eten :sarcastic:
Ik zou er na vijf maand nog niet aan beginnen. Nog tijd zat om je seksleven iit de sleur te trekken.
Alle reacties Link kopieren
FrauenPower schreef:
19-06-2018 17:00
Neej.. 'dat is een uitgang' of 'dat is gay!'... :whut: herkenbaar?
Neuh niet echt herkenbaar

Wat hij gelukkig niet is
Dat is niet echt ruimdenkend van jou, alsof bi gelijk is aan het nastreven van seks met meerdere personen

Welk effect heeft het af en toe omdraaien van de rollen in je relatie ?
Het inbrengen van zo'n voorbinddildo in ons spel. Verrijkt dit een relatie ?
Ik zie het persoonlijk niet als rollen omdraaien. Ik ben nog steeds gewoon een vrouw als ik het doe.
En als jullie het beiden een leuke idee vinden dan kan het inderdaad verrijkend zijn
Alle reacties Link kopieren
Dus je bent nog maar kort aan het daten, je kent elkaar nauwelijks (want wat is een paar maanden) en hij komt al aan met trio's en fantasieën van zelf gen*kt worden, zodat hij een prostaatorgasme kan bereiken?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-06-2018 17:16
Dus je bent nog maar kort aan het daten, je kent elkaar nauwelijks (want wat is een paar maanden) en hij komt al aan met trio's en fantasieën van zelf gen*kt worden, zodat hij een prostaatorgasme kan bereiken?
Ik wist niet dat er een termijn is waar je je aan moet houden om dot bespreekbaar te maken
Alle reacties Link kopieren
Leesook schreef:
19-06-2018 17:17
Ik wist niet dat er een termijn is waar je je aan moet houden om dot bespreekbaar te maken

Is er ook niet, maar ik zou nogal verbaasd zijn als iemand die ik nog maar koud kende, in de datingfase zeg maar, elkaar nog aftasten en leren kennen in alle facetten, zou komen aanzetten met zijn seksuele fantasieën met anderen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-06-2018 17:19
Is er ook niet, maar ik zou nogal verbaasd zijn als iemand die ik nog maar koud kende, in de datingfase zeg maar, elkaar nog aftasten en leren kennen in alle facetten, zou komen aanzetten met zijn seksuele fantasieën met anderen.
Ah oké, ik zou persoonlijk niet zo verbaasd zijn omdat seksuele interesse delen ook een onderdeel is van elkaar leren kennen
anoniem_368346 wijzigde dit bericht op 19-06-2018 17:31
1.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat moet je met een ruimdenkend iemand als je dat zelf juist niet bent?

Gaat dat niet botsen op termijn?
Je hebt een andere definitie van ruimdenkend dan ik.
Fijn dat jullie in ieder geval goed kunnen praten over wensen en dromen en elkaars wensen vervullen.
Alle reacties Link kopieren
Leesook schreef:
19-06-2018 17:29
Ah oké, ik zou persoonlijk niet zo verbaasd zijn omdat seksuele interesse delen ook een onderdeel is van elkaar leren kennen
Kan. Ik zou dan eerst kijken of we samen dezelfde activiteiten leuk vinden, interesses in dezelfde dingen delen, enz. Common ground vinden, om het maar eens in goed Nederlands (!) te zeggen. Als een date bij mij meteen aankwam met het feit dat hij graag een orgie met meerdere mensen wil hebben en zelf een keer anaal genomen wil worden, zonder dat we het nog over andere dingen zouden hebben gehad, zou ik op zijn zachtst gezegd wat sceptisch zijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-06-2018 17:42
Kan. Ik zou dan eerst kijken of we samen dezelfde activiteiten leuk vinden, interesses in dezelfde dingen delen, enz. Common ground vinden, om het maar eens in goed Nederlands (!) te zeggen. Als een date bij mij meteen aankwam met het feit dat hij graag een orgie met meerdere mensen wil hebben en zelf een keer anaal genomen wil worden, zonder dat we het nog over andere dingen zouden hebben gehad, zou ik op zijn zachtst gezegd wat sceptisch zijn.
Als ze nog geen eerdere gesprekken hebben gevoerd over andere interesses dan vraag ik me wel af wat TO de afgelopen 5 maanden heeft gedaan. Handje vasthouden en stil op een bankje in het park zitten?
Je bent zelf verre van ruimdenkend dus t lijkt me alleen maar handig als je vriend dat ook niet is.
Hoezo gelukkig dat je vriend niet bi is? Neukt dat anders?
Een hetero-man kan en gaat net zo vaak vreemd als een bi-man.
Een vinger of een dildo in je kont is niet gay.
Iets in je kont willen maakt je niet bi of homo.
Er zit nogal een wereld van verschil tussen een vinger in zn kont of neuken met een voorbinddildo.
Ga eerst maar een lezen wat ruimdenkend betekend en kom dan maar eens terug.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-06-2018 17:42
Kan. Ik zou dan eerst kijken of we samen dezelfde activiteiten leuk vinden, interesses in dezelfde dingen delen, enz. Common ground vinden, om het maar eens in goed Nederlands (!) te zeggen. Als een date bij mij meteen aankwam met het feit dat hij graag een orgie met meerdere mensen wil hebben en zelf een keer anaal genomen wil worden, zonder dat we het nog over andere dingen zouden hebben gehad, zou ik op zijn zachtst gezegd wat sceptisch zijn.
Seksuele voorkeuren en fantasieën bespreken vind ik er wel echt bij horen (ongeacht fantasie). Dit is precies wat je zegt, kijken of je dezelfde activiteiten leuk vindt en dezelfde interesses hebt.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
19-06-2018 17:47
Je bent zelf verre van ruimdenkend dus t lijkt me alleen maar handig als je vriend dat ook niet is.
Hoezo gelukkig dat je vriend niet bi is? Neukt dat anders?
Een hetero-man kan en gaat net zo vaak vreemd als een bi-man.
Een vinger of een dildo in je kont is niet gay.
Iets in je kont willen maakt je niet bi of homo.
Er zit nogal een wereld van verschil tussen een vinger in zn kont of neuken met een voorbinddildo.
Ga eerst maar een lezen wat ruimdenkend betekend en kom dan maar eens terug.
Heb voorbinddildo's altijd extreem vreemd gevonden. Zoek dan iemand met een echte l*l, zou ik zeggen. Of bestaan er ook voorbindvagina's?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-06-2018 17:49
Heb voorbinddildo's altijd extreem vreemd gevonden. Zoek dan iemand met een echte l*l, zou ik zeggen. Of bestaan er ook voorbindvagina's?
Dat je het fijn vindt om op een bepaalde manier gestimuleerd te worden betekent niet dat je dan ook meteen seks wil met een man.

Ik ken heel wat lesbische vrouwen met voorbinddildos, maar dat ze penetratie lekker vinden betekent niet dat ze dan maar meteen heteroseksuele seks willen. Of een homoman die 'm graag ergens insteekt naar een vrouw (echte kut) verwijzen... Dat slaat toch ook nergens op?
pejeka schreef:
19-06-2018 17:49
Heb voorbinddildo's altijd extreem vreemd gevonden. Zoek dan iemand met een echte l*l, zou ik zeggen. Of bestaan er ook voorbindvagina's?
Nou, je hebt de fleshlight, dat is een soort nepvagina in een koker (ik verzin dit niet)
Ik denk dat de voorbinddildo is ontstaan toen anale seks bij een man gelijk stond aan homoseksuele gevoelens. Of als “vervanger” voor een penis voor lesbische koppels.
Mijn ding is t niet maar als een ander er blij van wordt, waarom niet.
Ik vind t alleen nogal een dingetje dat de gever niet voelt hoe ver hij/zij gaat en de ander dus behoorlijke pijn kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
19-06-2018 17:55
Dat je het fijn vindt om op een bepaalde manier gestimuleerd te worden betekent niet dat je dan ook meteen seks wil met een man.

Ik ken heel wat lesbische vrouwen met voorbinddildos, maar dat ze penetratie lekker vinden betekent niet dat ze dan maar meteen heteroseksuele seks willen. Of een homoman die 'm graag ergens insteekt naar een vrouw (echte kut) verwijzen... Dat slaat toch ook nergens op?
Ik vroeg het alleen maar, zou toch logisch zijn dat er naast voorbinddildo's dan ook voorbindvagina's zouden bestaan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
19-06-2018 17:58
Ik vind t alleen nogal een dingetje dat de gever niet voelt hoe ver hij/zij gaat en de ander dus behoorlijke pijn kan doen.
Ik heb niet het idee dat het heel veel verschil maakt met anale seks waarbij een man penetreert met zijn pik.
In beide gevallen is glijmiddel een communiceren belangrijk.
Als ik voor mezelf spreek ben ik extreem voorzichtig
Alle reacties Link kopieren
FrauenPower schreef:
19-06-2018 17:00
Toen ik gisteravond zijn interesse ontdekte, heb ik hem direct gevraagd of hij bi is.
Vooroordeel maar toch direct checken.! Wat hij gelukkig niet is. :-)
Date alleen met een man die echt voor mij gaat, die niet buiten de deur gaat eten.
Gelukkig maar, want bi mannen moet je natuurlijk niet willen. Sowieso zijn die altijd ontrouw. :facepalm: :-|
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de OP onhandig geschreven. Ik dacht dat het uitgangspunt was dat jij de ruimdenkende was, die specifiek opzoek is naar mannen die het fijn vinden anaal bevredigd te worden. Maar dan lees ik later dat je anale bevrediging associeert met biseksualiteit en nog moest opzoeken wat een prostaat massage is. Ik heb de OP een paar keer opnieuw moeten inlezen. Je bent dus een ruimdenkende man op seksueel vlak tegengekomen en nu vraag jij je af of dat iets voor je is?

Ik denk dat soort soort zoekt, ruimdenkendheid in een relatie is een pre als je zelf ook ruimdenkende bent. Op seksueel vlak is het weer een pre als je gelijkgestemd bent.
Alle reacties Link kopieren
Beijtje schreef:
19-06-2018 17:30
Wat moet je met een ruimdenkend iemand als je dat zelf juist niet bent?

Gaat dat niet botsen op termijn?
Ai ! ;-D

TO, ik zelf heb ruimdenkende mensen altijd veel leuker en aantrekkelijker gevonden dan 'anderen'.
Vind je dit soort dingen zelf wel opwindend ?
Je kunt het een keertje proberen, maar seks zou geen proefondervindelijke uitdaging moeten zijn, toch ?

Je vooroordeel over bi vind ik wel wat suf hoor, ik ben zelf ook bi maar dat betekent niet dat ik onbevredigd ben wanneer ik alleen met een man vrij.
nounou
Oh ... ik wist niet dat ruimdenkend zijn betekend dat je er voor in bent om alle denkbare standjes en voorkeuren ter wereld een keer te proberen. Dan ben ik niet ruimdenkend, denk ik. Ik vind wel dat iedereen dat lekker zelf mag weten en heb er geen oordeel over.
Leesook schreef:
19-06-2018 18:03
Ik heb niet het idee dat het heel veel verschil maakt met anale seks waarbij een man penetreert met zijn pik.
In beide gevallen is glijmiddel een communiceren belangrijk.
Als ik voor mezelf spreek ben ik extreem voorzichtig
Hm ok, een onterechte aanname dus.
Ik dacht dat t misschien wat “gevaarlijker” is omdat zo’n ding minder meeveert ofzo
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
19-06-2018 18:11
Hm ok, een onterechte aanname dus.
Ik dacht dat t misschien wat “gevaarlijker” is omdat zo’n ding minder meeveert ofzo
Dat zou wel kunnen, ja
Maar bedacht me net ook nog dat je met een voorbinddildo zelf de lichamelijke sensatie niet voelt en dus wat meer rationeel blijft. Dat helpt mogelijk ook nog om niet te enthousiast te worden :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven