Vagina-ontwijkingsgedrag door nieuwe vriend?

19-06-2018 18:56 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ha, sorry voor deze belachelijke titel.

Ik heb een vraag voor de mannen (of vrouwen met dezelfde ervaring) over orale seks en handwerk bij een nieuwe seks partner. Ik heb sinds twee maanden een vriend, maar op het vlak van voorspel gebeurt er (nog?) vrij weinig.
Hij neemt zelf geen initiatief om over te gaan tot orale seks of me zelfs maar wat uitgebreider aan te raken tussen mij benen. Ik doe dat wel bij hem.
Ik vind hem heel erg leuk, maar merk dat ik dit echt mis en zónder begint het nu al een beetje saai te worden.
Ik heb meerdere vriendjes gehad die me wel met plezier aanraakten en oraal bevredigden, uit zichzelf ook. Is dit dan verlegenheid? Zijn er mannen die me hier iets over kunnen vertellen? Ik krijg een beetje de indruk dat hij dat niet graag doet of misschien twijfelt over hoe hij me daar moet aanraken?
Alle reacties Link kopieren
En wat zei hij toen je je grieven aan hem voorlegde?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
19-06-2018 18:59
En wat zei hij toen je je grieven aan hem voorlegde?
precies..
Voor je hem pijpt: vragen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het hier nog niet serieus met hem over gehad. Hij heeft wel een keer gezegd dat hij niet aan orale seks deed bij one night stands.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen, sexy stem en pose optioneel, net als het bieden van een beloning bij goed gedrag.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
dus dat vindt hij van jullie relatie??
Alle reacties Link kopieren
Dat kan, maar verklaart niet waarom het handwerk ook uitblijft -_-
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook een keer met hem praten tussen het neuken door. Je noemt hem je vriend, dus het lijkt me dat dat moet kunnen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Praten. Niets anders, zeker niet dit topic, gaat je helpen bij je seksleven.
Alle reacties Link kopieren
Als ie t zelf geil vond om te doen had ie het allang gedaan hoor. Mijn vriend vind het zelf fakking opwindend en lekker om te doen dus dan vermoed ik als ik jou zo lees dat het jouw vriend gewoon niet boeit.
Alle reacties Link kopieren
Theeblaadje schreef:
19-06-2018 19:08
Dat kan, maar verklaart niet waarom het handwerk ook uitblijft -_-
Jouw plezier interesseert hem dan misschien niet? Kom je überhaupt wel klaar?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Wat is zijn achtergrond? Bij mannen van bepaalde culturen is dat een no-no.
Alle reacties Link kopieren
Ibelize schreef:
19-06-2018 19:11
Wat is zijn achtergrond? Bij mannen van bepaalde culturen is dat een no-no.
Nederlands
Nancyyy schreef:
19-06-2018 19:11
Als ie t zelf geil vond om te doen had ie het allang gedaan hoor. Mijn vriend vind het zelf fakking opwindend en lekker om te doen dus dan vermoed ik als ik jou zo lees dat het jouw vriend gewoon niet boeit.
Dat denk ik ook.

Zeker omdat hij al stelt dat hij het bij een ONS niet doet. Hij doet het dus duidelijk alleen om zijn vriendin te plezieren.

Op zich niets mis mee, maar je zal er dus om moeten vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ibelize schreef:
19-06-2018 19:11
Wat is zijn achtergrond? Bij mannen van bepaalde culturen is dat een no-no.
Ja maar dan mag zij ook niet bij hem, en volgens mij geldt het niet voor handwerk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Theeblaadje schreef:
19-06-2018 19:13
Nederlands
Aah oke. Tja, sommige mannen vinden dat gewoon niks. Voor hun is het erop en eraf en veel meer als dat hoef je niet te verwachten.
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
19-06-2018 19:11
Jouw plezier interesseert hem dan misschien niet? Kom je überhaupt wel klaar?
Dat vraag ik mij ook oprecht af als hij TO daar niet eens wil aanraken.
Misschien vind hij het gewoon vies? Met zijn handen of mond aan zo'n nat gat zitten? Ik ken meer mannen die daar last van hebben. tegenwoordig moet iedereen alles maar "geil" vinden maar feit is dat sommige mensen dat niet vinden.

Maar goed, wij kunnen het lastig invullen TO, je zal echt een gesprek met hem aan moeten gaan.
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
19-06-2018 19:11
Jouw plezier interesseert hem dan misschien niet? Kom je überhaupt wel klaar?
Tsja moeilijk, alleen bij bepaalde standjes. Wàt hij doet, doet hij wel goed ;-) hij is wel bezig met mij en mij plezieren, alleen dus niet op elke manier ofzo
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan ie het niet?
Theeblaadje schreef:
19-06-2018 19:08
Dat kan, maar verklaart niet waarom het handwerk ook uitblijft -_-
Dat klinkt nogal egocentrisch, er blijft dus voor jou alleen penetratie over.

Ik hoop maar dat je daar genoeg aan hebt, want hij kan zelf toch ook wel bedenken dat veel vrouwen ook graag gebeft en/op gevingerd worden of op een andere wijze clitoraal gestimuleerd (speeltje of vieb).
lolapaloeza schreef:
19-06-2018 19:14
Ja maar dan mag zij ook niet bij hem, en volgens mij geldt het niet voor handwerk.
Bij hem ‘mag’ het officieel niet maar 9 van de 10 laat t wel toe omdat t gewoon egoïsten zijn. Overigens heb ik het niet alleen over moslims, maar ook over mannen van andere nationaliteiten waar een macho cultuur geldt - jamaicanen bijv.
Alle reacties Link kopieren
Theeblaadje schreef:
19-06-2018 19:16
Tsja moeilijk, alleen bij bepaalde standjes. Wàt hij doet, doet hij wel goed ;-) hij is wel bezig met mij en mij plezieren, alleen dus niet op elke manier ofzo
Kan onzekerheid zijn. Maar ik zou er dus gewoon om vragen, genoeg manieren om dat een beetje geil te verpakken.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Frizz schreef:
19-06-2018 19:17
Misschien kan ie het niet?
Hahaha. Dat zou idd ook zo maar kunnen. Misschien is die door een ex uitgescholden vanwege zijn gebrekkige skills en heeft hij nu een trauma aan overgehouden. :idee:
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, na het zien van de zoveelste reclame over jeukende, schimmelende en stinkende vagina's waar heel veel vrouwen blijkbaar last van hebben, zou ik ook wel uitkijken om onverhoeds mijn tong en reukorgaan daaraan te wagen...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven