High heels.ook voor vrouwen zelf een fetish?

20-06-2018 16:12 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op High-Heels. Zij zijn voor mij een echte lustobject, zeker wanneer een leuke dame deze aanheeft. High heels teasen mijn mannelijke emoties. Ze vertellen mij dat de vrouw vertrouwd is met haar sexualiteit en wel in is voor een ondeugende samenspel.

Maar nu heb ik een vraag. Hoe denken en voelen vrouwen zelf over high-heels met betrekking tot sex. Zijn hoge hakken ook een fetish voor vrouwen zelf. Associeren vrouwen hoge hakken met sex? Worden vrouwen er zelf ook opgewonden van bij het dragen?

Veel vrouwen zeiden standaard iets van "high heels staan alleen elegeant en maken mijn benen visueel langer". Onderzoek wijst echter uit dat wanneer een vrouw hoge hakken draagt. Dit zenuwen en spieren in de bekkenbodem prikkelt. En vrouwen wel degelijk opgewonden kunnen raken bij het dragen. Het gaat dus niet alleen om het "elegeante visuele aspect". Er is meer aan de hand.

Wat vinden jullie vrouwen van high-heels met betrekking tot sex? Ze worden zeker standaard door jullie gedragen tijdens het seksspel. Dus wat is de waarheid. Is het echt alleen een hulpmiddel om je lager te maken of raken jullie er zelf ook opgewonden door?
anoniem_370578 wijzigde dit bericht op 20-06-2018 16:19
7.23% gewijzigd
Niets en nee.

Gewoon omdat ik het mooi vind staan.
Je bedoelt hoge hakken, neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
God als ik elke keer als ik hakken draag opgewonden zou raken zou ik niet meer aan werken toekomen.

Ik draag hakken omdat:
Gympen onder ene kokerrok raar staan
Ik het lekker vind zitten
Ik een stuk eleganter beweeg als met platte schoenen, dan loop ik als een boer
Ik geen paar mooie hakken in de etalage kan laten staan.

Voor seks heb ik ze werkelijk nog nooit gebruikt.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
'Onderzoek wijst helaas uit dat wanneer een vrouw hoge hakken draagt. Dit zenuwen en spieren in de bekkenbodem prikkelt'
Waarom helaas?


'Ze worden zeker standaard door jullie gedragen tijdens het sexspel.'

Standaard? Nee, niet echt.

Verder vind ik hoge hakken idd mooi en soms ook sensueel dus waarom niet ook soms in bed als beiden dat leuk vinden? Maar standaard? Welnee.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 20-06-2018 16:27
9.26% gewijzigd
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Ik val kennelijk onder de categorie standaard vrouwen.
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
20-06-2018 16:19
'Onderzoek wijst helaas uit dat wanneer een vrouw hoge hakken draagt. Dit zenuwen en spieren in de bekkenbodem prikkelt'
Waarom helaas?


'Ze worden zeker standaard door jullie gedragen tijdens het sexspel.'

Standaard? Nee, niet echt.

Verder vind ik hoge hakken idd mooi en soms ook sensueel dus waarom niet ook soms in bed als beiden dat leuk vinden? Maar standaard? Welnee.
Omdat vrouwen blijkbaar niet de hele waarheid vertellen. Het dragen van hoge hakken is blijkbaar wel seksgerelateerd. En niet alleen vanwege een praktische en/of visueel aspect.

Dat vrouwen vaker wel dan niet om dingen heendraaien fascineert me overigens. Dit is tevens het antwoord op de vraag waarom ik de vragen stel zoals waarom de ontkenning van het belang van sex, zijn de meeste vrouwen eigenlijk bi-seksueel, enzovoort.
anoniem_370578 wijzigde dit bericht op 20-06-2018 16:30
16.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
darkhelmet schreef:
20-06-2018 16:24
Omdat vrouwen blijkbaar niet de hele waarheid vertellen. Het dragen van hoge hakken is blijkbaar wel seksgerelateerd. En niet alleen vanwege een praktisch en/of visueel aspect. Dat vrouwen vaker wel dan niet om dingen heendraaien fascineert me.
Nee hoor echt niet
Bij sommige vrouwen, misschien
Bij alle vrouwen, zeker niet!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
darkhelmet schreef:
20-06-2018 16:24
Omdat vrouwen blijkbaar niet de hele waarheid vertellen. Het dragen van hoge hakken is blijkbaar wel seksgerelateerd. En niet alleen vanwege een praktisch en/of visueel aspect. Dat vrouwen vaker wel dan niet om dingen heendraaien fascineert me.
Je bent niet goed snik.
Oja dat heb ik! Als ik hoge hakken zie word ik gelijk helemaal nat. Als ik ze dan ook nog aan doe dan krijg ik de beste orgasmes ever!
Heerlijk!
En ook heel fijn, hoge hakken bevredigen me zo totaal dat ik geen man meer nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Nee, mijn zenuwen en spieren in het bekkenbodem wordt niet geprikkeld. Heb weleens last van blaren en likdoorn bij kwalitatief slechte pumps, niet bijster prikkelend dus.

Joh, ga er zelf eens een dagje op lopen voor een prikkelende ervaring! :bye:
Alle reacties Link kopieren
darkhelmet schreef:
20-06-2018 16:24
Omdat vrouwen blijkbaar niet de hele waarheid vertellen. Het dragen van hoge hakken is blijkbaar wel seksgerelateerd. En niet alleen vanwege een praktisch en/of visueel aspect. Dat vrouwen vaker wel dan niet om dingen heendraaien fascineert me.
Oh, ze liegen, juist.

Maar waarom is dat zo helaas? Zo van 'busted! onderzoek zegt dat jullie smoesjes verkopen'?

En hoe kom je erbij dat vrouwen standaard op hakken lopen?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Op blote voeten over gras lopen is wel een prikkelende ervaring.
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
20-06-2018 16:16
God als ik elke keer als ik hakken draag opgewonden zou raken zou ik niet meer aan werken toekomen.

Ik draag hakken omdat:
Gympen onder ene kokerrok raar staan
Ik het lekker vind zitten
Ik een stuk eleganter beweeg als met platte schoenen, dan loop ik als een boer
Ik geen paar mooie hakken in de etalage kan laten staan.

Voor seks heb ik ze werkelijk nog nooit gebruikt.
Ik beweerde ook niet dat je er helemaal en altijd opgewonden van hoeft te geraken. Maar je kunt toch wel toegeven dat ze prikkelend kunnen werken?
Alle reacties Link kopieren
'Dat vrouwen vaker wel dan niet om dingen heendraaien fascineert me overigens. Dit is tevens het antwoord op de vraag waarom ik de vragen stel zoals waarom de ontkenning van het belang van sex, zijn de meeste vrouwen eigenlijk bi-seksueel, enzovoort'

@(
Whut?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
20-06-2018 16:26
Nee hoor echt niet
Bij sommige vrouwen, misschien
Bij alle vrouwen, zeker niet!
Nee, niet alle vrouwen dragen hoge hakken inderdaad. Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou je vraag, of vrouwen hoge hakken prikkelend kunnen vinden?
Ja, maar niet standaard en de grootste reden om ze te willen dragen ligt meestal buiten het seksuele.
Niet zo moeilijk hoor.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
darkhelmet schreef:
20-06-2018 16:24
Omdat vrouwen blijkbaar niet de hele waarheid vertellen. Het dragen van hoge hakken is blijkbaar wel seksgerelateerd. En niet alleen vanwege een praktische en/of visueel aspect.

...
Dat veel vrouwen jouw denkbeelden niet bevestigen wil niet zeggen dat ze liegen. Wat betreft de high heels: misschien word ik er gewoon niet zo geil van, omdat de pijn in mijn poten het gevoel van opwinding overstemt ;-D Tenzij ik erbij ga ligggen natuurlijk. Maar dan heb je die prikkeling van spieren in de bekkenbodem weer niet zo.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
20-06-2018 16:27
Oja dat heb ik! Als ik hoge hakken zie word ik gelijk helemaal nat. Als ik ze dan ook nog aan doe dan krijg ik de beste orgasmes ever!
Heerlijk!
En ook heel fijn, hoge hakken bevredigen me zo totaal dat ik geen man meer nodig heb.
Je overdijft, stelt je eigen overdrijving van zaken gelijk aan mijn mening. En schiet mij af. Dit heet het afschieten van een stropop argument. Kun je nu ook inhoudelijk en netter reageren?

Ondersoek wijst uit dat door de stand van de voet waarin het wordt gdwongen door de schoen. En hierdoor de houding van het bekken en de spieren. Dit vrouwen kan helpen eerder en heftigere orgasmes te krijgen. Dus hoge hakken zijn degelijk seksgerelateerd. Ze zouden ook een gevoel van 'high' geven dat je langer bent en daardoor machtiger. Allerlei feelgood stofjes komen dan vrij in je lichaam. En helpen bij goede sex.
Ik draag ze heel vaak, maar ik krijg er eerder zere voeten en een pijnlijke rug van.

Geil word ik er zeker niet van.
Ik gebruik ze ook niet tijdens de seks.

Wel voel ik me elegant, vrouwelijk en sexy als ik ze draag in combinatie met een jurkje/rokje, maar dat is zeker niet voldoende voor je? :-)
Alle reacties Link kopieren
Fout. Zijn niet seksgerelateerd, kunnen dat zijn.

Maar goed, fijn dat onderzoek en een mannelijke forummer vinden dat vrouwen zelf kennelijk geen idee hebben.
Life is a bitch (and I'm helping her).
darkhelmet schreef:
20-06-2018 16:40
Je overdijft, stelt je eigen overdrijving van zaken gelijk aan mijn mening. En schiet mij af. Dit heet het afschieten van een stropop argument. Kun je nu ook inhoudelijk en netter reageren?

Ondersoek wijst uit dat door de stand van de voet waarin het wordt gdwongen door de schoen. En hierdoor de houding van het bekken en de spieren. Dit vrouwen kan helpen eerder en heftigere orgasmes te krijgen. Dus hoge hakken zijn degelijk seksgerelateerd. Ze zouden ook een gevoel van 'high' geven dat je langer bent en daardoor machtiger. Allerlei feelgood stofjes komen dan vrij in je lichaam. En helpen bij goede sex.
Nope nooit een orgasme gehad tijdens het dragen. Ik kan het niet mooier voor je maken.
Alle reacties Link kopieren
Lees ook
actueel/presentratrices-nos-journaal/li ... s/412533/7
Alle reacties Link kopieren
darkhelmet schreef:
20-06-2018 16:32
Ik beweerde ook niet dat je er helemaal en altijd opgewonden van hoeft te geraken. Maar je kunt toch wel toegeven dat ze prikkelend kunnen werken?
Dat zou ik best willen toegeven, als het zo was
Maar dat is niet.
Gelukkig wordt ik opgewonden van hele andere dingen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
20-06-2018 16:37
Wat is nou je vraag, of vrouwen hoge hakken prikkelend kunnen vinden?
Ja, maar niet standaard en de grootste reden om ze te willen dragen ligt meestal buiten het seksuele.
Niet zo moeilijk hoor.
Dot vind ik al.een redelijker en niet direkt kattend antwoord. Hier kan ik wat mee. En natuurlijk valt hier meer over te discussieren. Dus zo gemakkelijk ligt het denk ik toch niet.

Vele vrouwen dragen hoge hakken inderdaad dagelijks om praktische redenen. Voor professie, omdat het inderdaad mooi en elegant staat. En aandacht wekt op allerlei manieren. Maar het dragen en fascinatie voor hoge hakken, begon toch echt met het seksuele aspect ervan. Overdag op straat is de hoge hak verworden tot niet meer dan een normale item 'omdat het eenmaal hoort en verwacht wordt'. Velen zien er ook visueel nieteens aantrekkelijk meer uit. Neemt niet weg dat de collectie thuis wel een ander beeld laat zien. Het gaat allemaal.om de sex.
anoniem_370578 wijzigde dit bericht op 20-06-2018 16:50
1.46% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven