Hoe merk ik of ze zin heeft?

21-06-2018 13:27 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste,

Ik date nu ongeveer iets langer dan twee maanden met een dame en alles gaat wel zijn gangetje en we hebben met regelmaat seks. Alleen soms wanneer we op bed liggen, een film kijken of gewoon even aan het praten zijn (en dan vooral wanneer we een film aan het kijken zijn) merk ik aan mezelf dat ik halverwege al de behoefte krijg in seks (al moet ik wel zeggen dat ik die behoefte vaak heb). Ik laat mijn stemming dan ook gelijk merken door der te strelen en kusjes in der nek te geven (wat haar meestal opwind) wat 9 van de 10 keer werkt. Alleen valt haar stemming soms lastig te pijlen, want ze gaat hier soms niet echt in mee, maar ze laat ook niet bepaald blijken hier geen zin in te hebben.

De ene keer grijpt ze naar mijn penis (wanneer we nog gekleed zijn) en speelt ze ermee of doet ze andere dingen op dat gebied of legt ze mijn hand op der tieten en dan zegt ze snel "oh het is niet mijn bedoeling je op te winden" waarop ik dan een beetje lacherig reageer van "pas maar op hoor ik ga wel verder". Of ik zie de subtiele hints echt niet of ze kijkt liever de film :sigh:

Maar wat zij doet is dat dan een manier van plagen zonder intenties of daagt ze mij uit? Hoe kan ik der stemming/behoefte wel pijlen en eventueel om laten slaan? Als ik niet gelijk de behoefte merk moet ik dan stoppen of kan ik door proberen te gaan? En hoevaak seks verwacht een vrouw gemiddeld als je dat baseert op het twee keer in de week zien van elkaar, elke keer dat je afspreekt of?

thanks
anoniem_371610 wijzigde dit bericht op 21-06-2018 13:29
1.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vinger er in, als ze meer dan 38 graden is heeft ze zin.
Nee zonder grappen, vraag het haar? Ik heb ook niet altijd zin in seks maar vind ik een beetje plagen wel leuk, die aandacht is ook heel belangrijk voor mij.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
21-06-2018 13:29
Vinger er in, als ze meer dan 38 graden is heeft ze zin.
Nee zonder grappen, vraag het haar? Ik heb ook niet altijd zin in seks maar vind ik een beetje plagen wel leuk, die aandacht is ook heel belangrijk voor mij.

Zal volgende keer even een thermometer met me meenemen haha
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat het een beetje plagen zonder intenties is. Doe ik zelf ook wel eens, gewoon beetje spelen met mn vriend z'n piel, zonder echt er iets mee te willen. Vind ik gewoon leuk/fijn om te doen en hoeft niet per se wat te betekenen.

Mijn vriend probeert wel eens door te gaan, vaak werkt dat ook wel. Als ik niet wil, dan zeg ik dat ook duidelijk tegen hem en dat is ook oké, zij moet wel duidelijk zijn in wat ze dan wil op zo'n moment :)

En hoe vaak verwacht een vrouw, weet ik niet.. Dat is zo persoonlijk. Ikzelf houd er wel van. Bij mijn vriend en mij in het begin deden we het praktisch elke keer als we elkaar zagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat ze soms ook gewoon even tegen je aan wil liggen en film wil kijken. Maar als je het echt wil weten moet je het haar eens vragen.
Onze tijd is nu.
Alle reacties Link kopieren
Ze doet het waarschijnkijk juist als je aangekleed bent omdat je haar dan niet meteen kan bespringen.
De meeste vrouwen hebben ook behoefte aan aanrakingen en lichamelijke aandacht zonder dat dat tot seks leidt.
Als ze wel seks wil dan merk je dat wel hoor. Het is een enorme afknapper als een man je alleen aanraakt om seks te krijgen.
.
Alle reacties Link kopieren
Vraag t eens aan haar.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Schijnt zo te zijn, dat als vrouwen hakken aan hebben, ze besprongen willen worden :)

Ik denk trouwens wel, dat je een vraag stelt, waar veel mannen antwoord op willen weten: Hoe weet ik of zij zin heeft??
Gewoon vragen is flinke afknapper. Hints juist interpreteren is nog geen makkie.

Ik ben eeuwig samen met mijn echtgenoot en ik doe niet meer aan subtiele hints. Ik vraag hem gewoon "vroeg naar bed vanavond?" of "duik je bij me onder de douche?". Dan weet hij, dat ik wel wil.

Ook ga ik vrijwel altijd in op zijn avances, alleen als ik echt moe ben zeg ik het hem, doe we het de volgende ochtend.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Madeliefjees post_id=28663833 time=1529581319 user_id=364297]
Vraag t eens

Gewoon op dat moment vragen of ze zin heeft?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-06-2018 13:50
Schijnt zo te zijn, dat als vrouwen hakken aan hebben, ze besprongen willen worden :)

Oooh daarom heeft ze dus nooit hakken aan?
Alle reacties Link kopieren
De meeste meiden willen niet dat je alleen plaagt en lacherig doet en dan stopt. Ze willen een kerel. En een kerel pakt door. Ze willen voelen dat jij de man bent. Dan moet je niet een beetje liggen afwachten tot ze aan je pik zit.
Alle reacties Link kopieren
schaapwolf schreef:
21-06-2018 14:11
De meeste meiden willen niet dat je alleen plaagt en lacherig doet en dan stopt. Ze willen een kerel. En een kerel pakt door. Ze willen voelen dat jij de man bent. Dan moet je niet een beetje liggen afwachten tot ze aan je pik zit.
o_o eh nee dus.
schaapwolf schreef:
21-06-2018 14:11
De meeste meiden willen niet dat je alleen plaagt en lacherig doet en dan stopt. Ze willen een kerel. En een kerel pakt door. Ze willen voelen dat jij de man bent. Dan moet je niet een beetje liggen afwachten tot ze aan je pik zit.
Nope.

Ik kan natuurlijk niet voor alle vrouwen spreken, maar ik wil niet iemand die continu over mijn grenzen heen dendert of alleen maar lichamelijk wordt als hij seks wil.

Ik wil ook lekker tegen een man aanliggen zonder dat hij altijd direct seks wil. Dan ga ik uiteindelijk vermijden om naast hem te kruipen of aan hem te zitten.

On topic: het is altijd lastig te zien of een vrouw echt seks wil, maar pushen of mokken is in ieder geval not done.
Alle reacties Link kopieren
schaapwolf schreef:
21-06-2018 14:11
De meeste meiden willen niet dat je alleen plaagt en lacherig doet en dan stopt. Ze willen een kerel. En een kerel pakt door. Ze willen voelen dat jij de man bent. Dan moet je niet een beetje liggen afwachten tot ze aan je pik zit.
Eh nee. Zo'n figuur was bij mij snel exit.
ik geef mn bek ook maar een douw
Laat haar ook eens initiatief nemen.
Alle reacties Link kopieren
schaapwolf schreef:
21-06-2018 14:11
De meeste meiden willen niet dat je alleen plaagt en lacherig doet en dan stopt. Ze willen een kerel. En een kerel pakt door. Ze willen voelen dat jij de man bent. Dan moet je niet een beetje liggen afwachten tot ze aan je pik zit.
jouw eerste verkering moet nog komen??
lilalinda schreef:
21-06-2018 16:12
jouw eerste verkering moet nog komen??
Welnee chickies weten gewoon niet wat ze echt willen, dat moet een man ze vertellen. Dat weet je toch wel? :roll:
Alle reacties Link kopieren
schaapwolf schreef:
21-06-2018 14:11
De meeste meiden willen niet dat je alleen plaagt en lacherig doet en dan stopt. Ze willen een kerel. En een kerel pakt door. Ze willen voelen dat jij de man bent. Dan moet je niet een beetje liggen afwachten tot ze aan je pik zit.

Ken jij 'de meeste meiden' ? Jij komt het eens allemaal uitleggen wat de vrouwtjes willen ?
Zoek onder 'mansplaining'.

Jorick, er is, helaas voor jou, niks zinnigs te vertellen over hoeveel seks een vrouw gemiddeld wil.
Je hoeft echt niet te gaan schrikken van elk signaal dat jij uitlegt als afwijzing. Probeer als jij het initiatief neemt wel heel goed te letten op haar reacties, ook al ontplof je bijna.
Erover praten terwijl je bezig bent, of ernaar vragen als je iets probeert vind ik zelf een turn-off, maar je zou het wel aan haar kunnen vragen wanneer jullie samen op de bank zitten met koffie.
Ga hier niet teveel over piekeren, dan verkramp je, en dan komt het er nog minder van ;-)
nounou
Alle reacties Link kopieren
Begin er ook eens mee om met haar te knuffelen, haar aan te raken en te strelen etc. zonder verder door te zetten richting seks. Leer te genieten van lichamelijk contact zonder te escaleren. En ja, misschien ben je daardoor wel de hele film door opgewonden, maar kans is groot dat zij gedurende het verloop van samen de film kijken ook steeds opgewondener wordt. Dit kan resulteren in een veel heftigere vrijpartij omdat de verwachting over de tijd heen is opgebouwd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
21-06-2018 14:37
Nope.

Ik kan natuurlijk niet voor alle vrouwen spreken, maar ik wil niet iemand die continu over mijn grenzen heen dendert of alleen maar lichamelijk wordt als hij seks wil.

Ik wil ook lekker tegen een man aanliggen zonder dat hij altijd direct seks wil. Dan ga ik uiteindelijk vermijden om naast hem te kruipen of aan hem te zitten.

On topic: het is altijd lastig te zien of een vrouw echt seks wil, maar pushen of mokken is in ieder geval not done.
Knuffelen is heerlijk, maar op het moment dat mn vriendin met mn pik begint te spelen is het knuffelen wat mij betreft wel voorbij :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven