Hoe pijpen

04-07-2018 00:27 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Beetje genante vraag maar;
Hoe leer je pijpen?

Ik heb sinds kort een vriend en ik deed het bij hem voor het eerst. Ik merk dat het echt moeizaam gaat. Ik doe hem vaak pijn met mijn tanden en hij geeft te vaak aanwijzingen. Hebben jullie tips&tricks? Ik wil ervan kunnen genieten. Als hij m maar een beetje erin doet ga ik kokhalsen, want ik ben te veel bezig met hoe of wat dus kan er niet van genieten. HELPP
Alle reacties Link kopieren
Waarom accepteer je de aanwijzigingen van je vriend niet? Heb je liever het advies van volstrekt vreemde mensen op een forum als dat van je eigen vriend? Als je zelf weet dat je het niet goed doet en je wilt je vriend plezier geven dan lijkt het slim naar hem te luisteren. In mijn beleving is een pijpbeurt goed als de vrouw het leuk vind om te doen. Die voelt dan ook aan wat de man lekker vind en past haar kunsten daarop aan.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Luister gewoon naar je vriend. Verder, je kan je lippen om je tanden heen vouwen zodat je tanden z'n penis niet raken. Verder hoef je niet niet alleen maar zijn penis in je mond te nemen, maar kan je ook likken en sabbelen. Niet te hard zuigen (zonder tanden!) heeft ook wel een leuk effect. En vergeet vooral zijn ballen niet!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
04-07-2018 00:49
Luister gewoon naar je vriend. Verder, je kan je lippen om je tanden heen vouwen zodat je tanden z'n penis niet raken. Verder hoef je niet niet alleen maar zijn penis in je mond te nemen, maar kan je ook likken en sabbelen. Niet te hard zuigen (zonder tanden!) heeft ook wel een leuk effect. En vergeet vooral zijn ballen niet!
Hij scheert zich bijna nooit dus zijn ballen vind ik dan vies. Zijn alle mannen zo?
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
04-07-2018 01:07
Hij scheert zich bijna nooit dus zijn ballen vind ik dan vies. Zijn alle mannen zo?
Nee, misschien kan je hem voorstellen om daar wat aan te doen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Als je het vies of onprettig vindt, gewoon niet doen. Het is geen plicht ofzo hè. Niet alle vrouwen in een relatie doen het en vinden het fijn. Misschien is het gewoon niet zo jouw ding.
En bovendien: Doet hij het ook bij jou? Hoe goed doet hij dat? Geef jij hem dan ook aanwijzingen?
Alle reacties Link kopieren
als je een paar haren al VIES vind dan word t nooit iets met dat pijpen. dan ben je echt niet geil genoeg.
Alle reacties Link kopieren
NaatjeLief1991 schreef:
04-07-2018 06:03
als je een paar haren al VIES vind dan word t nooit iets met dat pijpen. dan ben je echt niet geil genoeg.
Dat is natuurlijk onzin, haren in je mond is ook gewoon vies. Het pijpt gewoon veel lekkerder wanneer een man mooi glad geschoren is daar beneden.
Je leeft maar 1x: geniet!
Alle reacties Link kopieren
https://www.vice.com/nl/article/bn9bx4/ ... eiden-gids
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Als je nog niet vaker gepijpt hebt is het misschien slimmer als jij de controle houdt en zelf kan bepalen hoe ver zijn pik in je mond komt
Verder werkt veel speeksel goed

Luister gewoon naar de tips van je vriend, hij weet het beste wat hij lekker vindt.
En als jij niet van harige ballen houdt dan vraag je hem toch om zich te scheren? Doet hij dat niet dan sla je zijn ballen gewoon over en gebruik je daar alleen je handen
Alle reacties Link kopieren
Java schreef:
04-07-2018 03:30
Als je het vies of onprettig vindt, gewoon niet doen. Het is geen plicht ofzo hè. Niet alle vrouwen in een relatie doen het en vinden het fijn. Misschien is het gewoon niet zo jouw ding.
En bovendien: Doet hij het ook bij jou? Hoe goed doet hij dat? Geef jij hem dan ook aanwijzingen?
Hij doethet ook wel eens bij mij maar niet zo vaak als ik bij hem natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
04-07-2018 08:19
Hij doethet ook wel eens bij mij maar niet zo vaak als ik bij hem natuurlijk.
Zo "natuurlijk" is dat niet hoor! Het hoeft echt niet op een weegschaal, zolang het niet uitslaat
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
04-07-2018 08:19
Hij doethet ook wel eens bij mij maar niet zo vaak als ik bij hem natuurlijk.
Natuurlijk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Er zijn ook how-to-give-a-blowjob filmpjes op youtube. Misschien vind je het handig om eens te zien hoe een ander het doet.
Alle reacties Link kopieren
Zorg ten eerste dat je er zelf van geniet.
There is still more to explore!
Jahoe2018 schreef:
04-07-2018 08:36
Zorg ten eerste dat je er zelf van geniet.
Wauw. Advies op maat! Chapeau! :cheer: :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Als een man constant aanwijzingen zou geven zou ik daar persoonlijk ook wel een beetje moe van worden hoor:) Zelf ben ik niet echt van de lippen over de tanden-methode. Mijn tong rust op mijn ondertanden en voor de rest doe ik gewoon mijn kaken voldoende open. Het is denk ik ook gewoon een stukje ervaring. Kan me wel voorstellen dat als je niet zo veel ervaring hebt de tanden makkelijker is.

En vraag hem inderdaad of hij zich wel scheren. Dat maakt het voor jou ook gewoon een stuk plezieriger:)
Alle reacties Link kopieren
Vooral zelf niet onzeker zijn. Als je van te voren al denkt dat je het niet kan, voelt hij je twijfel ook.
Bedenk jezelf dat je het graag doet (voor hem), kijk inderdaad wat filmpjes op YouTube en twijfel niet als je bezig bent. Duik er gewoon boven op en experimenteer er op los.
Als hij voelt dat jij lekker je ding doet, zullen die tips van hem ook minder worden. Want, hoe lief bedoeld ook, van veel tips tijdens mijn pijpbeurt zou ik ook onzeker worden. Een keertje 'harder' of 'zachtjes, ik kom bijna' vind ik logisch, maar niet een heel handboek naar m'n hoofd a.u.b.
Hips, hopsakee en pierlala.
Lieszje193 schreef:
04-07-2018 08:19
Hij doethet ook wel eens bij mij maar niet zo vaak als ik bij hem natuurlijk.
Natuurlijk? hoezo natuurlijk?
Je kan gewoon vragen of hij zicht wilt scheren, dit doen heel veel mannen al, dus is niks geks aan. (jij scheert je ook? zo nee, ook jij moet je dan even een beetje bij gaan werken daar beneden)
En hij moet geduld hebben, er is niemand die het gelijk de eerste paar keer perfect doet. Luister naar wat hij te zeggen heeft, dit kan ook voor dat jullie beginnen. En vooral goed blijven oefenen.. en daar na, of ervoor... is hij aan de beurt... en mag jij jouw aanwijzingen geven ;-)
Alle reacties Link kopieren
GirlOnFire schreef:
04-07-2018 06:48
Dat is natuurlijk onzin, haren in je mond is ook gewoon vies. Het pijpt gewoon veel lekkerder wanneer een man mooi glad geschoren is daar beneden.
das helemaal geen onzin. haren vind je misschien niet fijn, maar als hij schoon is is er niks vies aan. is het haar op jouw kop ook vies dan?
Alle reacties Link kopieren
NaatjeLief1991 schreef:
04-07-2018 10:30
das helemaal geen onzin. haren vind je misschien niet fijn, maar als hij schoon is is er niks vies aan. is het haar op jouw kop ook vies dan?
Ik heb nog nooit geprobeerd om iemands hoofd in mijn mond te krijgen :mrgreen:

Harige ballen vies vinden staat overigens los van wel of niet kunnen/willen pijpen als je het mij vraagt
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
04-07-2018 11:04
Ik heb nog nooit geprobeerd om iemands hoofd in mijn mond te krijgen :mrgreen:
Dat vergt ook enige ervaring. Je kunt het best beginnen met sinaasappels en dan via grapefruits werk je dan langzaam naar de hoofden.
Alle reacties Link kopieren
Oefen eens met een banaan :rofl:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
04-07-2018 11:09
Dat vergt ook enige ervaring. Je kunt het best beginnen met sinaasappels en dan via grapefruits werk je dan langzaam naar de hoofden.
Hahaha ervaringsdeskundige aan het woord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven