Hoe laat ik mijn scharrel he beste genieten van pegging?

04-07-2018 00:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn scharrel wil pegging proberen. Heb me vanavond eens ingelezen en tja. Als hem dit plezier geeft? Mooi om te een man zo te zien genieten. Lijkt wel soms eens op zo'n fullbodyorgasm dacht dat alleen wij vrouwen dit konden ervaren. Waarom niet?

Zag dat er twee soorten dildo's zijn. Zo'n feeldo een dildo met twee dildo's een voor de vrrouw en een om de man anaal te penetreren voor zijn prostaat. En een zonder de dildo maar met ruimte voor zo'n tril ding. Enkel mentaal doet sex mij niks. Lijkt me fijn dat ik ook iets voel wat het effect is van mijn neuk bewegingen?

Wie heeft ervaring met pegging van haar vriend? Welke dildo types zijn het fijnste?
Hoe bouw jij het op als je naar zo'n strapon dildo formaat van Fun Factory Magnum wil opbouwen? (zijn keuze ) Eerst anaal vingeren, aantal vingers uitbreiden, dan butplugs of een anaal dilo voor de prostaat zo'n magnum gebruiken? Welke standjes kan hij zichzelf het beste op zo'n magnum neuken als ik even wil uitrusten? Wat heeft het beste en minste effect op zijn prostaat. (beetje de tijd rekken kan geen kwaad ;)
Cowboy, doggy? Is het een fijn ding of zijn andere merken beter.

Wie is bekend met die sexwinkels in Aken ? Of kan ik beter wachten totdat we naar 020 gaan?
Alle reacties Link kopieren
Nou da's nou toevallig, hier was vorige maand een topic over :
seks/is-een-ruimdenkende-date-een-pr/li ... ges/412817
En nog één : seks/heeldo-strapon-top-of-flop/list_me ... #p28659328

Er is trouwens nog een forummer die daar interesse in heeft, heel recent, maar die kan er nu even niet zijn.
Wat een drukte van al die verschillende accounts, zeg :wtf:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zij wordt in Spanje 'la cerdita Peggy' genoemd :

Afbeelding
nounou
Koop een dildo en maak dit vast aan met een klein ijzeren staafje en stop dit in een electrische schroefmachine. Succes verzekerd.
Alle reacties Link kopieren
Fap fap
Man, man het is nog geen 8 uur. Ga slapen of iets nuttigs doen.
.
‘Alleen wij vrouwen’?
Zó bijzonder dat je helemaal niet de schrijfstijl hebt van een ‘wij vrouwen’.
Je klinkt meer als een jongeman. Rond de 20. Die, nu de meest spannende teams op het WK eruit liggen, zich stierlijk verveelt en zin heeft in een sexkletsje.
Uiteraard vergis ik mij hierin, daarom zeg ik natuurlijk ook ‘klinkt’.
Alle reacties Link kopieren
Voor iemand die alleen maar een scharrel is zou ik me echt niet zo gaan uitsloven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
In aken ligt maar 1 goeie sexshop. Beate uhse. Als je in de buurt bent wel de moeite waard. Heel vrouw vriendelijk trouwens. Geen donker achteraf zaakje.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven