Eerste vibrator/sekstoy ooit

10-07-2018 15:47 27 berichten
Hoi allemaal!

Het lukt mij niet; klaarkomen. En ik heb ook een vermoeden waardoor dat komt; stress, depressie, onrust in de kop. Ik weet niet beter dan dat seks wel fijn voelt, maar niet heel 'bijzonder'. En daar wil ik iets aan veranderen.

Na lange tijd van (o.a. cognitieve gedrags)therapie ben ik momenteel veel rustiger in mijn hoofd. En dat merk ik ook aan mijn lijf. Ik voel mijn lijf beter en ik ben fitter. Ik ben er aan toe om mijn lichaam verder te ontdekken.

Ik heb een hele lieve vriend die mij daarbij helpt. En ik voel meer dan ooit down under. Enige waar ik vaak nog moeite mee heb is om volledig te ontspannen. Het 'te laten gebeuren' zeg maar. Misschien vind ik het nog steeds spannend om de controle los te laten? Maar ik oefen wel heel veel.

En bij dat oefenen zou ik graag een vibrator/stimulator/dildo/sekstoy willen gebruiken. Bijvoorbeeld voor wanneer mijn vriend en ik niet samen zijn en ik zelf mijn lichaam verder wil ontdekken.
Eén die sowieso de clitoris bevredigd, maar verder heb ik weinig 'wensen'. Ik heb nog nooit zo'n ding gekocht..

Dus dacht ik aan het Viva forum, waar er vast wel wat dames enkele tips en tricks willen vertellen over een 'goede' eerste sekstoy. Welke sekstoy is geschikt voor zo'n 'beginner' als ik? En welke winkel/webshop raden jullie aan?
Alle reacties Link kopieren
Kom je wel klaar van puur masturberen? je vingers?
lilalinda schreef:
10-07-2018 15:48
Kom je wel klaar van puur masturberen? je vingers?
Nee ik ben nog nooit klaargekomen. Met mijn vingers (en met die van mijn vriend) oefenen we nu wel heel veel. Maar ik ben ook nieuwsgierig naar een andere manier van stimulans.
Alle reacties Link kopieren
Sommelier schreef:
10-07-2018 15:52
Nee ik ben nog nooit klaargekomen. Met mijn vingers (en met die van mijn vriend) oefenen we nu wel heel veel. Maar ik ben ook nieuwsgierig naar een andere manier van stimulans.
dan kun je dat beter eerst goed oefenen, veel beter te doseren
Alle reacties Link kopieren
Wat Lilalinda hierboven schrijft is denk ik wel verstandig.
Wat ik zelf heb gemerkt, toen ik niet kon klaarkomen (voor mijn 20-ste) is dat het beter ging wanneer ik seksuele fantasieën erbij gebruikte, dat werkte een stuk beter dan een vibrator (al waren die toen nog niet zo goed als ze nu zijn).
Het eerst in je eentje laten 'lukken' lijkt me sowieso het verstandigst, dan zit er geen enkele druk om te presteren bij.
De Eroscillator heeft de naam de beste vibrator te zijn voor wie nog nooit een orgasme heeft gehad omdat het een beweging is (oscilleren) die het meest lijkt op die van vingers. Ik heb haar nog nooit geprobeerd en ken ook niemand die haar heeft. De prijs is ook niet bepaald laag.
https://climaximaal.nl/sekstoy-review-222-eroscillator/
https://eu.eroscillator.com/?st=eu

Climaximaal is een leuke site waar sextoys besproken worden.
In Amsterdam zit Mail&Female, een winkel met kwalitatief goede spullen waar je echt goede vibrators kunt bekijken en proberen (in je hand :D ).
https://www.mailfemale.com/sextoys/vibrators/

Er zijn ook vibrators die de naam hebben dat iedereen ervan klaarkomt, omdat ze zo heftig zijn (Magic Wand) of effectief (Womanizer) maar of je mechanische druk moet willen om je over een drempel te helpen kun je je afvragen.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 10-07-2018 16:52
0.62% gewijzigd
nounou
Magic wand. Ziet er niet echt sexy uit, maar werkt als een trein.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg lastig voor die vriend om te proberen een vrouw klaar te laten komen, die dat zelf nog nooit gelukt is....

Heeft iemand een idee wat het evolutionaire nut of de reden is dat zoveel vrouwen zo moeilijk klaarkomen?
Mijn vriend mag me best helpen toch? ;) Ik verwacht van hem niet dat het hem in 1 keer lukt hoor.

Deze tips kan ik echt wat mee! Thanks! Naar die winkel in Amsterdam lijkt me ook leuk, mede omdat je alle vibrators dan eerst goed kunt bekijken.

Wat betreft oefenen met mijn eigen vingers; ik houd dat soms niet eens vol. Mijn hand verkrampt, mijn vingers hebben geen gevoel meer :@@: En down under wil dat ik doorga... Dus vandaar ook de vraag naar een clitoris-stimulerende sekstoy.
Alle reacties Link kopieren
Sommelier schreef:
11-07-2018 09:12

Wat betreft oefenen met mijn eigen vingers; ik houd dat soms niet eens vol. Mijn hand verkrampt, mijn vingers hebben geen gevoel meer :@@: En down under wil dat ik doorga... Dus vandaar ook de vraag naar een clitoris-stimulerende sekstoy.
doe je het 'technisch' wel goed dan, en ben je ook in je hoofd flink opgewonden?
Als bij mij alle lichten op groen staan, ben ik in 30 seconden van start tot finish. Geen tijd om kramp te krijgen
Alle reacties Link kopieren
De ene clitoris is de andere niet. Mij lukt het ook zeer zelden met de vingers. Het kijkt zeg maar heel nauw en 2 millimeter verplaatsing van de vingers, kan al betekenen dat ik weer 'opnieuw' moet gaan opbouwen. Laat staan als mijn man me streelt, ook dan is het echt zeer zelden dat ik daar door klaar kom.
Gelukkig zijn er goede hulpmiddelen, ook als we samen zijn. Voor clitorisstimulatie is de Doxy 3 wat mij betreft een hele goeie. Die heeft een wat kleinere kop dan de eerdere wandvibrators en hij is heel fijn met schoonmaken omdat de kop losgedraaid kan worden. Daarnaast heeft hij hele goede, diepe trillingen.
Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Sommelier schreef:
11-07-2018 09:12
Mijn vriend mag me best helpen toch? ;) Ik verwacht van hem niet dat het hem in 1 keer lukt hoor.

Deze tips kan ik echt wat mee! Thanks! Naar die winkel in Amsterdam lijkt me ook leuk, mede omdat je alle vibrators dan eerst goed kunt bekijken.

Wat betreft oefenen met mijn eigen vingers; ik houd dat soms niet eens vol. Mijn hand verkrampt, mijn vingers hebben geen gevoel meer :@@: En down under wil dat ik doorga... Dus vandaar ook de vraag naar een clitoris-stimulerende sekstoy.

Heb je het weleens met de straal van de douchekop geprobeerd ? (en dan het liefst terwijl je in bad ligt)
Dat heeft mij destijds een heel eind verder op weg geholpen, en uiteindelijk voor het eerst over 'de drempel'.
nounou
De Satisfier/Womanizer is geweldig! Werkt met luchtdruk.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
11-07-2018 14:50
De Satisfier/Womanizer is geweldig! Werkt met luchtdruk.
Eens! Gister besteld,net binnen. Ik ga he-le-maal nergens meer heen vandaag!
Verdeel en heers.
Alle reacties Link kopieren
Ik begon (toen ik rond de 13 was) met mn vinger maar dat was niks..
Toen ging ik idd met de straal van de douchekop verder, daarna een oude elektrische tandenborstel met een nieuw kopje..

Nu heb ik een vriendin die mij graag "helpt" waarbij het 98% lukt.
Helaas is t een langeafstandsrelatie, dus ik probeer van alles uit wat t beste werkt.
Alle reacties Link kopieren
Oh, Sommelier, zelf heb ik trouwens deze : https://www.lelostore.nl/lelo-smart-wand-medium-zwart
Deze heeft een goede diepe, 'zware' trilling, met een stuk of 10 verschillende vibratiepatronen. Is vrij stil, dat vind ik zelf ook wel prettig.
Sommige vibrators maken zo'n hoog snerpend geluid, die trillen oppervlakkig.
Ik doe er trouwens al járen mee, en ze wordt niet spaarzaam gebruikt.

En deze vibrator is ook echt te gebruiken als je een zere nek hebt :P , ze heeft een functie die reageert op de druk die je ermee uitoefent.
Sorry voor het reclamepraatje :A:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste sekstoy was een buttplug. Maar die kocht ik veel te groot dus daar heb ik alleen maar mee zitten klooien.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
11-07-2018 19:43
Mijn eerste sekstoy was een buttplug. Maar die kocht ik veel te groot dus daar heb ik alleen maar mee zitten klooien.
En die zit er nog?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees zeker even mee want k ben ook in de fase om mijn lichaam wat dat betreft “beter te leren kennen”. Weet niet of k aan toe ben om echt een seks toy te kopen maar wel geïnteresseerd in tips :-)

Ik kan wel van mijn vingers klaar gekomen, soms gaat langzaam en heb ik er zelf ook niet helemaal geduld voor, terwijl k dit juist WEL zou moeten hebben. Ik denk altijd “ja laat maar, duurt me allemaal te lang”.

Ik ben vrijgezel en het komt me niet vaak voor dat ik klaarkom van mannen waarmee k aan t scharrelen ben of one night stands en vaak komt het door mezelf omdat k me er niet toe kan zetten of geen geduld voor heb... ik wil gewoon wat vaker klaar komen bij verschillende mannen :-)

De keren waarbij k wel klaar kwam is doordat k op het momenten dat k het gevoel kreeg, ik me volledig ging focussen op mijn clitoris en dat werkt goehoed!!
doel_jaar2100halen schreef:
11-07-2018 20:11
Ik ben vrijgezel en het komt me niet vaak voor dat ik klaarkom van mannen waarmee k aan t scharrelen ben of one night stands en vaak komt het door mezelf omdat k me er niet toe kan zetten of geen geduld voor heb... ik wil gewoon wat vaker klaar komen bij verschillende mannen :-)
Spijtig ja, want zelfs als het maar om eenmalige seks gaat, verdien je best wel plezier te beleven eraan. Als je besluit om naar bed te gaan met elkaar, is dat omdat je elkaar fantastisch vindt. Ik ben ook vrijgezel en vind zoiets bijvoorbeeld erg belangrijk. Orale seks hoort daar zeker ook bij. Niets is zo geil als je een vrouw haar orgasme ziet bereiken, dat belooft enkel voor wat verder volgt...
Alle reacties Link kopieren
Charles, het gaat in dit topic dacht ik over vibrators en sekstoys.
nounou
zazamaenade schreef:
13-07-2018 13:20
Charles, het gaat in dit topic dacht ik over vibrators en sekstoys.

Charles ís een sekstoy.
Alle reacties Link kopieren
verrek!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
13-07-2018 13:31
Charles ís een sekstoy.

Nou, bij mij hebben die niet zoveel praatjes hoor.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Op Climaximaal :

0 ZOEKRESULTATEN
For the term "pretty love charles". Probeer een andere zoekterm:
nounou
Haha, voor elk wat wils zeker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven