Brazillian Wax

10-07-2018 23:09 14 berichten
Hoi,

Ik heb een dringende vraag :(

Ik ga vrijdag op vakantie naar Marokko en daarom morgen een brazilliam wax laten doen.

Ik heb het nog nooit gedaan (waxen) en eigenlijk ook nooit iemand naar dat gebied laten kijken

Ik vraag mij af of het dan niet zo is dat je automatisch ongecontroleerd “nat” wordt omdat iemand aan dat gebied zit? :(
Het lijkt mij nogal genant en als het bevalt wil ik vaker komen maar niet als waar ik bang voor ben gebeurt, dan ga ik voortaan naar een ander toe ivm schaamte
Alle reacties Link kopieren
Eh...

Je hebt nog nooit gewaxt?? Helemaal niks????

Reken er maar niet op dat je er nat van wordt ;-D .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Jij gutst gelijk liters als je nat wordt?

ik denk dat de kans vrij klein is, tenzij je een diepgeaarde masochiste bent.
Alle reacties Link kopieren
Zou graag ook eens brazillian wax willen voor vakantie.. Maar lef om het te doen is ver te zoeken.... Bang dat mijn flamoes word uitgelachen. O_o
Alle reacties Link kopieren
Harsen is geen strelen, of een andere liefdevolle aanraking. Tenzij je kickt op pijn, zou ik meer inzetten op natte ogen en wangen dan op een natte doos.
Alle reacties Link kopieren
nee hoor, je zal morgen zien dat het er allemaal nogal plastisch aan toe gaat. Daar droog je spontaan van op.

tip: nog even goed scrubben straks. En ook een lekkere scrub meenemen op vakantie. Anders heb je straks een ingegroeide brazilian en reken maar dat dat je vakantievreugde aantast.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanmorgen nog naar de salon geweest voor een Brazilian. Ik laat me sinds ongeveer een jaar regelmatig waxen. De setting is zakelijk, er is niks erotisch aan, en hoewel ik het goed te doen vind kan ik je vertellen dat een Brazilian helaas niet pijnloos is (en de eerste keer al helemaal niet). Dus nat worden? Denk het niet hoor.
Ik wax alles al jaren, het zijn heel doortastende meiden, heel zakelijk en doelgericht. Het doet op momenten ook best pijn. Nee, nat word je er niet. En vooraf kun je opfrissen.
Nou nee dus. Pijnstiller er in en gaan. Als je een tijd niet meer scheert maar alleen maar waxt wordt het wel minder pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha dit moet wel een man zijn.
chocolol schreef:
11-07-2018 00:02
Hahaha dit moet wel een man zijn.

Mijn idee.
Ceylon schreef:
10-07-2018 23:11
Eh...

Je hebt nog nooit gewaxt?? Helemaal niks????

Reken er maar niet op dat je er nat van wordt ;-D .
:HA:

Vind het ook heel apart dat dit onder 'seks' staat :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
11-07-2018 00:02
Hahaha dit moet wel een man zijn.




Die naar Noorwegen op vakantie gaat....
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft een vakantie naar Marokko te maken met een brazilian wax? Volgens de NFN-app is er geen gelegenheid voor naaktrecreatie in Marokko, dan zou je toch kunnen volstaan met het waxen van je benen ?

En nat worden van de meiden die de behandeling uitvoeren? Nou, nee. De eerste (een Braziliaanse) kletste meer dan dat ze waxte en de zaak waar ik nu heenga is drie keer zo snel in vergelijking met de eerste. Gezellige meiden, maar niet om nat van te worden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven