klaarkomen vrouw

12-07-2018 00:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
zit al lang met de vraag. hoe kom je nou makkelijk en snel klaar als vrouwzijnde. niet met de clitoris maar via de g spot. ik kan hem wel vinden het voelt gevoelig aan alsof je moet plassen maar ook al blijf ik er 10 minuten over wrijven. lukt het me gewoon niet

kan iemand uitleggen hoe het makkelijkste kan

alvast bedankt voor de lieve berichten.
Alle reacties Link kopieren
Het is me nooit gelukt, ik weet ook niet of ik helemaal geloof in alleen klaarkomen via g-spot stimulatie. Meerdere vrouwen die zeiden dat ze vaginaal kunnen klaarkomen, heb ik gevraagd hoe zij dat doen. Uiteindelijk bleek het altijd neer te komen op dat toch hun clitoris werd gestimuleerd, bijvoorbeeld door wrijving tegen de schaamheuvel van hun vriend. Wel ken ik het dat ik veel intenser klaarkom als ook de G-spot wordt gestimuleerd tijdens de clitoris stimulatie.
Alle reacties Link kopieren
Mij lukt het juist heel makkelijk, maar ook als ik op hem zit dan kom ik ook zo klaar. Als ik het zelf doe, gewoon 2 vingers diep er in, ik krijg ook dat plasgevoel en laat dat gevoel toe, hooguit komt er wat vocht bij mee, maar volgens mij is dat squirten? Ik kan het niet anders beter uitleggen. Gewoon blijven oefenen. En niet het MOET klaarkomen zijn, gewoon genieten dan komt het klaarkomen vast vanzelf goed.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Ik kan klaarkomen door alleen penetratie. Ik denk zelfs dat ik klaar zou kunnen komen door de juiste tepelstimulatie. Maar dat is nog nooit gelukt, hoewel we er ook nooit voor zijn gaan zitten zeg maar. Klaarkomen is volgens mij heel erg iets mentaals. Toen ik jonger was kwam ik ook niet vaginaal klaar. Wel was penetratie altijd wel heel lekker. Sinds ik een vaste partner heb en we “vrijere” seks hebben. Dus dat je het gevoel hebt dat je je helemaal mag laten gaan en dat dan dus ook doet, kom ik klaar van penetratie. Ik vind het moeilijk om uit te leggen hoe. Ogen dicht maakt het voor mij makkelijker, bekkenbodem aanspannen en bekken kantelen naar hoe het lekker voelt (vooral heel diep of juist langs de voorwand) en genieten.
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
Mij is het met wat oefenen een keer gelukt. Maar wat Roelanje zegt, het is vooral mentaal; bekkenbodem aanspannen, concentreren vooral en toen lukte het.

Daarna geprobeerd om ook clitoraal te komen maar dat lukte dus niet meer. Het hele klaarkomen voelde eigelijk ook alsof het al clitoraal was. Dus ik vraag me dan ook af in hoeverre het lichamelijk met elkaar in verbinding kan staan.

En wat moeilijker voor te stellen, maar was het anders alleen mentaal klaarkomen? (Als zoiets mogelijk is) :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Bij mij lukt het zelf alleen met een vibrator/dildo en daar vooral als ik deze snel en hard in en uit me laat gaan terwijl ik mijn heupen iets naar voren kantel.

Als ik gevingerd word moet het ook snel gaan en tijdens seks lukt het als ik bovenop zit, op mijn buik lig of op mijn rug en mijn heupen weer naar voren kantel.
Het tijdens seks vaginaal klaarkomen lukte mij pas nadat ik meerdere malen tijdens masturberen op die manier kon klaarkomen
Alle reacties Link kopieren
Als ik bovenop zit kom ik snel klaar..en wordt dan ook erg nat. Ook met snel vingeren met twee vingers komt ik erg lekker klaar. Het gekke is dat als ik mastrubeer ik clitoraal klaar kom en bij man alleen maar vaginaal.
Alle reacties Link kopieren
Dat 'plasgevoel' hoort erbij.
Je moet met 1 of 2 vingers flink over je G spot wrijven op een wijze dat je het lekker vindt. Dat voer je op en de zg plas moet je niet tegen houden. Sterker nog, op een gegeven moment laat je je gaan en kom je klaar. Als je dan enige druk zet op dat plas gevoel, zul je merken dat je spuitend klaar komt.
Suk6
Alle reacties Link kopieren
Bart608 schreef:
12-07-2018 13:39
Dat 'plasgevoel' hoort erbij.
Je moet met 1 of 2 vingers flink over je G spot wrijven op een wijze dat je het lekker vindt. Dat voer je op en de zg plas moet je niet tegen houden. Sterker nog, op een gegeven moment laat je je gaan en kom je klaar. Als je dan enige druk zet op dat plas gevoel, zul je merken dat je spuitend klaar komt.
Suk6
Klaarkomen door penetratie hoeft niet samen te gaan met squirten
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je iets aan dit topic van twee maanden terug : seks/vaginaal-klaarkomen-ik-wil-het-maa ... ges/409374
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven