Orgasme tijdens voorspel

16-07-2018 21:32 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou was mijn ex niet echt een vrouw die voluit ging tijdens voorspel. Zelf heb ik nooit echt goede voorspel gehad met als resultaat een orgasme van haar of mijn kant. En nu het uit is zal het in de eventuele volgende relatie toch anders zijn en handig om te weten hoe en wat fijn is.

Dus..

Hoe ervaren jullie heren het als een vrouw haar hoogtepunt bereikt? Waar hebben jullie je op gefocused?

Hoe belangrijk is het om een vrouw, tijdens voorspel, een orgasme te bezorgen?

Maakt het een groot verschil tijdens voorspel of maakt het niet zoveel uit als je maar focust op haar plezier zodat zij haar hoogtepunten bereikt tijdens de seks?
anoniem_369277 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 21:41
Reden: Typfout
1.01% gewijzigd
Na een orgasme ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Licht uit en slapen :)
Hoe oud ben je?
Voorspel is sowieso een afknapper. En een man die daar aan doet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Voorspel = seks
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
16-07-2018 21:33
Na een orgasme ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Licht uit en slapen :)
Precies, helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je vraag niet..
Alle reacties Link kopieren
Vermoedelijk zie je de coitus als het enige echte werk en de rest is maar .. voorspel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Loullah schreef:
16-07-2018 21:35
Hoe oud ben je?
Maakt het een verschil?
Alle reacties Link kopieren
Erop en eraf is nooit een goed idee, tenzij zij dat zo wil.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
thefriendlyghost schreef:
16-07-2018 21:42
Maakt het een verschil?
Ja. Want dan weet ik hoe ik je moet benaderen met mijn advies, tips enz.
Hoe oud zijn jullie beide?
Tsja, je hebt nog nooit goed voorspel GEHAD lees ik, en dus ook nog nooit GEGEVEN want beide partijen moesten goed hun best doen om wakker te blijven.
Zowel jij als je partner. Moeilijk... denk denk ja ik weet het:

Ik focus alleen op mezelf en laat duidelijk weten wanneer het niet gaat zoals ik in mijn hoofd had. Communicatie dus. En corrigeren.

Verder wat Muntjeinmijnbroekzak zegt. Alleen is het licht meestal al uit bij mij; ik schaam me zo voor mijn platvoeten en sokken aanhouden is een big no-no.
Geloof dat laatste maar. Is echt zo, is echt een dingetje hoor je sokken aanhouden of niet.

Sommige vrouwen hebben nog liever dat je een condoom omdoet dan dat je je sokken aan houdt tijdens de daad én daarvoor. Ook als het koud is. Nu is dat niet erg maar eind november piep je wel anders. Sterkte en succes en zo.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
16-07-2018 21:42
Vermoedelijk zie je de coitus als het enige echte werk en de rest is maar .. voorspel.
Nou dat ja
Als een man klaarkomt tijdens het pijpen, heeft hij toch ook niet idee dat het 'maar tijdens het voorspel' was?
Meeste mannen denken dat ze dan in de hemel beland zijn
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
16-07-2018 21:44
Erop en eraf is nooit een goed idee, tenzij zij dat zo wil.



Precies! Beffen is voor mannen die niet kunnen neuken
Ik heb niet de hele avond de tijd voor die onzin! :O
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
16-07-2018 21:33
Na een orgasme ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Licht uit en slapen :)
Ik snap dit trouwens niet. Orgasme tijdens voorspel hoort er toch juist bij? Wat is anders het nut ervan?
Alle reacties Link kopieren
Loullah schreef:
16-07-2018 21:57
Ik snap dit trouwens niet. Orgasme tijdens voorspel hoort er toch juist bij? Wat is anders het nut ervan?
Opgeilen, uitstellen, opgeilen, uitstellen
thefriendlyghost schreef:
16-07-2018 21:42
Maakt het een verschil?

Ja

Dus ..
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-07-2018 21:58
Opgeilen, uitstellen, opgeilen, uitstellen
Ja, daar ben ik ook helemaal voor. Helaas snappen de meeste mannen dat niet. Die gaan recht op het 'doel' af. Mijn doel is juist die omtrekkende beweging.
.
Dacht dat voorspel juist bedoelt was om elkaar (extra) op te geilen, teasen en klaar te stomen voor het echte werk.
Maar meerdere malen achter elkaar klaarkomen lukt mij niet en dan moet je keuzes maken.
Ga om die reden ook maar meteen voor het zware geschut. 😉
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
16-07-2018 22:10
Dacht dat voorspel juist bedoelt was om elkaar (extra) op te geilen, teasen en klaar te stomen voor het echte werk.
Maar meerdere malen achter elkaar klaarkomen lukt mij niet en dan moet je keuzes maken.
Ga om die reden ook maar meteen voor het zware geschut. 😉
Dat is het echte werk. In mijn beleving.
.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
16-07-2018 21:44
Erop en eraf is nooit een goed idee, tenzij zij dat zo wil.

Nou wel lekker snel klaar iig😂😂
lilalinda schreef:
16-07-2018 21:58
Opgeilen, uitstellen, opgeilen, uitstellen
Uitstellen werkt bij mij niet en ik zou je er zelfs voor kunnen gaan haten. >:-(
Als de man juist op dat moment stopt dan verdwijnt het gevoel bij mij in zijn geheel en komt het waarschijnlijk niet meer terug.
anoniem_372239 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 22:18
0.30% gewijzigd
lilalinda schreef:
16-07-2018 21:58
Opgeilen, uitstellen, opgeilen, uitstellen
Ja precies. Ik kom nooit klaar tijdens voorspel. Beetje plagen, knuffelen, masseren. En dan hoppa erop en orgasme! En dan slapen ;)
Alle reacties Link kopieren
Er is trouwens een heel mooi viva woord voor, voor uitstellen. Heb het al lang niet meer gehoord : randjefietsen :)
.
impala schreef:
16-07-2018 22:11
Dat is het echte werk. In mijn beleving.
Ow, ik vind er niks aan.
Deed in het begin wel braaf mee met die poespas hoor totdat ik er geen geduld meer voor had en maar gewoon gelijk erop sprong. Daar moest mijn ex altijd om lachen want hij was het niet gewend een vrouw die niet uitgebreid gemasseerd, gelikt en gevingerd wilde worden voordat hij erin mocht.
Ben heel recht toe recht aan wat dat betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven