Waarom ben je hier? Eerlijk antwoord

17-07-2018 22:11 50 berichten
Oké mensen, ik begrijp vanuit het forum dat mensen hier soms echt met bepaalde problemen of vragen hopen dat ze een tevreden antwoord kunnen krijgen, maar er zit ook een “grijs” gebied tussen van mensen.... wat doen jullie hier? Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
En waarom staat dit op de seks pijler?
ik geef mn bek ook maar een douw
Op de sekspijler?!
To trapt af.
Ik ben een enorme perverseling. Zo.
Alle reacties Link kopieren
Oh nou loepen helpt wel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
17-07-2018 22:14
Oh nou loepen helpt wel.
Inderdaad.

TO, omdat ik van grote piemels hou.
Madeliefjees schreef:
17-07-2018 22:14
Oh nou loepen helpt wel.
Nou inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere mannen opduiken natuurlijk, wat dacht jij dan ? Iedereen op deze pijler is retegeil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
SallySpectra* schreef:
17-07-2018 22:16
Inderdaad.

TO, omdat ik van grote piemels hou.

+1
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop op wat geile forumseks.
Ik zal inderdaad even mijn reden neer zetten, het begon met een vraag welke ik had en neer zette op Google, hier kwam dit forum als eerste naar boven, begon te lezen en heb een topic ervan gemaakt, als je dan gaat lezen of verdere topics opent en leest zie je een 3 deling van mensen, 1 die serieus iemand wil helpen (normaal antwoord geeft en probeert tips te geven) 2 de personen die overal op tegen zijn of minachtend kunnen of willen reageren 3 de mensen die dit forum voor de lol gebruiken of iets wat ze missen misschien, inmiddels zijn er een aantal topics langs gekomen waarvan ik wat heb kunnen leren en hier dus lees of reageer ( niet altijd serieus ).
Dus vertel maar
Goed verhaal
Alle reacties Link kopieren
Apeldoorner123 schreef:
17-07-2018 22:21
Ik zal inderdaad even mijn reden neer zetten, het begon met een vraag welke ik had en neer zette op Google, hier kwam dit forum als eerste naar boven, begon te lezen en heb een topic ervan gemaakt, als je dan gaat lezen of verdere topics opent en leest zie je een 3 deling van mensen, 1 die serieus iemand wil helpen (normaal antwoord geeft en probeert tips te geven) 2 de personen die overal op tegen zijn of minachtend kunnen of willen reageren 3 de mensen die dit forum voor de lol gebruiken of iets wat ze missen misschien, inmiddels zijn er een aantal topics langs gekomen waarvan ik wat heb kunnen leren en hier dus lees of reageer ( niet altijd serieus ).
Dus vertel maar
De optie geile dates krijgen staat er niet bij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
17-07-2018 22:17
Lekkere mannen opduiken natuurlijk, wat dacht jij dan ? Iedereen op deze pijler is retegeil.
Ik gleed net bijna van de tuinstoel af. Want sliploos. Uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Hier? Omdat je bovenaan in de nieuwe topics bent verschenen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
SallySpectra* schreef:
17-07-2018 22:22
Goed verhaal
En niet eens lekker kort. Tis me wat.
Enn schreef:
17-07-2018 22:28
Hier? Omdat je bovenaan in de nieuwe topics bent verschenen.
Nee jij bent ook geil.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
17-07-2018 22:29
Nee jij bent ook geil.
Oh vandaar... ik dacht dat het regende. Weer opgelost! Zo handig dit forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind toch echt een rare vraag van iemand die alleen op de sekspijler rondhangt. De meesten hier lezen en reageren op alle pijlers hè... al slaan velen de actueelpijler over.
Alle reacties Link kopieren
Pure verveling.

Waarom zit jij alleen op de sex pijler?
eidde wijzigde dit bericht op 17-07-2018 22:41
2.70% gewijzigd
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
17-07-2018 22:35
Oh vandaar... ik dacht dat het regende. Weer opgelost! Zo handig dit forum.


Regende het maar!!!
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
17-07-2018 22:40
Regende het maar!!!
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kansloos
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat deze TO niet weet dat dit forum groter is dan alleen de sekspijler.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven