Slechtste sextoy ever

18-07-2018 01:01 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar favoriete sextoys. De womanizer is er 1 van .
Maar voor ik die had ontdekt, heb ik een heleboel teleurstellende exemplaren gehad .
Jullie ook ? Welke vonden jullie t slechtst ?
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weinig goede herinneringen aan de elektrische tandenborstel. Kwam er te laat achter dat dit toch echt geen seksspeeltje was. Herstel van de schade duurde een paar weken.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Sekstoys zijn net mannen zitten idd heel wat teleurstellende exemplaren tussen.
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
18-07-2018 06:35
Sekstoys zijn net mannen zitten idd heel wat teleurstellende exemplaren tussen.

:HA:
Don't get high on your own supply.
Alle reacties Link kopieren
mijn ervaring is dat tot aan een bepaalde prijsklasse goedkoop duurkoop is. Niet dat perse dat hoe duurder beter is, want vanaf 50 heb je best goede dingen en volgens mij is een fairy tegenwoordig zelfs goedkoper, maar daaronder merk je echt verschil.

Dus mijn slechtste aankoop? Zo'n zwarte met steentjes van de etos toen ik een jaar of 18 was, omdat ik een seksshop toen nog the eng vond.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik trouwens weinig met een womanizer. Voor 50 zou ik het misschien wel kopen voor erbij, maar ik vind het het geld niet waard. Voelt lekker en ik kom er op klaar, maar je zet hem er op en dan wachten maar. Ik speel liever met mijn speeltje. Variëren in hoeken, even er af halen om mijzelf te teasen. De womanizer is daar niet echt geschikt voor.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
TJa je probeert eens wat en niet alles is even hemels. Ik heb ooit van die balletjes geprobeerd. Die deden helemaal niets. Durex toys werken ook alleen maar als voorafje. Verder is er een range van 'mwa best ok' tot 'altijd raak'(fairy) tot 'heerlijk af en toe'. Sommige dingen is het ook even mee oefenen voordat het echt lekker wordt.
Alle reacties Link kopieren
die balletjes vind ik ook niks. Ik voel ze niet of ze klotsen zo hard (bijvoorbeeld in de auto) dat ik er misselijk van word.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
elfjetwaalfje schreef:
18-07-2018 06:14
Ik heb weinig goede herinneringen aan de elektrische tandenborstel. Kwam er te laat achter dat dit toch echt geen seksspeeltje was. Herstel van de schade duurde een paar weken.
Oei, clitoris weggepoetst?
T lijkt mij ook niks, die harde haartjes!

Ik had een harde plastic staafvibrator die te hard was om in te brengen en de vibraties te zacht om er feest van te hebben.

Dingen die op batterijen lopen zijn ook zo'n partybreaker. Deze zijn om de haverklap op. Juist wanneer het net leuk begint te worden. :calimero:
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
18-07-2018 08:20
Zelf heb ik trouwens weinig met een womanizer. Voor 50 zou ik het misschien wel kopen voor erbij, maar ik vind het het geld niet waard. Voelt lekker en ik kom er op klaar, maar je zet hem er op en dan wachten maar. Ik speel liever met mijn speeltje. Variëren in hoeken, even er af halen om mijzelf te teasen. De womanizer is daar niet echt geschikt voor.
Ja, ik vond hem ook 3x niks.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :rofl: :rofl:
Blondie222 schreef:
18-07-2018 06:35
Sekstoys zijn net mannen zitten idd heel wat teleurstellende exemplaren tussen.
Alle reacties Link kopieren
Regenjasgeel schreef:
18-07-2018 12:14
Oei, clitoris weggepoetst?
T lijkt mij ook niks, die harde haartjes!

Ik had een harde plastic staafvibrator die te hard was om in te brengen en de vibraties te zacht om er feest van te hebben.

Dingen die op batterijen lopen zijn ook zo'n partybreaker. Deze zijn om de haverklap op. Juist wanneer het net leuk begint te worden. :calimero:

Oh ja, ik had 30 jaar geleden ook zo'n ding. Wat een prul ! En zo lelijk ook, zo'n beige staaf O_o
De wasmachine vibreerde beter :A:
nounou
Alle reacties Link kopieren
mijn vrouw
Alle reacties Link kopieren
oudmannetje schreef:
19-07-2018 23:43
mijn vrouw

Is dit bedoeld als humor ? O_o
nounou
Alle reacties Link kopieren
van die tril-eitjes met afstandsbediening :facepalm: ik voelde dat ding nauwelijks zitten, laat staan bewegen.
zazamaenade schreef:
19-07-2018 23:46
Is dit bedoeld als humor ? O_o
Blijkbaar heeft oudmannetje net zo'n (belabberd) gevoel voor humor als...
Blondie222 schreef:
18-07-2018 06:35
Sekstoys zijn net mannen zitten idd heel wat teleurstellende exemplaren tussen.
:-P)
Alle reacties Link kopieren
Had vorig jaar een ding gekocht voor hem en haar. Bedoeling was dat dat ding erin zat tijdens de sex en ook op de klit.. Soort C vorm...
Ik vol goede moed proberen.. Komt dat ding bijna tot me navel😂 niks aan gehad dus en 80 euro weggegooid.
Eitjes vind ik ook niks aan nee
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
18-07-2018 08:14
mijn ervaring is dat tot aan een bepaalde prijsklasse goedkoop duurkoop is. Niet dat perse dat hoe duurder beter is, want vanaf 50 heb je best goede dingen en volgens mij is een fairy tegenwoordig zelfs goedkoper, maar daaronder merk je echt verschil.
Dit inderdaad. Zeker als het iets is dat beweegt. Een goede vibe is ietsje meer dan een dildo met een motortje er in :-D

Bij mij ook de eerste aankoop. Ik was nieuwsgierig, was heel basic en goedkoop. Het was one-speed, maar als de batterijen minder werden (wat vrij snel gebeurde) dan was de snelheid toch beduidend anders. Je hebt overigens ook dingen met echt te veel standen en poespas: dat hoeft van mij ook niet echt. Gewoon goed overdacht ontwerp en fijne materialen :)
Alle reacties Link kopieren
Een lawaaierig speeltje.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Dat ook. Ex-hubby en ik leek het wel leuk om een beetje te spelen met zo'n remote controlled vibe (op zich een aanrader), maar de eerste die wel bestelden maakte echt gewoon herrie. We hebben er smakelijk om gelachen en toen een betere besteld :-D
Alle reacties Link kopieren
Yongpeople schreef:
21-07-2018 09:42
Had vorig jaar een ding gekocht voor hem en haar. Bedoeling was dat dat ding erin zat tijdens de sex en ook op de klit.. Soort C vorm...
Ik vol goede moed proberen.. Komt dat ding bijna tot me navel😂 niks aan gehad dus en 80 euro weggegooid.
Eitjes vind ik ook niks aan nee
Zo'n we-vibe, ofzoiets, ik heb daar werkelijk nog geeneen positief verhaal over gehoord.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Yongpeople schreef:
21-07-2018 09:42
Had vorig jaar een ding gekocht voor hem en haar. Bedoeling was dat dat ding erin zat tijdens de sex en ook op de klit.. Soort C vorm...
Ik vol goede moed proberen.. Komt dat ding bijna tot me navel😂 niks aan gehad dus en 80 euro weggegooid.
Eitjes vind ik ook niks aan nee
Bij ons bewoog dat ding mee in en uit. Bleef niet zitten. Miste letterlijk en figuurlijk het doel.
Weggegooid geld.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Weet niet wat voor model ze hebben gehad om te testen... Maar voor de gemiddelde mens is dat ding te groot. Toch zonde van me geld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog geen 1 ontdekt waar ik blij van werd, helaas. Geef mij dan maar de good old fingerwork, kost niks en altijd raak :)
Alle reacties Link kopieren
Het is niet echt een sextoy, maar het ergste wat me te binnen schiet; ik heb wel eens zo'n pleasuregel geprobeerd en dat deed alleen f#cking pijn ( alsof ik in de fik stond..) en daarna heb ik nog een week niet kunnen zitten en plassen vanwege een mega ontsteking down under, ik vergeet de walging op het gezicht van de gyn nooit meer toen ze er voorzichtig een blik op wierp :-$ en nee natuurlijk had ik niet verteld dat ik die gel had gebruikt, ik kijk wel lekker uit..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven