Logeerpartij

18-07-2018 01:01 18 berichten
Hallo lezers,

Vandaag vroeg een vriendin aan mij (die ik nog maar 3 maanden ken) of ik bij haar wilde logeren 3 dagen omdat ze dan alleen is.

Ze heeft laatst tegen mij gezegt dat ze bi is, en laatst op n bruiloft zat ze steeds aan me etc.

Is die logeerpartij voor de gezelligheid of zit er meer achter denken jullie?

Ik ben zelf ook bi, dus als er iets gebeurd vind ik het oke. Maar wilde even weten wat jullie denken..

Groetjess...
Hallo lezers,

Vandaag vroeg een vriendin aan mij (die ik nog maar 3 maanden ken) of ik bij haar wilde logeren 3 dagen omdat ze dan alleen is.

Ze heeft laatst tegen mij gezegt dat ze bi is, en laatst op n bruiloft zat ze steeds aan me etc.

Is die logeerpartij voor de gezelligheid of zit er meer achter denken jullie?

Ik ben zelf ook bi, dus als er iets gebeurd vind ik het oke. Maar wilde even weten wat jullie denken, kan ik mij erop voorbereiden xd

En ik heb 0 ervaring met sex, en die dingen. Dus heb geen idee wat ik moet doen als het erop aan komt.

Groetjess...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk er niks van. Als je er voor open staat dan kan het eventueel, maar ik zou er niet van uit gaan dat ze het daarom vraagt. Misschien is het ook wel leuker en beter voor de vriendschap als jullie gewone vrienden blijven.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt trouwens in een eerder topic dat je nogal gelovig bent en dat harde muziek des duivels is. Maar biseksualiteit en seks met iemand die niet je partner is zijn oké?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat 18-jarigen zomaar bij elkaar komen logeren omdat ze goede vrienden zijn. Dat is meer iets voor kinderen van een jaar of 6..
Don't follow me. I'm lost too..
Je twijfelt al heel lang of je bi bent zag ik, ook dat je niet in clubs mag komen of uitzoeken of je bi bent want: streng Christelijk.

Dan weet je zelf heel goed dat je intenties niet zuiver zijn, je wilt het een keer proberen met een meisje las ik, maar toch ook weer niet want een zonde enz.

Niet gaan logeren dus, dat is vragen om moeilijkheden en spijt achteraf.
Is het hetzelfde meisje waar je een beetje verkikkerd op was?
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Bereid je sowieso maar voor.
Alle reacties Link kopieren
Als het gewoon een vriendin is wil niet gelijk zeggen dat ze gek van je is. Al helemaal niet omdat ze heeft aangegeven ook bi te zijn.
Kan je het niet gewoon vragen? Anders maar op je af laten komen?
Je kunt zelf ook initiatief nemen trouwens. Als je haar leuk vind dan. Flirt wat, kijk hoe ze daar op reageerd. Ga dichter bij zitten tijdens film kijken. Voer haar een lekker hapje. Dan merk je meestal wel of ze in is voor meer.
Waarom 2 topics?
Alle reacties Link kopieren
Jij bent bi, zij is bi. En ze zat aan je. Nu nodigt ze je uit om te logeren.

Ik denk dat ze wil mens-erger-je-nieten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Het hoeft niet voor de gezelligheid te zijn; mischien is ze bang alleen thuis.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Waarom 2 topics?
Lijkt het je leuk om daar te logeren? Dan lekker doen. Geen idee wat haar intenties zijn. Misschien voor de gezelligheid, misshcien wil ze je beter leren kennen, misschien is ze bang alleen. Ik zou zeggen: vraag het haar!
Alle reacties Link kopieren
BruinHondje schreef:
18-07-2018 01:47
Ik denk niet dat 18-jarigen zomaar bij elkaar komen logeren omdat ze goede vrienden zijn. Dat is meer iets voor kinderen van een jaar of 6..
Eh??? :blond:

Ik zal wel naïef zijn ofseau, maaruh ik (30+) logeer ook nog steeds gewoon bij vrienden en andersom voor de gezelligheid. Als ik wil neuken dan spreek ik dat gewoon met ze af, daar heb ik geen logeerpartij voor nodig...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
18-07-2018 09:36
Eh??? :blond:

Ik zal wel naïef zijn ofseau, maaruh ik (30+) logeer ook nog steeds gewoon bij vrienden en andersom voor de gezelligheid. Als ik wil neuken dan spreek ik dat gewoon met ze af, daar heb ik geen logeerpartij voor nodig...
Verwondering. Ik vind de romantische spanning waarbij je niet weet (maar wel vermoedt) welke kant het opgaat toch boeiender dan gezamenlijk in de afgesproken richting opmarcheren (zo van wij gaan om 8.00-9.00 uur seks hebben). Het is ook moeilijk te voorspellen of je onder de ban zal raken van zijn feromonen vooral als hij betrekkelijk nieuw is voor je.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik logeer ook regelmatig bij vrienden en vriendinnen. "Ik ben drie dagen alleen, dus zal ik drie dagen bij jou langskomen, of heb je zin om drie dagen bij mij te komen?" is, in elk geval in mijn omgeving, een heel normale vraag. Zeker met vrienden die wat verder weg wonen is het veel leuker en handiger om een paar dagen bij elkaar te zijn, dan alleen een halve avond.

Vroeger liepen vriendschappen en sex soms naadloos in elkaar over. Tegenwoordig niet meer. Maar dat heeft niets met logeren te maken, al is de kans groter dat het op seks uitdraait dan wanneer je een lunchafspraak op een terrasje hebt.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven