Maagd 26 jaar

18-07-2018 21:08 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen

Ik ben 26 jaar (shit, de tijd gaat snel) en heb nog nooit seks gehad. Erger nog, ik heb nog nooit gezoend met een meisje. Ik heb het gevoel dat de tijd nu echt begint te dringen of ik ben bang dat het er nooit van zal komen.

Sinds een aantal jaar ga ik geregeld uit (zo'n 3 à 4 keer per week) en probeer ik dus om een meisje aan te spreken met als doel haar te verleiden en uiteindelijk te kussen en eventueel nog een stap verder te gaan. Ik moet er wel bij zeggen dat ik volledig alleen uitga. Vinden jullie dit een afknapper en is het beter om met vrienden te gaan om meer kans te maken? Ik kies er gewoon voor om alleen uit te gaan, zodat ik niet moet afhangen van anderen in het bepalen waarheen ik ergens ga &/of hoelang ik ergens blijf.
In al die tijd ben ik, hoe zielig het ook mag klinken, er nog geen enkele keer in geslaagd of heb ik het gewoon nog niet aangedurfd een meisje aan te spreken.
Desondanks heb ik er geen problemen mee om mij volledig te laten gaan op de dansvloer en kijken meisjes vaak mijn richting uit en geven vaak een aangenaam lachje. Daarnaast gebeurt het ook vaak dat meisjes (bewust?) tegen mij aan komen leunen (vaak met de rug naar mij gekeerd). Is dit een teken dat ze mij zien zitten en geven ze hierbij een signaal om ermee te gaan dansen. Op dat moment begin ik vanbinnen te verkrampen en hoe graag ik het ook wil ... het lukt me maar niet om die eerste stap te zetten. Misschien faalangst ofzo denk ik. Hoe overwin ik die?

Zijn er mensen die je kent of heb je zelf ook zo problemen gekend en heb je hier een oplossing voor?

Alvast bedankt voor een antwoord!

Greetz.
Alle reacties Link kopieren
Je moet bereid zijn afgewezen te kunnen worden. Geen risico durven nemen zal betekenen dat er ook geen meisje in je bed terecht komt. Ben je een beetje aantrekkelijk?
Ga juist met vrienden uit, dat maakt het veel makkelijker om in contact te komen. Je raakt bijvoorbeeld in gesprek met een vriendin van iemand waar een vriend mee aan het praten is. Je hebt dan een uitvalsbasis.

En je vrienden bepalen natuurlijk niks. Als zij willen verkassen en jij wil nog blijven, dan kan dat toch gewoon?
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
18-07-2018 21:15
Je moet bereid zijn afgewezen te kunnen worden. Geen risico durven nemen zal betekenen dat er ook geen meisje in je bed terecht komt. Ben je een beetje aantrekkelijk?
Ik zie er wel verzorgd uit vind ik van mezelf. Als ik ergens uitga, wil ik er altijd zo goed mogelijk uitzien. Dat vind ik toch belangrijk. Maar ik weet gewoon niet wat ik tegen een meisje moet zeggen. En hoe overwin ik mijn angsten? Pff, ik ga kapot vanbinnen op het moment dat een meisje mij aankijkt. Ik weet gewoon niet hoe ik die eerste stap moet zetten. En als ik dan andere mensen om mij heen zie kussen, ga ik nog meer kapot. Ik vraag me dan af: "waarom kan die gast dat & ik niet?"
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
18-07-2018 21:21
Ga juist met vrienden uit, dat maakt het veel makkelijker om in contact te komen. Je raakt bijvoorbeeld in gesprek met een vriendin van iemand waar een vriend mee aan het praten is. Je hebt dan een uitvalsbasis.

En je vrienden bepalen natuurlijk niks. Als zij willen verkassen en jij wil nog blijven, dan kan dat toch gewoon?
Dit is absoluut waar wat je zegt. Ik ga ook natuurlijk veel liever met vrienden uit. Dat is geestiger en je raakt ook makkelijker aan de praat met anderen om je heen. Het vervelende is wel dat ik niet steeds op mijn vrienden kan rekenen om uit te gaan. Soms gebeurt het dat die ene maat geen zin heeft of de volgende dag vroeg moet opstaan en daardoor niet uit kan gaan. Ik heb ook niet zo heel erg veel vrienden, wat het ook wat moeilijker maakt. Daarom ga ik vaak alleen uit. Dat is dan ook vaak lastig als je het moeilijk hebt om sociaal contact te leggen. Vaak amuseer ik me toch wel omdat ik heel erg geniet van de muziek en van dansen ben ik niet beschaamd.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vroeger n vriendin die had al meerdere vriendjes gehad en ik nog niemand ze heeft der vriendschap met mij later verbroken omdat ze vond dat ze echt al n vrouwtje was en ik nog maar het meisje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik vind het in ieder geval GEEN afknapper als een man alleen uitgaat,
toont juist aan dat je je eigen beslissingen kan nemen!

Bedenk van tevoren wat je kan zeggen. Dwing jezelf ertoe om in ieder geval "hoi" te zeggen tegen een meisje, de keer daarop "hoi, alles goed?" en bouw het zo op. Voor je het weet onstaat er een gesprekje. Wees trots op elke stap die je maakt!

Wat is het ergste dat je kan gebeuren? We zijn net mensen ;)
Alle reacties Link kopieren
O ja, en 26 is echt niet extreem oud om nog geen ervaring te hebben. Ik heb heel veel mannen ontmoet die ruim in de 30 nog maagd waren (en nee, niet op een speciale club voor maagden ofzo, gewoon via via)
Geloof me, er zijn er heel wat van, ze schreeuwen het alleen niet van de daken.
Alle reacties Link kopieren
gekopreizen schreef:
18-07-2018 21:38
Hoi, ik vind het in ieder geval GEEN afknapper als een man alleen uitgaat,
toont juist aan dat je je eigen beslissingen kan nemen!

Bedenk van tevoren wat je kan zeggen. Dwing jezelf ertoe om in ieder geval "hoi" te zeggen tegen een meisje, de keer daarop "hoi, alles goed?" en bouw het zo op. Voor je het weet onstaat er een gesprekje. Wees trots op elke stap die je maakt!

Wat is het ergste dat je kan gebeuren? We zijn net mensen ;)
Volgens mij durf ik het gewoon niet aan een meisje aan te spreken door mijn angsten om te falen. Hoe overwin ik die? Ik heb al geprobeerd om enkele pintjes te drinken om wat losser te komen, maar het heeft nog niet echt gewerkt. Zijn er nog andere tips? En wat moet je doen als een meisje dichter naar je toekomt? Is het dan beter om er mee te gaan dansen of beter om toch eerst een gesprek te beginnen? Sommigen zeggen dat het onbeleefd is om tegen haar kont aan te dansen zonder dat je nog maar een woord gezegd hebt. Ik ben gewoon redelijk onzeker.
Alle reacties Link kopieren
Dutsje schreef:
18-07-2018 21:50
Volgens mij durf ik het gewoon niet aan een meisje aan te spreken door mijn angsten om te falen. Hoe overwin ik die? Ik heb al geprobeerd om enkele pintjes te drinken om wat losser te komen, maar het heeft nog niet echt gewerkt. Zijn er nog andere tips? En wat moet je doen als een meisje dichter naar je toekomt? Is het dan beter om er mee te gaan dansen of beter om toch eerst een gesprek te beginnen? Sommigen zeggen dat het onbeleefd is om tegen haar kont aan te dansen zonder dat je nog maar een woord gezegd hebt. Ik ben gewoon redelijk onzeker.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hoezo kan je falen als je een meisje aanspreekt? Het aanspreken op zich moet je als de overwinning zien, je hebt sowieso dan niet gefaald, maar juist je angst overwonnen!

Verwacht niet dat meteen het eerste meisje dat je aanspreekt je superleuk vindt. En oefening baart kunst. Nee heb je, ja kan je krijgen. Cliche-uitdrukkingen, maar ze kloppen wel.
Alle reacties Link kopieren
Waarom probeer je niet wat andere activiteiten te doen waarbij je vrouwen kunt ontmoeten? 3-4 keer per week uitgaan : hoef je niet te werken dan? Ga bij een sportvereniging ofzo om nieuwe mensen te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Dutsje schreef:
18-07-2018 21:50
Volgens mij durf ik het gewoon niet aan een meisje aan te spreken door mijn angsten om te falen. Hoe overwin ik die? Ik heb al geprobeerd om enkele pintjes te drinken om wat losser te komen, maar het heeft nog niet echt gewerkt. Zijn er nog andere tips? En wat moet je doen als een meisje dichter naar je toekomt? Is het dan beter om er mee te gaan dansen of beter om toch eerst een gesprek te beginnen? Sommigen zeggen dat het onbeleefd is om tegen haar kont aan te dansen zonder dat je nog maar een woord gezegd hebt. Ik ben gewoon redelijk onzeker.
Ik ben een meisje (ofja, vrouw eigenlijk, 28) en ik ben ook erg verlegen/introvert aangelegd. Ik zou het persoonlijk erg onprettig vinden als je zonder iets tegen me te zeggen tegen me aan zou komen dansen. Maar zoals eerder genoemd, dat is puur persoonlijk. Het is erg lastig om je gericht advies te geven omdat iedereen anders is en iedereen een andere "benadering" wenst. Beginnen met een luchtig gesprekje zou ik je aanraden. Oh! En humor! Dat is áltijd goed. :) Verder vind ik je verhaal ook niet extreem uitzonderlijk. Ik denk inderdaad dat er veel mensen zijn die contact leggen lastig vinden, maar die daar inderdaad niet mee te koop lopen. Ik vind eerlijk gezegd dat je al ver bent. Je gaat uit, danst graag en kan lekker los gaan! Dat is voor sommige mensen al een stap te ver. :)

Good luck!
Alle reacties Link kopieren
gekopreizen schreef:
18-07-2018 22:13
Hoezo kan je falen als je een meisje aanspreekt? Het aanspreken op zich moet je als de overwinning zien, je hebt sowieso dan niet gefaald, maar juist je angst overwonnen!

Verwacht niet dat meteen het eerste meisje dat je aanspreekt je superleuk vindt. En oefening baart kunst. Nee heb je, ja kan je krijgen. Cliche-uitdrukkingen, maar ze kloppen wel.
Maar ik durf het gewoon niet aan die eerste stap te zetten. Ik ga volledig kapot vanbinnen en begin te veel na te denken. Ik zie meisjes vaak met verliefde ogen mijn richting uitkijken. Hoe moet ik hierop reageren zonder te veel na te denken? Ik heb altijd een schuldgevoel. Alsof ik altijd mijn kansen heb verkeken. Ik ga ook geregeld uit naar eenzelfde café en zie ook vaak dezelfde meisjes terug die al een oogje op mij hadden. Ik heb altijd het gevoel dat deze meisjes mij nu als "waardeloos" bekijken omdat ik na tientallen keren er nog niet in geslaagd ben nog maar één woord te zeggen.
Dutsje schreef:
18-07-2018 22:34
Maar ik durf het gewoon niet aan die eerste stap te zetten. Ik ga volledig kapot vanbinnen en begin te veel na te denken. Ik zie meisjes vaak met verliefde ogen mijn richting uitkijken. Hoe moet ik hierop reageren zonder te veel na te denken? Ik heb altijd een schuldgevoel. Alsof ik altijd mijn kansen heb verkeken. Ik ga ook geregeld uit naar eenzelfde café en zie ook vaak dezelfde meisjes terug die al een oogje op mij hadden. Ik heb altijd het gevoel dat deze meisjes mij nu als "waardeloos" bekijken omdat ik na tientallen keren er nog niet in geslaagd ben nog maar één woord te zeggen.
Niemand is verliefd op het eerste gezicht.
Dat jij wil kussen en wippen straalt er waarschijnlijk vanaf en is een mega afknapper.

Stap eens op een meisje af om haar oprecht et leren kennen.
En ik wil echt niet met iedereen ide ik aankijk seks of ik heb er een oogje op.
Alle reacties Link kopieren
Maar als jouw doel seks is, waarom doe je dan zo moeilijk? Uitgaan is leuk en gezellig en daar zou ik zeker mee doorgaan. Maar via Tinder kun je toch veel doelmatiger te werk gaan?
Alle reacties Link kopieren
Er zit een groot verschil tussen tegen een kont aan droogneuken of samen dansen.

Ik zou eens beginnen met contact te maken op de dansvloer. Dus dans met haar (dat kan zonder elkaar aan te raken). Het gesprekje komt dan meestal wel vanzelf.
Dutsje schreef:
18-07-2018 22:34
Maar ik durf het gewoon niet aan die eerste stap te zetten. Ik ga volledig kapot vanbinnen en begin te veel na te denken. Ik zie meisjes vaak met verliefde ogen mijn richting uitkijken. Hoe moet ik hierop reageren zonder te veel na te denken? Ik heb altijd een schuldgevoel. Alsof ik altijd mijn kansen heb verkeken. Ik ga ook geregeld uit naar eenzelfde café en zie ook vaak dezelfde meisjes terug die al een oogje op mij hadden. Ik heb altijd het gevoel dat deze meisjes mij nu als "waardeloos" bekijken omdat ik na tientallen keren er nog niet in geslaagd ben nog maar één woord te zeggen.
Wat een apart bericht:
1. Je gaat volledig kapot van binnen?! Doe ff normaal!

2. Meisjes kijken met verliefde ogen jouw richting uit? Waar denk jij dat aan te zien?

3. Dezelfde meisjes die een oogje op je hebben? Hoe weet je dat? Ze hebben het overduidelijk niet tegen je gezegd.

Verder: ik vind alleen uitgaan geen afknapper, maar alleen uitgaan om een griet te scoren wel. En een jongeman die in z’n eentje aan het dansen is zou ik ook het mijne van denken, en die pintjes?! Doe maar niet, niet zo aantrekkelijk. En als ik zou horen/merken dat je 3-4 keer per week uitgaat, zou je daarop voor mij een afknapper zijn. Dan zou ik denken: heb je niks beters te doen, geen werk, geen zelfontwikkeling, geen hobby/passie/sport, maar dat is vast persoonlijk, maar het is mij te oppervlakkig.

Ik bedoel het niet rot, maar wie weet heb je iets aan mijn eerlijke commentaar.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
18-07-2018 22:58
Wat een apart bericht:
1. Je gaat volledig kapot van binnen?! Doe ff normaal!

2. Meisjes kijken met verliefde ogen jouw richting uit? Waar denk jij dat aan te zien?

3. Dezelfde meisjes die een oogje op je hebben? Hoe weet je dat? Ze hebben het overduidelijk niet tegen je gezegd.

Verder: ik vind alleen uitgaan geen afknapper, maar alleen uitgaan om een griet te scoren wel. En een jongeman die in z’n eentje aan het dansen is zou ik ook het mijne van denken, en die pintjes?! Doe maar niet, niet zo aantrekkelijk. En als ik zou horen/merken dat je 3-4 keer per week uitgaat, zou je daarop voor mij een afknapper zijn. Dan zou ik denken: heb je niks beters te doen, geen werk, geen zelfontwikkeling, geen hobby/passie/sport, maar dat is vast persoonlijk, maar het is mij te oppervlakkig.

Ik bedoel het niet rot, maar wie weet heb je iets aan mijn eerlijke commentaar.
Dat merk ik aan de glimlach die ze vertonen tijdens het aankijken naar mij. En ze komen vaak dicht tegen mij "aanleunen" als ik losga op goeie dansmuziek. Volgens mij willen ze een signaal geven van: ik heb wel interesse ... begin iets te zeggen tegen mij. Want van een meisje gaat het nooit komen. De jongen moet die eerste stap zetten. En dat is het probleem bij mij. Ik durf het gewoon niet, maar het zal toch ooit eens moeten lukken. Dus volgens jou valt het serieus op als je alleen uitgaat? Als er veel volk is en je staat te dansen in de massa is het toch niet zo opvallend of toch wel? Ik heb er ook al eens zitten over nadenken en nu begin ik toch te twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
18-07-2018 22:56
Maar als jouw doel seks is, waarom doe je dan zo moeilijk? Uitgaan is leuk en gezellig en daar zou ik zeker mee doorgaan. Maar via Tinder kun je toch veel doelmatiger te werk gaan?
Heb ik eigenlijk nog niet veel geprobeerd op die manier, maar is wel een optie. Denk je echt dat het werkt? Heb je zelf zo al iemand gevonden? Is het nog altijd populair? Heb het al jaren niet meer gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Dutsje schreef:
18-07-2018 23:16
Heb ik eigenlijk nog niet veel geprobeerd op die manier, maar is wel een optie. Denk je echt dat het werkt? Heb je zelf zo al iemand gevonden? Is het nog altijd populair? Heb het al jaren niet meer gebruikt.
Ik ben al jaren onder de pannen, dus zelf niet gedaan. :-D Maar ik heb zoons van twintig en begin twintig. En wat ik van hen hoor en van hun vriendengroep is dat alle vrijgezellen vanaf achttien daar gewoon opzitten, en zonder schaamte ook. Ook degene die zo knap en populair zijn dat ze op zich gemakkelijk een date kunnen krijgen. En ja, ik heb er dus ook relaties uit zijn ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik was zelf eigenlijk een beetje verbaasd dat ook onder jongeren de drempel zo laag is. Het is denk ik ook een stukje gemakzucht. Je hoeft echt geen café meer in om iemand te leren kennen.
Dutsje schreef:
18-07-2018 21:23
Ik zie er wel verzorgd uit vind ik van mezelf. Als ik ergens uitga, wil ik er altijd zo goed mogelijk uitzien. Dat vind ik toch belangrijk. Maar ik weet gewoon niet wat ik tegen een meisje moet zeggen. En hoe overwin ik mijn angsten? Pff, ik ga kapot vanbinnen op het moment dat een meisje mij aankijkt. Ik weet gewoon niet hoe ik die eerste stap moet zetten. En als ik dan andere mensen om mij heen zie kussen, ga ik nog meer kapot. Ik vraag me dan af: "waarom kan die gast dat & ik niet?"
omdat je met jezelf bezig ben. je bent bezig met je angsten en met de vraag waarom anderen wel kunnen zoenen maar je moet je bezig houden met de vrouw in kwestie (een vrouw van jouw leeftijd is geen meisje meer, jij bent ook geen jongetje).
en vrouwen zoenen met mannen omdat ze ze aardig vinden en omdat de man in kwestie belangstelling heeft voor de vrouw. Vrouwen zijn er niet op aarde om mannen te ontmaagden. vrouwen zijn natuurlijk niet gek, ze voelen en zien best dat een man hen ziet als een lopende vagina en de snelste uitweg voor zijn maagdenbestaan. Daar trappen wij, dames, niet in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven