Poepsex

20-07-2018 06:55 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kwam via Google op oude topics op dit forum uit 2003 en zo.Heb daarom een account op deze site gemaakt omdat hier blijkbaar dit besproken kan worden.

Mijn vraag is of dit een normale vraag is.Ik val op mannen en vrouwen en vind het niet iets standaard om over te beginnen.Ben heel erg gericht op anaal.Nam laatst een piemel in mijn mond die eerder in mijn kont was.Een vriendin vind het lekker om na toiletbezoek het schoon te likken.Dat zijn contacten die leuk zijn maar wat als je een serieuze relatie wil?Als je iemand tegenkomt die je leuk vind om verder te gaan?Moet je dit meteen zeggen dat je dit lekker vind?
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme! :pukey:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Voor het handenschudden eerst die handjes wassen, je naam zeggen en dan gelijk vertellen wat er ook in je topic staat....
Alle reacties Link kopieren
Ik haak ff af
Alle reacties Link kopieren
OMG!!! Wat ontzettend ranzig :sick:

Zo'n vriendin is wel iig handig als je geen (vochtig)toiletpapier bij de hand hebt O_o
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de inhoud van de babyluier over hem uitsmeren. Lekker zacht!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Lekker samenhangend verhaal ook weer.
Alle reacties Link kopieren
En toen?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Zo! Ook goeiemorgen O_o
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
En doet die "vriendin" dat vaak? en zo ja bij wie? Lijkt me heel goed voor de weerstand, ze zal vast niet zo vaak ziek zijn want ze is door al die bacterien vast resistent voor ziekten.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
20-07-2018 09:01
Zo! Ook goeiemorgen O_o
Nou, zeg dat! Mijn koffie smaakt ineens niet meer. :-(
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Goed eerste topic ook btw!
koekies zijn lekker
De vraag was moet ik dat gelijk vertellen? Ik vind van wel, maar doe gelijk even een stapje opzij:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Poepie kakkie strontje. hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
20-07-2018 10:07
Poepie kakkie strontje. hahahahahahahahahahahahahahahahaha
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
20-07-2018 10:07
Poepie kakkie strontje. hahahahahahahahahahahahahahahahaha
:hihi:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Ja meteen zeggen, in godsnaam.
eidde wijzigde dit bericht op 20-07-2018 10:22
3.33% gewijzigd
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
123Lotje schreef:
20-07-2018 07:59
OMG!!! Wat ontzettend ranzig :sick:

Zo'n vriendin is wel iig handig als je geen (vochtig)toiletpapier bij de hand hebt O_o
:HA:
Mispoes!
Antonio, are you back???
Misschien zoeken ze nog acteurs voor Human Centipede 3...
Anyway, sommige mensen stinken zó uit hun smoelwerk, dat ik soms topicgerelateerde praktijken vermoed...
Alle reacties Link kopieren
Voor t tongzoenen ff melden ook :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Het is wel DIT forum waar ik uitkom als ik op Google zoek.Snap ook niet dat jullie het vies vinden.Ik begrijp uit de antwoorden dat het niet iets is waar je het op je eerste date over hebt?Moet je het dan verzwijgen?Het is leuk die contacten en weet ook niet of ik die dan zal aanhouden.Zou in een relatie wel behoefte hebben aan wat meer.
Alle reacties Link kopieren
leonio schreef:
20-07-2018 11:14
Het is wel DIT forum waar ik uitkom als ik op Google zoek.Snap ook niet dat jullie het vies vinden.Ik begrijp uit de antwoorden dat het niet iets is waar je het op je eerste date over hebt?Moet je het dan verzwijgen?Het is leuk die contacten en weet ook niet of ik die dan zal aanhouden.Zou in een relatie wel behoefte hebben aan wat meer.

Je snapt niet dat het vies is? Wat dacht je van ongezond? Weet je hoe ziek je kan worden van poep eten?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Doe eens een spatie na een punt TO.
Alle reacties Link kopieren
leonio schreef:
20-07-2018 11:14
Het is wel DIT forum waar ik uitkom als ik op Google zoek.Snap ook niet dat jullie het vies vinden.Ik begrijp uit de antwoorden dat het niet iets is waar je het op je eerste date over hebt?Moet je het dan verzwijgen?Het is leuk die contacten en weet ook niet of ik die dan zal aanhouden.Zou in een relatie wel behoefte hebben aan wat meer.
Oh, dat snap je niet? Is niet zo lastig te bedenken hoor. Wat snap je daar niet aan?
Life is a bitch (and I'm helping her).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven