Onzeker over tepels

20-07-2018 11:35 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.. ik ben 27 jaar en ontzettend onzeker over mn tepels.. krijg moeilijk harde tepels en als ik er heb is het meer mn tepelhof dat samentrekt.. in gewone toestand zijn mijn tepel eerder vlak.. zou ze graag laten opereren maar mn vriend is er niet voor.. help?? Willen jullie eens een eerlijk antwoord geven? Want volgens mij is daar niets moois aan? Thx grtjs ano69
anoniem_373173 wijzigde dit bericht op 20-07-2018 14:17
Reden: Te personelijke info
9.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zet die foto gewoon ff hier online. Scheelt weer postzegels.
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Hou die foto maar.

Bestaat daar uberhaupt een operatie voor?

Tepels is net als billen, vagina's en piemels, bij iedereen ziet het er anders uit.
Als het moet doen, waar het voor gemaakt is, is het toch gewoon goed?
Zeur niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeten tepels er dan precies uitzien? Dat verschilt toch enorm per persoon..

Groot, klein, roze, bruin. Noem maar op.. Als je partner ze kan waarderen, zou jij dat ook eens moeten proberen! Jij en je partner zijn tenslotte de enige twee (neem ik aan) die ze zien.
Alle reacties Link kopieren
O_O daar maak je je echt druk over? :there:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Tepels komen in alle soorten en maten. Probeer je er niet te druk over te maken.

Als jouw vriend tegen een operatie is, maar een willekeurige forummer voor, dan zou je de operatie nemen? Beetje raar toch?
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
20-07-2018 11:40
Zeur niet zo.
.
JollyRider schreef:
20-07-2018 11:43
O_O daar maak je je echt druk over? :there:

Als je afwijkend bent van de norm die je ziet in de media, dan kan het best dat je onzeker wordt. Ik vind dat niet zo gek. Jullie reacties vind ik beide weinig empathisch.
Alle reacties Link kopieren
De meeste tepels zitten verborgen in een bh en andere kledingstukken. Bij vrouwen tenminste.

Waarschijnlijk zijn er 2 personen die ze zien, jij en je vriend. Of eigenlijk, hoe vaak zie jij ze zelf, loop je te de hele tijd met je hoofd naar beneden? En je vriend vindt ze niet lelijk.

Dus waarom wil jij ze dan veranderen?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Bespreek het met je huisarts.

En ga alsjeblieft geen foto's maken van je tepels en trachten hier te plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve schat
Niet doen ....
Ik heb verschillende tepels gezien klein, groot, hard , zacht enz enz en ze zijn allemaal even mooi...
Geniet van je lijf en je leden...
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
20-07-2018 11:48
.



Als je afwijkend bent van de norm die je ziet in de media, dan kan het best dat je onzeker wordt. Ik vind dat niet zo gek. Jullie reacties vind ik beide weinig empathisch.
Daar heb je gelijk in. Sorry TO.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ben gewoon al heel mn leven zo onzeker daarover omdat ik ze steeds vergelijk en nooit iemand zie met hetzelfde probleem.. heb gewoon bevestiging nodig.. Want mn vriend zegt wel dat het niet nodig is omdat hy niet wil dat ik laat prutsen aan mezelf.. is niet voor ‘fake’ 🙁 geen fake borsten, geen valse wimpers, noem maar op. Dus wou gWn eerlijke antwoorden.. thats it.. hebben heerlijke seks, maar in de zomer krijg ik zeer moeilijk harde tepels en vind ik ze echt lelijk en dan klap ik toe.. licht uit, borsten bedekken, iets aanhouden,.. is echt klote..
anoniem_373173 wijzigde dit bericht op 20-07-2018 23:25
0.26% gewijzigd
Ik zou naar je vriend luisteren en me daar echt niet druk om maken. Tenzij je er zelf echt last van hebt of dat je denkt dat je na een operatie meer kan genieten van seks.

Sommige tepels zijn idd mooier dan andere, maar ik moet zeggen dat het mij (man) me echt niet veel uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ano69 schreef:
20-07-2018 11:52
Ben gewoon al heel mn leven zo onzeker daarover omdat ik ze steeds vergelijk en nooit iemand zie met hetzelfde probleem.. heb gewoon bevestiging nodig.. Want mn vriend zegt wel dat het niet nodig is omdat hy niet wil dat ik laat prutsen aan mezelf.. is niet voor ‘fake’ 🙁 geen fake borsten, geen valse wimpers, noem maar op. Dus wou gWn eerlijke antwoorden.. thats it.. hebben heerlijke seks, maar in de zomer krijg ik zeer moeilijk harde tepels en vind ik ze echt lelijk en dan klap ik toe.. ligt uit, borsten bedekken, iets aanhouden,.. is echt klote..
Ik durf er wel iets om te verwedden dat je, voor jezelf en voor je vriend, meer plezier in seks verpest op deze manier dan dat je zelfs met in jouw ogen perfecte tepels goed kan maken.

Weinig mannen maken zich druk om kleine uiterlijkheden, maar hechten enorm veel aan openheid, zelfvertrouwen, geilheid, etc.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ergens ooit gelezen dat (tijdelijke) tepelpiercing ingetrokken tepels blijvend verhelpt.

Maarja, daar moet je ook maar net zin in hebben :winkie:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt aan diegene die toch een tactvolle empatische reactie kunnen neerplaatsen :heart: ipv onzin waar ik nog min aan heb! :puh: het heeft veel te maken met de media.. en een ex die obsessief keek nr vrouwelijk schoon.. was namelijk aan het kuren (te veel testosteron) :nooo: en ging alles nemen met een rok.. daarvan ben ik ook n beetje onzeker geworden... srry voor mijn melige berichten... 🙄
anoniem_373173 wijzigde dit bericht op 20-07-2018 23:28
2.96% gewijzigd
Wat is er melig aan een topic openen over ingetrokken tepels en een oplossing zoeken? Als jij het niet mooi vindt en er iets aan wil doen is dat helemaal aan jou daar hoef je geen smoesjes voor te verzinnen, daarbij is dit echt niet het eerste topic over dit onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zijn m'n tepels volledig ingetrokken, worden nooit hard, dus zijn ook geen onderdeel van de seks.
Ik baal daar ook van, maar heb me er bij neergelegd.
Mijn man heeft er geen problemen mee. Dit is hoe ik ben.

Al heb ik ook echt wel onderzocht of ik er iets aan zou kunnen laten doen. En dat kan wel, maar uiteindelijk heb ik dat er niet voor over (gehad).
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dat je ingetrokken tepels hebt? Daar is iets aan te doen, zonder operatie. Een vriendin had daar last van. Ze vond het niet mooi en wilde later ook borstvoedig geven. En ze heeft toen een soort zuignap besteld. Volgens haar droeg ze het te weinig omdat het onhandig ding was. Maar toen ze later borstvoeding wilde geven, gebruikte ze het voor het geven van voeding. En na zes maanden van borstvoeding geven was het probleem al zo en zo verholpen. De melkliertjes waren toen opgerekt, als ik het goed begrepen heb.
Alle reacties Link kopieren
Google eens op niplette. (geen ervaring)
Alle reacties Link kopieren
Volledig ingetrokken zijn ze niet maar gedeeltelijk denk ik.. gewoon “vlakke tepels” is idd een stoorzender tijdens de seks, meer door ik die doorsla opt feit dat ze niet mooi zijn, idd. Moest ik dat kunnen ‘loslaten’ zou ik veel minder geremd zijn tijdens de seks.. :shame: bedankt voor jullie reacties! Niplette nog niet geprobeerd! Zou ik wel eens durven aanschaffen! ;-)) die tepelpiercing durf ik niet overwegen omdat je (volgens mij) weinig tot geen gevoel in je tepels hebt? grtjs
Alle reacties Link kopieren
Ano69 schreef:
20-07-2018 11:35
Hoi.. ik ben 27 jaar en ontzettend onzeker over mn tepels.. krijg moeilijk harde tepels en als ik er heb is het meer mn tepelhof dat samentrekt.. in gewone toestand zijn mijn tepel eerder vlak.. zou ze graag laten opereren maar mn vriend is er niet voor.. help?? Willen jullie eens een eerlijk antwoord geven? .. Want volgens mij is daar niets moois aan? Thx grtjs ano69
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook echt hele kleine tepels. Bijna plat zelfs. Om (oa) die reden heb ik een paar jaar geleden aan 1 kant een tepelpiercing laten plaatsen maar dus niet door mijn tepel zelf maar er onderdoor zeg maar. Daardoor wordt mijn tepel iets naar buiten geduwd zodat het nog wat lijkt. Als je na een jaar de tepelpiercing verwijderd is er dusdanig littekenweefsel ontstaan dat de tepel mooi naar buiten geduwd blijft staan. Ik ‘moet’ nog steeds de andere kant ook laten piercen maar stel het steeds uit omdat het echt behoorlijk pijn deed maar ik ben dan ook een watje;))
Harde tepels zijn handig als je glassnijder bent, maar verder zou ik mij er niet al te druk om maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven