herinneringen aan die ene fantastische wip

21-07-2018 11:45 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels ruim 30 plus, getrouwd, 2 kinderen, maar ik heb nog steeds de herinnering aan die ene fantastische wip die ik had toen ik 16 was. Ondertussen is die ene ex wel zo'n eikel geworden dat je er nooit meer in bed wilt duiken, dus van vreemdgaan is geen sprake. Maar tijdens een vrijpartij wil die herinnering nog wel eens opduiken. Ik heb er jaren niet echt bij stil gestaan, maar sinds 2 jaar komt het weer naar boven. De gedachte is geweldig, maar ik vind het nadeel dat je het als vergelijkingsmateriaal gaat zien. En dan komt je huidige partner niet boven de 8. Aan de ene kant voelt het als verraad, aan de andere kant, dus lastig
Wat maakte de wip zo fantastisch?
Ben je wel tevreden met je huidige seksleven?
Alle reacties Link kopieren
Wip???.
Er staat hier in de speeltuin wel een hele gave, maar die is op kinderen berekend.
Alle reacties Link kopieren
Jij kon het natuurlijk ook al heel goed toen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zeker wel, ik kom genoeg aan mij trekken, misschien dat er toen veel meer spanning bij zat omdat het stiekem was.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 16 toen ik me eerste vrijpartij had. Achteraf was hij niet zo speciaal want hij ging ook vreemd. Nu hij heeft 2 mooie kinderen en een hele mooie vrouw, blij dat het met hem is goed gekomen.
Een paar jaar later kreeg ik een relatie met iemand die 10jaar ouder was met dezelfde naam. Dat ging gelukkig heel goed hij wou alleen mij.
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
21-07-2018 12:12
Ik was 16 toen ik me eerste vrijpartij had. Achteraf was hij niet zo speciaal want hij ging ook vreemd. Nu hij heeft 2 mooie kinderen en een hele mooie vrouw, blij dat het met hem is goed gekomen.
Een paar jaar later kreeg ik een relatie met iemand die 10jaar ouder was met dezelfde naam. Dat ging gelukkig heel goed hij wou alleen mij.
Jammer dat jij niet genoeg aan hem hebt....
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Enigste wat ik nog ooit van hem gehoord had is dat hij had gezegd tegen een vriend van mij dat hij me een zielig figuur vind
Alle reacties Link kopieren
TamaraV83 schreef:
21-07-2018 11:59
Ja dat zeker wel, ik kom genoeg aan mij trekken, misschien dat er toen veel meer spanning bij zat omdat het stiekem was.
Misschien een idee om jullie seksleven op te spicen ? Vinden de meeste mannen echt niet vervelend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Misschien was je toen je 16 was, vol puberhormonen en spanning lichamelijk geiler (vruchtbaarder) dan nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat toen vooral de dominantie van die oudere jongen was (ik 16 en onzeker, hij 20 en ervaren) en hij vooral de leiding nam in bed. Nu heb ik vooral de leiding in bed, vind ik ook heel fijn en het is ook niet saai, maar soms mis je net dat beetje jus bij de die heerlijke biefstuk.
Volgens mij mis je niet zozeer de persoon waarmee het gebeurde, maar eerder de manier waarop je seks had. Of was het je ontmaagding wat alles extra spannend maakt?

Als man probeer ik altijd om prettige ervaringen uit het verleden te enten op een nieuwe partner, bepaalde standjes, een ritme of de wisselwerking zacht en dominant. Zo draagt ervaring bij aan een onvergetelijke ervaring... met de juiste persoon ;)
Je kunt je partner niet vertellen dat jullie seks een acht is maar dat je nog steeds terugdenkt aan die keer toen het misschien wel een tien was. Je kunt hoogstens proberen om die acht op te waarderen.
Zijn er vrouwen die hun mannen dominantie hebben bijgebracht? Ik hoor meestal beweren dat als een man niet nature dominant is dat het niet te leren valt.
Is het alleen dat aspect wat je “mist” Tamara of ook andere dingen?
Alle reacties Link kopieren
Sowieso geef ik het geen cijfer omdat de rest van de seks wel perfect is, en ik ook niets te kort kom. Als ik een hoop van mijn gevoelens samen moet vatten zit het vooral in het woord "stiekem" en een bij komende factor is dat mijn dochter en stiefdochter (beiden 16) nu ook seksueel actief zijn. Wat ik vooral mis zijn de spannende hartkloppingen, de lipbijtertjes. bij voorbeeld als tijdens dat je aan het zoenen bent, je partner de rits van die hele korte jeans open maakt en zijn hand in daarin laat zakken.
De spanning van stiekem is gewoon vreselijk lekker. De adrenaline die ervoor zorgt dat alles wat je doet met factor tien wordt versterkt (om toch maar een cijfer erin te gooien 😉) Als ik denk aan hoe het was toen ik mijn hand daar liet zakken. Dat herinner ik me echt nog wel! En ook alle stiekeme blikken en de vurige gedachten die ik besteed heb aan die hele korte jeans.
Er zijn misschien niet zoveel eerste keren meer maar ze zijn er echt nog een aantal om te ontdekken. Mag ik concluderen dat je de spanning mist?
Kun je me uitleggen waardoor je dochters een factor van betekenis zijn?
Alle reacties Link kopieren
Wat triest dat je het seksleven van je dochters benijdt...
Als je zo stuk gaat op stiekeme seks, dan doe je dat toch gewoon? Op een carpool, in het bos, kan je niks bedenken nu je eind 30 bent?
Alle reacties Link kopieren
TamaraV83 schreef:
21-07-2018 11:45
Inmiddels ruim 30 plus
Ah je had het zelf al gevonden :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik kan me eigenlijk heel slecht voorstellen dat een stiekeme wip op je 16e je beste seks ooit was. In mijn beleving wordt seks alleen maar beter als je elkaar wat beter kent, en je zelf minder onzeker over je lijf bent en je fijn de tijd voor elkaar kunt nemen. Weet je heel zeker dat je huidige seksleven een 8 waard is?
Ik begrijp je wel, komt vaker voor dan je denkt omdat je meer hoort over traumatische 'beginperiodes' zal ik maar zeggen.

Maar je eerste ervaringen kunnen ook gewoon helemaal te gek zijn en leuker dan je vantevoren had verwacht.. gek genoeg hoor je daar bijna nooit wat over!

Prince heeft er destijds een nummer over geschreven: 'Raspberry beret'.
Aanrader voor je TO!! :D

Jammer aan het verhaal: er bestaan nog steeds geen goede tijdmachines ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat triest dat je het seksleven van je dochters benijdt...
Als je zo stuk gaat op stiekeme seks, dan doe je dat toch gewoon? Op een carpool, in het bos, kan je niks bedenken nu je eind 30 bent?
jammer dat je het zo ziet. Zelf vind ik rollenspellen wel leuk binnen de seks, dus dat passen we toe als 2 volwassen pubers van 15. Overigens denk ik wel, dat zodra je eigen kinderen seks (gaan) hebben, je eigen leven ineens achterloopt, qua gevoel dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven