Ervaring

21-07-2018 17:58 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen,

Ondanks dat ik 2 hele lieve kinderen heb ben ik vrij onervaren in ‘bed’ doordat mijn ex totaal niets om sex gaf...daardoor ben ik ook onzeker geworden misschien en durf niet zomaar op een date te gaan,schrik voor hetgeen wat gebeuren kan...

Nu heb ik in een vorige topic de vraag mbt sex en drugs gesteld...en heb het eerst zelf geprobeerd met een jointje en een snuifje...dit was heerlijk en zou nu het liefste de eerstvolgende keer met een vrouw dit ook doen omdat het bij mij drempels verlaagd...

Hoe denken jullie hierover....?

Ik zou het fijn vinden ook al vinden mensen dit raar...hier toch gewoon met normale reacties te komen.

Ik wacht af...😊
Alle reacties Link kopieren
Als ik zou weten dat iemand drugs nodig heeft om seks te hebben dan hoeft het al niet meer voor mij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
21-07-2018 18:03
Als ik zou weten dat iemand drugs nodig heeft om seks te hebben dan hoeft het al niet meer voor mij.
+1, totaal kansloos
Alle reacties Link kopieren
Naar dat je daar zo onzeker over bent. Ik weet niet echt of drugs de oplossing is. Ik zou het in ieder geval eerst eens zonder proberen. Ervaring krijg je vanzelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Billy34 schreef:
21-07-2018 17:58
de eerstvolgende keer met een vrouw dit ook doen omdat het bij mij drempels verlaagd...
Het verlaagt niet alleen de drempels maar ook je taalvaardigheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik (33) ben ook vrij onervaren in bed. Door vaginisme en een huidaandoening daar gaat seks bij mij niet vanzelf. Daar ben ik ook onzeker over. Mijn enige bedpartner was een FWB. Hij deed er nooit moeilijk over, maar ik voelde me wel minder vrouw hierdoor. Ik hoef niet perse een relatie, ben een einzelgänger. Maar deze onzekerheid speelt zeker ook een rol dat ik niet aan daten doe.
Aan drugs zou ik nooit beginnen. Drugs vind ik erger dan weinig ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is een FWB?
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
21-07-2018 18:52
Maar wat is een FWB?
Friend with benefits?

ik denk dan trouwens eerder aan een bevriende manspersoon die een lekkende kraan komt repareren of een gaatje voor je in de muur boort (en dan daarna ook nog iets doet met een plug).
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Wees gewoon jezelf, en doe het zonder drugs.
Ik zou er persoonlijk op afknappen.
Het is geen examen dat je aflegt, het is gewoon seks.
en wat voor de een fantastisch is, kan voor een ander wel helemaal niks zijn, een kwestie van uitproberen en oefenen.
Ik snap werkelijk niet waar sommige zich zo druk om maken, altijd die prestatie onzin, of stomme eisen om altijd maar een orgasme te scoren.
seks hoort wat mij betreft gewoon leuk te zijn, en als het eens een beetje fout gaat of zelfs helemaal niet, boeit me dat niet, volgende keer beter.
Laat je niet zo uit het veld slaan door stomme eisen, anders bestellen ze maar een professional.
Ik zou het een afknapper vinden.
Alle reacties Link kopieren
Niet proberen onzeker te zijn! Als de klik er is gaat het heus wel vanzelf. Mijn nieuwe partner en ik hebben een zodanig gevoel voor elkaar dat schaamte of onzekerheid geen issue is...sterker nog : we halen het mooiste/ meest stoute in elkaar naar boven..
bimzarellio wijzigde dit bericht op 22-07-2018 08:10
0.39% gewijzigd
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Beste TO,

Het grote nadeel van seks op drugs is dat het erg verslavend kan werken. Zie je reactie nu al dat je het de volgende keer weer wilt. Blijf je hiermee doorgaan, dan is de kans groot dat
' normale' seks straks alleen nog maar tegenvalt en dat je drugs nodig hebt om geil te worden.

Je kan beter op een andere manier aan je onzekerheid werken dan een tijdelijk , duur hulpmiddel gebruiken. En de kans bestaat ook dat je hem straks niet goed meer omhoog krijgt door cocaïne ( als dat de snuif was) dit kan namelijk ook een effect daarvan zijn; erectiestoornissen. Ik denk niet dat je zit te wachten op een leuke avond, met een leuke dame en hij komt niet meer omhoog....

Wil je toch persé drugs gebruiken, probeer dan eerst een normaal en leuk seksleven te krijgen waarbij het iets is voor af en toe en niet wat je nodig hebt voor leuke seks zoals nu.

En er zijn ook echt wel genoeg vrouwen die je onzekerheid/ onervarenheid helemaal niet erg vinden. Wees er gewoon eerlijk over. Liever een eerlijke onervaren man waarmee je samen nieuwe dingen kan ontdekken, dan één die drugs n
sannedeb wijzigde dit bericht op 16-03-2019 17:01
26.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
"Het grote nadeel van seks op drugs is dat het erg verslavend kan werken. Zie je reactie nu al dat je het de volgende keer weer wilt. Blijf je hiermee doorgaan, dan is de kans groot dat
' normale' seks straks alleen nog maar tegenvalt en dat je drugs nodig hebt om geil te worden etc en in het ergste geval, voldoen ' gewone' vrouwen ook niet meer en ga je het verder zoeken bij bijv prostituees en dit is de ervaring die ik ken van iemand die toevallig ook een relatie had met een dame die niet zoveel had met seks en uiteindelijk op het pad van drugs en seks kwam en voor een hele lange tijd bleef met alle gevolgen van dien. (er waren ook geen drempels meer, enkel oogkleppen)"


Wat een enorme onzin. Omdat je dat bij 1 persoon meegemaakt hebt, zit iedereen zo in elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Grenada: ik noemde toevallig 1 voorbeeld, maar ken meerdere verhalen van mensen die drugs 'nodig ' hadden voor leuke seks. En waar het ook uit de hand liep door cocaïne
( meer seks willen, vreemdgaan, etc)

En ik zeg zeker niet dat iedereen zo in elkaar zit. Maar cocaïne ( ik nam aan dat het daar over ging...snuif) daarvan is gewoon bekend dat het verslavend werkt. En als je dan de combi coke en seks neemt, dan is de mogelijkheid dat hij om zich zeker te voelen straks alleen maar meer nodig heeft om zijn remmingen los te kunnen laten.

En daar is een forum voor om ervaring te delen en/ of adviezen te geven. Daar vraagt hij immers om. En dat probeer ik dan op een normale manier te geven.
Alle reacties Link kopieren
sannedeb schreef:
22-07-2018 16:35
Grenada: ik noemde toevallig 1 voorbeeld, maar ken meerdere verhalen van mensen die drugs 'nodig ' hadden voor leuke seks. En waar het ook uit de hand liep door cocaïne
( meer seks willen, vreemdgaan, etc)

En ik zeg zeker niet dat iedereen zo in elkaar zit. Maar cocaïne ( ik nam aan dat het daar over ging...snuif) daarvan is gewoon bekend dat het verslavend werkt. En als je dan de combi coke en seks neemt, dan is de mogelijkheid dat hij om zich zeker te voelen straks alleen maar meer nodig heeft om zijn remmingen los te kunnen laten.

En daar is een forum voor om ervaring te delen en/ of adviezen te geven. Daar vraagt hij immers om. En dat probeer ik dan op een normale manier te geven.

Hoi sannedeb,

Bedankt voor je reactie,ik had ondertussen via Tinder een leuke meid (33) ontmoet en door eerst veelvuldig met elkaar te chatten en daarin ook mijn onzekerheid aangegeven en eventueel de mogelijkheid om het met een snuifje (idd coke) te proberen...

Ik kan je zeggen: ik ben gisteren voor het eerst bij haar thuis geweest en ze was hartstikke lief en heeft me enorm geholpen 😊.

Uiteindelijk is het ook zonder de drugs meer dan een geslaagd avondje geweest!!

We hebben voor nu afgesproken om met elkaar in contact te blijven..(als je snapt wat ik bedoel) en elkaar beloofd zolang het niet nodig is er niks bij te pakken.

Als ik eerlijk ben,ben ik heel erg opgelucht dat het allemaal zo gegaan is en het uiteindelijk Heerlijk! was!

Nogmaals bedankt voor jullie meningen/reacties!

Groetjes....de nu al niet meer zo onzekere Billy! 😊😊
Alle reacties Link kopieren
Hoi Billy,

Erg leuk te lezen dat je een top avond hebt gehad ( en zonder drugs ;-) en ook prettig voor jou zelf dat je eerlijkheid goed is ontvangen, waardoor jij al minder onzeker bent!

Hopelijk voor jou nog heel veel 'leuke'
avonden in het verschiet Veel plezier!

Groeten,

Sanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven