Partner losbandig seksueel verleden als kind/ puber

22-07-2018 19:27 297 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja de titel zegt het eigenlijk al.
Ik heb sinds 1,5 jaar een relatie en ben er net achter gekomen dat mijn vriend als kind/ puber behoorlijk extreme dingen heeft mee gemaakt voor die leeftijd.

Ik ben er behoorlijk van geschrokken omdat ik zelf op die leeftijd nog (half) kind was.
Hij heeft zijn eerste seksuele ervaring op zijn 9e gehad: droogneuken met een buurjongetje. Op zijn 12e had hij zijn eerste seksuele relatie met een meisje. En op zijn 15e had hij triootjes en heeft niet 1 maar meerdere keren met een jongen gesekst. Waar van hij ook 1 keer anaal is genomen. De andere keren heeft hij de ander anaal genomen.

Hij beweert niet biseksueel te zijn en niet op mannen te vallen.

Ik wist wel dat hij op latere leeftijd een triootje heeft gehad met een goede vriend van hem en zijn toenmalige vriendinnetje. Iets waar ik al van op keek. Hoe kan je seks hebben met een goede vriend van je er bij. Elkaar naakt (bezig) zien. Maar goed, je probeert wel eens wat uit als volwassene.

Ik was zelf nog maagd tot mijn 19e en daar voor nog vrij onschuldig... Waar is de gene als je dit op zo’n jonge leeftijd doet?
Ik ben ook geen bravertje geweest, op late volwassen leeftijd wel geëxperimenteerd. Maar een experiment is in mijn ogen iets wat je een keer doet om uit te proberen. Kijken wat je er van vind. Niet iets om een tijdje te doen terwijl je in dit geval beweert niet homoseksueel te zijn.

En voor mij hoort seks toch bij liefde.
Dit komt ordinair en onbeschaamd tot me over. Gewoon maar geile prikkels ervaren..

Het voelt alsof ik mijn partner eigenlijk niet goed ken. Hij heeft nooit lange relaties gehad en ondanks dat ik weet dat hij gek op me is en voor me door het vuur gaat, zegt dit niet iets over hem..?

Toen hij merkte dat ik erg schrok begon hij zich wel te schamen. Had hij het beter niet kunnen delen..? Het was iets uit zijn verleden (hij is nu 30) en zou zo niet meer zijn.
Maar desalniettemin maak ik me juist zorgen omdat dit zijn eerste seksuele ervaringen zijn. Zit dat wel helemaal goed? Al is de seks bij ons normaal en wilt hij dit soort dingen/ bijzondere wensen niet invoeren ofzo.

Ik weet niet goed wat mijn vraag hier nu is maar ik moest het even kwijt. Want het is niet iets wat ik met iemand delen kan.
En ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan. Het zit me in ieder geval erg dwars...
anoniem_373297 wijzigde dit bericht op 28-08-2018 09:52
1.68% gewijzigd
Maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
Tja, wel raar ja. Maar kinderen kunnen al vroeg seksuele gevoelens hebben.Hopelijk heeft hij het altijd veilig gedaan? Controleer even op soa's in ieder geval. Ik zou hier ook wel van opkijken als iemand met deze info kwam. 9 is super jong.
Onze tijd is nu.
Alle reacties Link kopieren
Wat zit je dwars dan? Je eigen verwachtingen van hem of zijn verleden?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Die is dus echt wel bi.
Mensen veranderen. Ik kan me voorstellen dat je er van geschrokken bent. Ik heb zelf een partner die het vroeger niet zo nauw nam met seks. Hij heeft heel veel bedpartners gehad (+/- 200) terwijl ik heel braaf ben geweest en alleen maar sex had met mensen waar ik een relatie mee had.

De vraag is meer, hoe is t nu? Ik ben zelf geen voorstander van mensen op hun verleden afrekenen. Mensen komen toch tot andere inzichten naarmate ze ouder worden.
Als volwassen persoon kijk je denk ik heel anders aan tegen dat soort dingen als toen je puber/kind was, vergeet niet dat je hormonen alle kanten op kunnen stuiteren..
Ik wel, in ieder geval, en ook vrienden om me heen, hebben vanalles meegemaakt op die leeftijd, dingen die ik/ze nu niet eens meer in hun hoofd zouden halen, dus ik denk niet echt dat zijn verleden jullie toekomst perse bepaald, vergeet niet dat rond je pubertijd je tijdelijk een compleet ander persoon kan zijn, ik was dat wel, alleen m'n basis karakter lag al een beetje vast, de rest is gegroeid, veranderd, en echt een groot verschil met wie ik toen was.
ik denk niet dat je je hier al te druk om hoeft te maken, het zegt vaak niet zo veel.
en echt heel extreem vind ik het niet eens.
Ja, maak het uit. Die arme jongen verdient beter dan iemand die hem zijn losbandige verleden achterna draagt.
Je maakt je druk om niets. Zijn verleden is jouw zaak niet. Het is geweest in jaren dat hij nog niet ontwikkeld was en dat is hij nu wel.
Besef je wel dat jouw geschoktheid voortkomt uit oordelen en veroordelen, dus het zou kunnen zijn dat je niet zoveel om hem geeft als hij om jou en dan lijkt het me beter dat je hem de gelegenheid schenkt om een leuke freeminded vriendin te vinden die hem neemt zoals hij is.
Maak het uit je accepteert zijn verleden niet
Alle reacties Link kopieren
@vanzai
Dat vraag ik mezelf ook af.

Ik vind het dus best extreem om je zo te gedragen op die leeftijd. Ik heb zelf wel eens wat geprobeerd toen ik begin 20 was maar schaamde me daar wel een beetje voor. Was erg zelfbewust. Bij hem zit er dus totaal geen gene bij, dat snap ik gewoon niet.

En ik heb deze info nog maar net gekregen dus ik ben het aan het verwerken. En hoop op duidelijkheid hoe ik dit doen moet.
Ik draag hem dus niks achterna of reken hem er niet op af of wat dan ook...
anoniem_373297 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 19:45
25.74% gewijzigd
Het is maar wat je een losbandig seksueel verleden noemt.
Zo veel bijzonders lees ik niet.
Blauwwtje-01 schreef:
22-07-2018 19:40
@vanzai
Dat vraag ik mezelf ook af.

Ik vind het dus best extreem om je zo te gedragen op die leeftijd. Ik heb zelf wel eens wat geprobeerd toen ik begin 20 was maar schaamde me daar wel een beetje voor. Was erg zelfbewust. Bij hem zit er dus totaal geen gene bij, dat snap ik gewoon niet.
Waarom zou hij zich moeten schamen?
Waarom is het nodig zoveel te bespreken.?
Alle reacties Link kopieren
Zo, wat een hoop vooroordelen! Juist die leeftijd is niet gek om helemaal los te gaan met seksperimenten. En het herhaaldelijk met mannen doen betekent niet dat je op mannen valt, alleen dat je niet van ze walgt. Dingen vaker uitproberen is zeker wel onderdeel van experimenteren. Je verbindt er allemaal rare dingen aan, terwijl hij gewoon lol heeft gehad, meer niet. Je bent duidelijk geen geile puber geweest. Wel ontzettend bevooroordeeld en veroordelend.
anoniem_310897 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 19:44
8.47% gewijzigd
Blauwwtje-01 schreef:
22-07-2018 19:40
@vanzai
Dat vraag ik mezelf ook af.

Ik vind het dus best extreem om je zo te gedragen op die leeftijd. Ik heb zelf wel eens wat geprobeerd toen ik begin 20 was maar schaamde me daar wel een beetje voor. Was erg zelfbewust. Bij hem zit er dus totaal geen gene bij, dat snap ik gewoon niet.
Ik vind het juist een hele mooie eigenschap dat hij jou die dingen heeft verteld zonder gene, dat is eerlijk en oprecht, en ik zou iemand daar niet op afrekenen, het getuigt denk ik juist dat hij nu niet losbandig is, en er geen kwaad inziet, dus het zegt ook helemaal niks over zijn geaardheid...en daarom durft hij dat gewoon met je te delen.
Los van het wel of niet te jong zijn, het wel of niet bi zijn; het strookt niet met jouw normen en waarden en jij kijkt nu anders naar hem. Als je je er niet over heen kunt zetten kun je het beter uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Blauwwtje-01 schreef:
22-07-2018 19:40
@vanzai
Dat vraag ik mezelf ook af.

Ik vind het dus best extreem om je zo te gedragen op die leeftijd. Ik heb zelf wel eens wat geprobeerd toen ik begin 20 was maar schaamde me daar wel een beetje voor. Was erg zelfbewust. Bij hem zit er dus totaal geen gene bij, dat snap ik gewoon niet.

En ik heb deze info nog maar net gekregen dus ik ben het aan het verwerken. En hoop op duidelijkheid hoe ik dit doen moet.
Ik draag hem niks achterna of wat dan ook ...
Het is absoluut niet extreem en geen reden voor schaamte. Dat jij je schaamde toen je je op seksueel gebied begon te begeven zegt meer over jou dan over andere mensen die wel goed in hun vel zaten.
Soulsista schreef:
22-07-2018 19:34
Die is dus echt wel bi.
Oh jee. En nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier mijn wenkbrauwen heel hoog van optrekken als mijn man zich heeft laten nemen door een man en dat ook andersom..
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
22-07-2018 19:35
Ja, maak het uit. Die arme jongen verdient beter dan iemand die hem zijn losbandige verleden achterna draagt.
Eens. Laat het los of maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
22-07-2018 19:49
Ik zou hier mijn wenkbrauwen heel hoog van optrekken als mijn man zich heeft laten nemen door een man en dat ook andersom..
Waarom?
Alle reacties Link kopieren
To, laat het even bezinken. En kijk dat hoe je je voelt. Als de relatie nu gewoon goed is zou ik dit niet laten meetellen en het dus gewoon accepteren. Je kunt er toch niks aan verranderen.
Onze tijd is nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik was nieuwsgierig en heb ook met een vriendin getongd op mijn 13e, ben ik nu bi?

Nooit geweten dat ik me daarvoor zou moeten schamen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het verleden niet veranderen en hij ook niet. Je kunt er op focussen maar het levert je niets op. Accepteren of ermee stoppen.

Tiener...hoe lang is dat wel niet geleden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven