Apart

22-07-2018 21:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik zat vandaag met familie bij elkaar en ze vroegen of ik het al is heb gedaan met mijn vriend hij is 24 ik 21 en wij zijn der nog niet aan toe dat zeiden we ik zei de eerste keer doet ook pijn zeggen ze en mijn moeder zei dat mijn eerste keer geen pijn kon doen en toen wou ze ineens niks meer er over zeggen weten jullie misschien waarom mijn eerste keer geen pijn kan doen? Lees goed volgens mijn familie kan het geen pijn doen bij mij omdat er iets is misgegaan of iets gebeurt is maar wat zou het kunnen zijn
anoniem_373301 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 21:53
15.21% gewijzigd
gezellig onderwerp met je familie.
Als je goed opgewonden bent en niet te gespannen doet het geen pijn. Gewoon voorzichtig proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ze willen het beste voor je.

Je moet het voor jezelf in de gaten houden. En hij moet je liefhebben dwz respect voor je en stoppen wanneer je pijn hebt. Jouw gedrag lezen enzovoorts
Alle reacties Link kopieren
strontvlieg schreef:
22-07-2018 21:48
gezellig onderwerp met je familie.
Als je goed opgewonden bent en niet te gespannen doet het geen pijn. Gewoon voorzichtig proberen.
uhmm ja maar volgens hoe hun zeiden is er iets gebeurt vroeger of iets verkeerds gegaan of iets dat het echt geen pijn kan doen
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer hoeft geen pijn te doen. En ik verwacht met jullie leeftijden ook dat jullie verstandig genoeg zijn om alleen te doen wat goed voelt. Ik zou op jullie leeftijd ook geen pijn verwachten, ja je voelt het wel, maar pijn? Ik denk het niet.
Alle reacties Link kopieren
Michellexman schreef:
22-07-2018 21:52
uhmm ja maar volgens hoe hun zeiden is er iets gebeurt vroeger of iets verkeerds gegaan of iets dat het echt geen pijn kan doen
Uhmm ja maar volgens mij weten zij daar dan meer van dan wij.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
22-07-2018 21:53
Uhmm ja maar volgens mij weten zij daar dan meer van dan wij.
Ja maar ik wil graag weten wat het geweest kan zijn
Alle reacties Link kopieren
Michellexman schreef:
22-07-2018 21:52
uhmm ja maar volgens hoe hun zeiden is er iets gebeurt vroeger of iets verkeerds gegaan of iets dat het echt geen pijn kan doen
Niet gevraagd wat ze precies bedoelen?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Michellexman schreef:
22-07-2018 21:55
Ja maar ik wil graag weten wat het geweest kan zijn
Ja maar dat weten zij dus.
Alle reacties Link kopieren
Michellexman schreef:
22-07-2018 21:55
Ja maar ik wil graag weten wat het geweest kan zijn
Tja, dan zul je het dus moeten vragen, dat weten wij natuurlijk ook niet.
Life is a bitch (and I'm helping her).
En nu wil je van ons reacties hebben?
Michellexman schreef:
22-07-2018 21:52
uhmm ja maar volgens hoe hun zeiden is er iets gebeurt vroeger of iets verkeerds gegaan of iets dat het echt geen pijn kan doen

Vraag het. En als ze het dan weer niet wil zeggen, dan zeg: “Mam, dit vind ik niet fijn. Je dropt een bom en vervolgens hou je je mond, nu zit ik met vraagtekens en een vervelend gevoel”. En vraag je het weer.

Verder: waarom vraagt jouw familie dit?
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
22-07-2018 21:55
Niet gevraagd wat ze precies bedoelen?
ja maar toen werd ze boos en wou ze niet meer over hebben kan het zijn dat ik vroeger aangerand ben ofzo iets
Alle reacties Link kopieren
Misschien is je zogenaamde maagdenvlies al gescheurd en verwachten ze daarom geen pijn. Maar het kan van alles zijn. Je moet echt bij je familie zijn.
Alle reacties Link kopieren
Michellexman schreef:
22-07-2018 21:57
ja maar toen werd ze boos en wou ze niet meer over hebben kan het zijn dat ik vroeger aangerand ben ofzo iets
Alles kan. Maar je zult het toch met he familie er over moeten hebben.
Ik vind je een beetje bijzonder overkomen, is er iets met jou aan de hand dat in deze situatie verzeild raakt?
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
22-07-2018 21:57
Vraag het. En als ze het dan weer niet wil zeggen, dan zeg: “Mam, dit vind ik niet fijn. Je dropt een bom en vervolgens hou je je mond, nu zit ik met vraagtekens en een vervelend gevoel”. En vraag je het weer.

Verder: waarom vraagt jouw familie dit?
ja bedankt ja weet het ook niet
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
22-07-2018 21:57
Vraag het. En als ze het dan weer niet wil zeggen, dan zeg: “Mam, dit vind ik niet fijn. Je dropt een bom en vervolgens hou je je mond, nu zit ik met vraagtekens en een vervelend gevoel”. En vraag je het weer.

Verder: waarom vraagt jouw familie dit?
ja bedankt ja weet het ook niet
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
22-07-2018 21:57
Vraag het. En als ze het dan weer niet wil zeggen, dan zeg: “Mam, dit vind ik niet fijn. Je dropt een bom en vervolgens hou je je mond, nu zit ik met vraagtekens en een vervelend gevoel”. En vraag je het weer.

Verder: waarom vraagt jouw familie dit?
ja bedankt ja weet het ook niet
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
22-07-2018 21:57
Vraag het. En als ze het dan weer niet wil zeggen, dan zeg: “Mam, dit vind ik niet fijn. Je dropt een bom en vervolgens hou je je mond, nu zit ik met vraagtekens en een vervelend gevoel”. En vraag je het weer.

Verder: waarom vraagt jouw familie dit?
ja bedankt ja weet het ook niet
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
22-07-2018 21:57
Vraag het. En als ze het dan weer niet wil zeggen, dan zeg: “Mam, dit vind ik niet fijn. Je dropt een bom en vervolgens hou je je mond, nu zit ik met vraagtekens en een vervelend gevoel”. En vraag je het weer.

Verder: waarom vraagt jouw familie dit?
ja bedankt ja weet het ook niet
Ja graag gedaan hoor.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
22-07-2018 21:59
Ik vind je een beetje bijzonder overkomen, is er iets met jou aan de hand dat in deze situatie verzeild raakt?
nee niks wou het gewoon weten en sorry als dom over komt dat jij misschien slimer bent en hoger iq hebt dan mij
Michellexman schreef:
22-07-2018 21:52
uhmm ja maar volgens hoe hun zeiden is er iets gebeurt vroeger of iets verkeerds gegaan of iets dat het echt geen pijn kan doen
Apart onderwerp zo met je familie op een zomerse dag maar dat terzijde.

Ik denk dat je als klein meisje een keer gevallen ben, veel meisjes die even op een jongensfietsje rondtrappen en vallen, meisjes die paardrijden of aan turnen doen bloeden ook vaak niet als ze voor het eerst seks hebben.
Ballerina's hebben ook zelden nog een intact maagdenvlies door de oefeningen die ze doen.
Mss bedoelen ze dat? Waarom vraag je zoiets niet meteen, dat vind ik echt apart. Ik zou zeggen: 'wat bedoel je daarmee'.

In landen waar je als maagd het huwelijk in moet gaan zijn vrouwen wel in de problemen gekomen omdat ze geen maagd meer zouden zijn terwijl ze ooit als kleutertje over een net te hoog hekje wilde klimmen..
Kan jongens ook gebeuren, doet ook verdomd veel zeer maar ik kan me echt niet meer elke valpartij herinneren (gelukkig).

Je bent overigens maagd tot je een keer gemeenschap hebt gehad, of het nou pijn deed, bloedde of niet.

Bel je familie en vraag ze waarom ze zoiets tegen je zeiden, als je er zo over inzit dat je er een topic over opent lijkt het me handiger om je even gerust te laten stellen.

Edit: oww net stonden je reacties er niet, heel bijzonder hoe je schrijft en reageert! Maar je opmerkingen over IQ en 'ik zal wel dommer zijn' doet me eerder denken, samen met je manier van schrijven dat je moeder bezorgd is dat je geen anticonceptie gebruikt en of je wel beseft dat jullie condooms moeten gebruiken enz.
Of wie weet wil ze gewoon uitvissen of je seksueel actief bent, of ze antwoord op jouw vraag: de eerste keer doet heel erg pijn hé? Dat weten wij lezers natuurlijk niet.. dus echt even vragen maar, en anders vraag je het aan je huisarts. Zeg gewoon dat je niet goed voorgelicht ben en nu angstig bent geworden door de woorden van je hele familie.
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 22:22
20.59% gewijzigd
Michellexman schreef:
22-07-2018 21:57
ja maar toen werd ze boos en wou ze niet meer over hebben kan het zijn dat ik vroeger aangerand ben ofzo iets
:fortune:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven