Vriend laten klaarkomen als je zelf bovenop zit

23-07-2018 11:41 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van de standjes waarbij ik zelf makkelijk kan klaarkomen, is cowgirl Als het niet lukt door penetratie alleen, kan ik mezelf stimuleren en mijn vriend kan ook goed bij mij borsten. Alleen: hij komt er moeilijk door klaar als hij onderop ligt. Als ik me omdraai (dus met mijn kont naar hem toezit) lukt het hem wel, maar als ik met mijn gezicht naar hem zit, is het voor hem veel lastiger - en ik vind het juist fijn om hem aan te kijken als hij klaarkomt.

Ik doe nu vaak het einde bij hem met mijn mond, of hij doet het tussen mijn borsten of op mijn gezicht, maar ik zou het ook fijn vinden als hij in me kon klaarkomen, en niet alleen over me heen.

Gouden tips?
Alle reacties Link kopieren
Als jij bent klaargekomen, kan je vriend toch een standje aannemen waardoor het hem wel lukt om in jou te komen? Of hij stimuleert jou vooraf al, waarna hij een standje naar keus kan doen.. Werkt hier elke keer weer ;)
Alle reacties Link kopieren
op je hurken gaan zitten en dan langzaam omhoog en omlaag, is hier succes gegarandeerd
laat hem het ritme bepalen
blondie-90 schreef:
23-07-2018 11:49
Als jij bent klaargekomen, kan je vriend toch een standje aannemen waardoor het hem wel lukt om in jou te komen? Of hij stimuleert jou vooraf al, waarna hij een standje naar keus kan doen.. Werkt hier elke keer weer ;)
Ze wil hem juist aankijken als hij komt.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
23-07-2018 11:55
Ze wil hem juist aankijken als hij komt.
Dat kan toch ook op meerdere manieren dan alleen met haar rug zijn kant op?
Alle reacties Link kopieren
Als jij na jou orgasme je handen naast zijn schouders zet, hij je heupen vast pakt en zijn knieën optrekt, dan kan hij goed hard stoten. Doe ik bij mijn vrouw ook altijd. Vindt ze nog lekkerder als ik daarmee begin als zij haar orgasme inschiet.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
23-07-2018 11:55
Ze wil hem juist aankijken als hij komt.
Maar dat kan in meer standjes dan alleen cowgirl. Misschien zit er wel een optie bij die het voor hem makkelijker maakt? Of idd in elk geval hem het ritme laten bepalen, wil ook weleens helpen.
Alle reacties Link kopieren
blondie-90 schreef:
23-07-2018 11:49
Als jij bent klaargekomen, kan je vriend toch een standje aannemen waardoor het hem wel lukt om in jou te komen?
Als ik al ben klaargekomen, en we doen daarna missionaris of doggy, wordt het soms te gevoelig bij mij, daarom doe ik het dan met mijn mond, of hij komt over me heen. Als ik bovenop zit, kan ik gewoon doorgaan als ik ben klaargekomen, alleen is het dan niet makkelijk voor hem om zo klaar te komen.
Alle reacties Link kopieren
Als je iets hoger op je knieën gaat zitten kan hij ook stoten i.p.v. jij bewegen. Zou hij daarvan ook niet kunnen klaarkomen?
Alle reacties Link kopieren
sophie_emma schreef:
23-07-2018 11:59
Als ik al ben klaargekomen, en we doen daarna missionaris of doggy, wordt het soms te gevoelig bij mij, daarom doe ik het dan met mijn mond, of hij komt over me heen. Als ik bovenop zit, kan ik gewoon doorgaan als ik ben klaargekomen, alleen is het dan niet makkelijk voor hem om zo klaar te komen.
Dan neem je toch heel ff pauze. Hier ook wel eens te gevoelig en dan zeg ik ‘wacht even, te gevoelig’. Dat beschouwt hij als compliment (en is het ook want ik heb het alleen na een bovengemiddeld goed orgasme).
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Het zou inderdaad kunnen dat hij het standje te passief vindt, zoals hierboven al gesuggereerd. Jij bepaalt al wippend het ritme en dat is misschien niet hetzelfde als het zijne. Nochtans is het als man extra geil om jou in volle glorie aan het werk te zien. Met de handen op borsten of billen kan je nog heel veel bijsturen: dieper, sneller... om samen tot een orgasme te komen.
Alle reacties Link kopieren
Soms bestaat het rijden van een vrouw die op me zit meer uit heen een weer schuiven dan echt op en neer gaan.
Als ik mijn eerste orgasme al heb gehad, kom ik door cowgirl niet heel snel klaar als ze dat zo doet.
De kunst is dat je zijn schacht echt "afwerkt" van boven naar beneden. Als je alleen zijn stam raakt gebeurt er niet zo veel. Dus echt even de hamstrings bij de beweging betrekken en van eikel tot aan de stam meenemen..

Wat een plastische toestand zo
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
One of my favorites! Drie vriendinnen waren hier zéér bedreven in. En is echt niet zo moeilijk volgens mij. Het gaat erom hoe je met je lipjes over de eikel roert. Ik kom eigenlijk alleen klaar als ik het wil (van pijpen sowieso niet) maar als zij boven op me lagen en met uitzicht op hun supertieten én tepels, mennn ik kon hier niks tegen doen, ik nog zeggen stopstopstop, echt té lekker. Alle anderen gaan gewoon recht op en neer, kunnen rijden wat ze willen voor hun eigen genot, ik kom niet. Maar rondom de eikel is het ultragevoelig. Dus daar zit de kunst, bij mij althans :-)

Bizarre is ook dat één van hen twee kinderen heeft gekregen wat ouder is en ook wat 'ruimer' aanvoelt, maar in deze positie merk ik daar niks van. Lig ik bovenop moet ik echt harder werken om klaar te komen omdat ik echt minder voel. Ik heb dit verder ook nooit meegemaakt.

Het klinkt inderdaad allemaal wat plastisch. Blijkbaar verschilt iedere vagina, de één voelt bijna té strak maar toch kan ik heel lang exen zonder een orgasme te voelen naderen, de ander voelt té lekker waardoor ik ook sneller kom.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, Raar dat je vriendje niet kan klaarkomen zo. Is toch super geil dat een vrouw van boven zit. Als je op hem gaat zitten met je gezicht naar hem toe en je knieen er naast dan moet je uw lichaam ver naar achter leunen op je beide handen. Je beweegt dan op en neer met je heupen.
Bovenop hem gaan liggen en “twerken”. Werkt bij mij altijd heel goed :lol:
Alle reacties Link kopieren
Alleen met je heupen op en neer gaan of juist volledig afzetten en net niet van hem afgaan werkt meestal wel bij mij.
Of een soort achtjes maken met je heupen, mits je een beetje soepel bent en gevoel voor ritme hebt
Alle reacties Link kopieren
Wat is trouwens volgens hem de reden dat hij in dat standje niet klaarkomt?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie wel een patroon:

Dingen waarbij jij onderdanig bent tov hem:
- Pijpen
- In je gezicht laten komen
- Penetreren terwijl je hem niet aan kunt kijken
- In je tieten laten neuken

Dingen waarbij hij onderdanig is tov jou:
- Jij bovenop hem zittend en hem aankijkend

Zou het kunnen zijn dat hij dat gewoon veel minder opwindend vindt en daarom liever klaarkomt op een van de andere manieren? Fysiek zou het namelijk niet zoveel moeten uitmaken en zou hij ook op die manier die jij beschrijft prima moeten kunnen klaarkomen als hij het op al die andere manieren ook kan.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar net wat je (of de vriend van TO in dit geval) als onderdanig ziet
Alle dingen die je in je eerste rijtje omschrijft zijn niet per definitie onderdanig en fysiek neerkijken is niet altijd dominant
Zoals Framberry ook aanhaalde, vind ik de opsomming geen echte voorbeelden van pure onderdanigheid van TO, maar eerder standaard naar mijn aanvoelen. Zo kunnen de meeste dames gerust nog wat meer aan in bed, als je dat tenminste op de juiste, respectvolle manier weet boven te brengen. Dominantie draait ook niet zo fel om welke handelingen, maar net om de manier hoe het gebeurt en de timing (hier en nu)...
Alle reacties Link kopieren
sophie_emma schreef:
23-07-2018 11:59
Als ik al ben klaargekomen, en we doen daarna missionaris of doggy, wordt het soms te gevoelig bij mij, daarom doe ik het dan met mijn mond, of hij komt over me heen. Als ik bovenop zit, kan ik gewoon doorgaan als ik ben klaargekomen, alleen is het dan niet makkelijk voor hem om zo klaar te komen.
En als je dan gaat hurken/andere manier hoger gaat zitten? Is hier al meerdere malen genoemd, maar denk dat het wel echt voor jullie kan werken.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
23-07-2018 11:49
op je hurken gaan zitten en dan langzaam omhoog en omlaag, is hier succes gegarandeerd
Tering, het is geen fitness. Ik hou dat max 2 minuten vol en dan zijn mijn bovenbenen helemaal verzuurd :O
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je hem per se aankijken als hij klaarkomt?
Wellicht is dat het gewoon... dat hij ‘zenuwachtig’ wordt omdat jij hem maar aan zit te staren met ‘kom dan... kom dan als je durft...’

Dat heeft niks met fysiek te maken of met onderdanig. Maar aankijken kan wel indringend zij .

Kan hij wel klaarkomen als je face-to-fave bent in een andere positie of als jij je ogen dicht hebt?
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
29-07-2018 18:07
Tering, het is geen fitness. Ik hou dat max 2 minuten vol en dan zijn mijn bovenbenen helemaal verzuurd :O
Haha, bij mij ook hoor. Maar dit standje, als afsluiter, geeft bij mij echt wel binnen 2 minuten het gewenste resultaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven